متقاضیانی که می‌خواهند انواع پارچه مبلی نانو را خریداری کنند می‌توانند بصورت عمده آن ها را برای خود و فروشگاه خود سفارش دهند. همچنین هزینه‌ی کمتری در قبالشان بپردازند. امروزه یکی از محصولاتی که از روش نانو در تولید آن استفاده می‌شود پارچه مبلی است که یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها در بین جنس های دیگر می‌باشد. هیچ یک از ویژگی مثبت آن را نمی توان در بین جنس های دیگر پارچه مبلی دید. نانو فناوری در صنعت منسوجات خانگی جایگاه ویژه‌ی برخوردار است. صنایع نساجی از توجه بیشتری در این زمینه دارا می‌باشد.

 

تولیدکننده پارچه مبلی نانو در ایران

 

ویژگی های مثبت پارچه مبلی نانو

  • این پارچه مبلی ضد آب و ضد لک هستند که در کشور ترکیه ساخته می‌شوند و برای انواع مبلمان بکار می‌روند.
  • استقامت خوبی دارند و سالهای زیادی در برابر استفاده‌ی زیاد دوام خواهند داشت. اگر بر روی آن چای یا مایعه‌ی ریخته شود با یک دستمال خیس خیلی زود پاک می‌شود و جذب پارچه نخواهند شد.
  • این پارچه ها بسیار نرم و راحت هستند که خودتان با نشستن بر روی مبل می‌توانید حس خوبی داشته باشید.
  • در رنگ ها و حتی طرح های مختلفی می‌توانید آن ها را برای مبلمانتان و با توجه به دکوراسیونتان تهیه کنید.
  • در برابر هر گونه لکه خودکار و جوهر خیلی زود پاک می‌شوند و زیبایی خود را از دست نمی دهند.
  • با هر گونه شستن خراب نمی شوند و استقامت خوبی دارند.

 

همانطور که گفتیم این پارچه مبلی دارای مزایای خیلی بالا هستند که می‌توانید از استفاده‌ی آن لذت ببرید. پس اگر می‌خواهید آن ها را برای خود خریداری کنید کافیست از این مرکز بصورت عمده و یا با هر متراژی بصورت مستقیم سفارش دهید. پارچه های مبلی نانو امروزه از استقبال خوبی برخوردار است که مطمئنا بخاطر داشتن مزیت های این نوع می‌باشد.

 

در زیر به ویژگیهای پارچه مبلی نانو اشاره می‌کنیم

  1.  عدم ماندگاری آلودگی و کثیفی بر روی مبل و تمیز کردن آن حتی بدون نیاز به آب
  2.  در برابر آسیب و صدمه مثل برخورد اجسام نوک تیز محکم و مقاوم میباشد.
  3.  غیر قابل نفوذ بودن نسبت به مایعات و گرد و خاک و میکروب که خیلی راحت قابل شست و شو میباشد
  4.  در صورت تمیز کردن مبل با انواع شوینده در مقابل آن رنگ بافت جلوه و زیبایی اولیه خود را حفظ می‌کند.
  5.  آنتی باکتریال است و قابلیت خود تمیز شوندگی دارد.
  6.  بخاطر فناوری ویژه نانو و پوشاندن سطوح کار ماندگاری گرد و غبار را بر روی سطح محدود کرده که با آب به راحتی قابل رفع شدن می‌باشد.
  7.  پارچه مبلی امکان اینکه بعد استفاده مکرر چروک شوند وجود دارد این پارچه این خاصیت را دارد که با تکان و مرتب کردن به حالت اولش برگردد و منظم و صاف شود.
  8.  در آینده نزدیک این پارچه ها دارای خاصیت ارتجاعی میشوند به این صورت که با توجه به موقعیت خود را تغییر و وفق دهند و راحتی را برای مصرف کننده فراهم آورند. نسبت به تغییرات دمایی حساس و برای راحتی فرد نسبت به دما واکنش مناسب نشان می‌دهند تا فرد در زمستان سرد و در تابستان گرمش نشود.

 

3 مزیت باورنکردنی پارچه مبلی نانو

کلیاتی در مورد پارچه مبلی نانو

مبل یکی از وسایل مورد استفاده زیاد مردم در خانه ها و اتاق های کاری است. پارچه مبل یکی از اولین و مهم ترین ویژگی در مبل است و با لمس و یا نشستن بر روی آن مشتری درباره‌ی آن متوجه برخی نکات می‌شود. پارچه های به کار گرفته شده در انواع الیاف طبیعی صنعتی و ترکیبی (صنعتی و ترکیبی) می‌باشد. یکی از جدیدترین تولیدات نساجی برای مبلمان پارچه مبلی نانو می‌باشد که به خاطر ویژگی های قابل آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است. تولید کنندگان پارچه های رو مبلی با استفاده از فناوری نانو پارچه هایی را تولید کرده اند که از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که سبب می‌شود در استفاده از مبل مصرف کننده رضایت خاطر بیشتری داشته باشد. این پارچه ها دارای خاصیت های ضد آب و ضد حریق بوده و همچنین در آینده شاهد پارچه های نانو هوشمند می‌باشیم که کارایی یک مبل و ایجاد راحتی را بیشتر و بهتر میکند. در تولید پارچه های مبلی قبلا از مواد و الگوی طبیعت استفاده می‌شد اما امروزه با استفاده از فناوری نانو توانسته اند پارچه های مبلی با ویژگی های منحصر به فرد تولید کنند.

 

فرآیند تولید پارچه مبلی نانو

 

فرآیند تولید پارچه مبلی نانو

تولید محصولات با نانو فناوری بخصوص در محصولات نساجی که پارچه مبلی هم بخشی از آن است با داشتن برخی مزیت ها که جلوتر به آن اشاره می‌شود معطوف است. نانو ساختار مختلفی به منظور ایجاد حفاظت های مختلف از جمله (ضد حریق ضد لک ضد آب ضد باکتری ضد بو) در پارچه های مبلی به کار گرفته می‌شود. در نانو تکنولوژی کنترل کردن محصولات به شکل منحصر به فردی انجام می‌شود. نانو ذرات مختلفی برای ایجاد این خواص در پارچه استفاده می‌شود. عملکرد هر یک از این ساختار ها بر اساس شکل و ساختار شیمیایی در ایجاد خاصیت مورد نظر متفاوت است. در ساخت این نوع پارچه اول نانو صفحات اکسید گرافن تولید می‌شود. در ادامه پارچه به مدت ۴۵ دقیقه در حمام اکسید گرافن غوطه ور شده و سپس در جهت تثبیت نانو صفحات اکسید گرافن بر روی پارچه به مدت ۳۰ دقیقه در آون با دمای حدودا ۸۰ درجه سانتی گراد قرار داده شده است.

 

3 مزیت باورنکردنی پارچه مبلی نانو  

 

۳ مزیت باورنکردنی پارچه مبلی نانو

پارچه مبلی نانو درجه یک ویژگیهای منحصر به فردی دارد که نظر تولید کننده و مصرف کننده را به خود جلب می‌کند.

۳ مزیت پارچه مبلی نانو به قرار زیر است

  1. ضد آب بودن پارچه مبلی نانو: حرکت راحت مولکولهای آب بر روی پارچه و عدم جذب آب توسط پارچه که قابلیت شست و شو بدون آسیب را بالا میبرد.
  2.  ضد حریق بودن پارچه مبلی نانو: اینکه مبل در کنار وسایل گرمایشی قرار گرفته باشد سبب نگرانی بابت احتمال آتش گرفتن مبل می‌شود اما ویژگی ضد حریق بودن پارچه های نانو سبب جلوگیری از این احتمال می‌شود و آرامش خاطر برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.
  3.  حفظ کیفیت عالی پارچه مبلی نانو: مبل ممکن است در معرض مواد خارجی مثل شربت یا ضربه اشیا یا فرورفتگی بر اثر نشستن و یا رنگ رفتگی حاصل شست و شو قرار بگیرد اما پارچه مبلی نانو بخاطر خاصیت ارتجاعی و ضد لک بودن و مستحکم و مقاوم بودن امکان اتفاق افتادن این امکان ها را پایین آورده و سبب حفظ کیفیت و زیبایی و بافت پارچه مبل میشود.

 

قیمت عمده پارچه مبلی های نانو

 

تولیدکننده پارچه مبلی نانو در ایران

کارخانه تولید پارچه نانو در اصفهان تولید کننده پارچه مبلی می‌باشد و به منظور دسترسی به پارچه های مبلی نانو این پارچه را در طرح و رنگ و جنس مختلف تولید می‌کند و در اختیار خریداران قرار می‌دهد. پارچه ها در کارخانه اصفهان در طرح های به روز و زیبا و بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار خریدار ها قرار میگیرد. این کارخانه امکان فروش عمده و متری را نیز فراهم کرده که افراد بیشتری با شرایط مختلف و نیاز خود از امکان خرید بهره مند شوند. همچنین این کارخانه تولید کننده با ایجاد سایت و قرار دادن مشخصات و عکس پارچه ها و شماره تماس و ارسال مستقیم به سراسر کشور در صرفه اقتصادی و زمانی تاثیر گذار می‌باشد.

 

کلیاتی در مورد پارچه مبلی نانو

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *