بازار بزرگ پارچه مبلی کتان ساده

انواع پارچه مبلی های کتان را با رنگ های تیره و روشن و تنوع زیاد در چندین جنس مختلف از این بازار بزرگ پوشاک در سراسر ایران برای متقاضیان توزیع و پخش می شود.
همانطور که می دانید یکی از بهترین جنس های پارچه، کتان است که شاید در بین جنس های دیگر از استفاده ی زیادتری هم برخوردار باشد و تقریبا در همه ی موارد کاربرد دارد.
یکی از کاربردهای فراوانش در مبلمان است که با تنوع زیاد در طیف رنگی مختلف برای انواع دکوراسیون منازل بکار می رود.
پارچه مبلی های کتان ساده از رنگ های خالص تولید می شوند که دارای هیچ گونه طرح و مدلی نمی باشند.
این پارچه ها دوام طولانی مدت دارند که اگر آن را مشاهده کنید کاملا این ویژگی خوبش را احساس می شود.
تمامی رنگ های روشن تا تیره در تولید این پارچه مبلی مطابق با سلیقه و علاقه ی تمام مشتریان در کارخانجات و شرکت ها با بهترین و پیشرفته ترین مشاین آلات و مواد اولیه مرغوب تولید می شود.
امکان دارد در نوع جنس ها پارچه مبلی کتان کمی متفاوت باشند و هر کدام با توجه به کیفیتشان از نظر قیمت ها فرق کنند که آن هم بستگی به کارخانه ای دارد که آن ها را تولید می کنند.
پارچه مبلی های کتان برای انواع مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می گیرد که هیچ وقت از مد نمی افتد، چون همیشه طرح های ساده از تازگی بیشتری برخوردارند و مانند روزهای اول شیک و زیبا باقی می مانند.
اگر کسی دنبال پارچه مبلی های ساده و شیکی است و دوست دارد قیمت مناسب تری را در قبالش بپردازد، جنس کتان می تواند بهترین و درجه یک ترین نوع آن باشد که بسیار مناسب برای دکوراسیون منازل معمولی و لوکس است.
این فروشگاه امکان پخش انواع پارچه های کتان را برای مشتریانش با تضمین کامل و قیمت های بسیار ارزان در هر مناطق ایران را دارد و شما می توانید به راحتی سفارشات خود را اعلام کنید.
ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پارچه مبلی کتان در رنگ های متنوع و مقدار لازم با این سایت در تماس باشید.

پارچه مبلی کتان دارای بافت شل و حساسی است. اما از طرف دیگر این پارچه خیلی راحت روی مبل قرار می گیرد. انتخاب این نوع از پارچه می تواند گزینه خوبی باشد. اما بدلیل ظرافت بافت این نوع پارچه به مراقب بیشتری نیاز دارد زیرا خیلی راحت پاره می شوند.بازار بزرگ پارچه مبلی کتان ساده

شناخت انواع پارچه مبلی کتان

شناخت انواع پارچه مبلی کتان پارچه های مبلی نیز همچون وسایل دیگر انواع مختلفی دارد که شما با سلیقه فردی می توانید نسبت به دکوراسیون منزل خود پارچه‌مبلی را انتخاب کنید.

مهمترین عامل برای انتخاب پارچه مبلی کیفیت آن است است زیرا به صورت روزانه ما از این پارچه های مبلی استفاده می کنیم این پارچه ها به مرور زمان کیفیت و مرغوبیت اولیه خود را از دست می دهند، مرغوب ترین پارچه مبلی باید دارای کیفیت بالایی باشد اگر جنس پارچه خوب نباشد پس از مدتی زیبایی ظاهر خود را از دست می دهد و خیلی راحت ممکن است حتی پاره شود.

پس باید در انتخاب پارچه مبلی به جنس و کیفیت آن توجه بیشتری داشت حال می خواهیم انواع پارچه های مبلی و معایب و مزایای آن را با هم بررسی کنیم.

پارچه مبلی کتان که از کیفیت عالی برخوردار است و با کیفیت بالایی تولید می شود‌. این نوع پارچه کمیاب است و از طرح و رنگ‌های متفاوتی برخوردار است و برای انواع مبلمان مناسب می باشد این پارچه قابلیت شستشو دارد و بدون تغییر است این پارچه از صادرات بسیار خوبی به کشورهای همسایه برخوردار است.

رنگ بندی های این نوع پارچه چشم نواز است و برای انواع مبلمان مناسب است این پارچه بعد از شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد اما نسبت به پارچه های دیگر کمی خشک تر می باشد.

یکی دیگر از انواع زیبا ترین و پرطرفدار ترین پارچه مبلی، پارچه مبلی مخمل می باشد. این نوع پارچه هیچگاه تکراری نمی شود و از لحاظ بافت و رنگ بندی دارای انواع مختلفی می باشد.

عامل مهم در پارچه های مخمل پرا کمان باشد هرچه تراکم پارچه ‌مخمل بیشتر باشد کیفیت آن هم نیز بیشتر می‌شود در ادامه مطلب روش های شناسایی میزان تراکم این پارچه ها را با هم مرور می کنیم.

یکی دیگر از انواع پارچه های مبلی پارچه مبلی ساتن می باشد اما کمتر کسی از این نوع پارچه استفاده می کند، زیرا این نوع پارچه لیز می باشد و برای مبلمان مناسب نیست تنها مزیتی که این پارچه دارد دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد.

انواع و اقسام پارچه های مبلی زیادی وجود دارد مانند پارچه ‌مبلی از نوع چرم. اما هر کدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. گفتنی است انتخاب رنگ و طرح و مدل پارچه مبلی کاملاً سلیقه ای است.

مرغوب ترین پارچه مبلی کتان در بازار جهانی

مرغوب ترین پارچه مبلی کتان در بازار جهانی این پارچه ها به دلیل تنوع رنگ و مدل هایی که دارند شما هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ ندارید و می توانید به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

در بازار انواع اقسام رنگ های پارچه مبلی دیده می شود اما در بازار بیشتر رنگ تیره و روشن موجود است اما اگر شما طرفدار پارچه های طرح دار نیستید می توانید از پارچه های با طرح ساده استفاده کنید.

پارچه مبلی کتان بسته به جنس آنها دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند و تمام افراد می توانند این پارچه‌ها را انتخاب و خریداری کنند. این نوع پارچه از قیمت مناسبی برخوردار است و همه می توانند بسته به سلیقه خودشان آن را تهیه کنند.

پارچه مبلی با جنس کتان یکی از پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار است که تمام خریداران و تولید کنندگان آن را به خوبی شناخته و فروشندگان بازار خوبی از این بابت دارند. اما چیزی که فروش این پارچه‌ها را بالا برده کیفیت آن هاست که این روزها از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

هر آنچه پیش از خرید پارچه مبلی باید بدانیم؟

هر آنچه پیش از خرید پارچه مبلی باید بدانیم؟

به دلیل اینکه پارچه مبلمان یکی از مهم ترین قسمت هر مبل در خانه می باشد باید در انتخاب پارچه مبل و رنگ آن دقت کافی شود هر چقدر نقش و رنگ پارچه زیباتر باشد جلوه خاصی به دکوراسیون منزل می دهد.

پارچه مبلی که قصد خرید آن را دارید باید دارای کیفیت و رنگ مناسب باشد. تنوع های زیادی که در پارچه مبلی وجود دارد سبب می شود تا برای مبل سلطنتی گزینه های متفاوتی وجود داشته باشد.

قبل از تهیه پارچه مبلی باید کاربرد آن را در نظر گرفت تا بتوان راحت تر تصمیم گرفت پارچه های مبلی راحتی و سلطنتی از نظر طرح و رنگ اختلاف های زیادی با هم دارند مثلاً مبلمان راحتی استفاده بیشتری نسبت به مبل استیل و مبل کلاسیک دارد به همین دلیل به پارچه های مقاوم و مستحکمی نیاز است.

پارچه مبل صندلی غذا خوری نسبت به صندلی پارچه ای ديگر استفاده کمتری دارد زیرا در طول روز تنها برای صرف غذا استفاده شود و در بیش تر وقت ها در زیر میز غذا خوری قرار دارد.

پارچه های مبلی به سه گروه الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و ترکیبی تقسیم می شود. الیاف طبیعی حاوی کتان، استات، ریون چرم ابریشم و پشم و غیره می باشد. اما الیاف مصنوعی مثل آکرولیک، نایلون، پلی استر و در بعضی از موارد ابریشم مصنوعی می توان نام برد. اما الیاف ترکیبی از دو مورد بالا می باشد.

شرکت پخش پارچه مبلی کتان در کرج

شرکت پخش پارچه مبلی کتان در کرج پارچه مبلی کتان در بازار تهران و کرج به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد شرکت های زیادی در سطح استان تهران وجود دارد که این پارچه های مبلی را روانه بازار می کنند و به فروش می‌رسانند. این قیمت‌ها توسط یک سری فروشنده های معتبر تعیین می‌شود و به بازار عرضه می‌شود.

امروزه پارچه کتان طرفداران زیادی دارد و بسیار لذت بخش است. خریداران پارچه های مبلی به این پارچه علاقه زیادی دارند زیرا این پارچه مزیت‌های زیادی نسبت به بقیه پارچه ها دارد. این پارچه ها همچنین پارچه مبلی صادراتی می باشد که در کشورهای همسایه خواهان زیادی دارد.

به دلیل بافت شلی که نسبت به بقیه پارچه‌ها دارد برای مبلمان مناسب است چون راحت روی مبل ها قرار می‌گیرد.

این پارچه های مبلی به دلیل استحکام زیادی که دارند بهترین گزینه برای کاور روی مبل است اگر می‌خواهید کاور رومبلی انتخاب کنید از جنس کتان استفاده کنید.

خرید پارچه مبلی کتان معایب زیادی ندارند اما در حین استفاده از آن ها باید یک سری نکات را رعایت کنید تا پارچه عمر طولانی داشته باشد.

 همانطور که گفتیم این پارچه ها دارای استحکام زیادی هستند ولی آن قدر ها هم مقاوم نیستند مثلا اگر شما حیوان خانگی دارید این پارچه ها برای شما مناسب نیست. بدلیل نخ حساسی ک دارند باید مراقبت بیشتری نسبت به این پارچه ها انجام شود. شما برای خرید سریع و راحت این پارچه ها می توانید در سایت های معتبر انواع و اقسام آن ها را مشاهده و سپس اقدام به خرید نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *