یکی از مهم ترین بخش هایی که در خرید مبل نظر افراد را جلب می کند پارچه مبلی می باشد.

همیشه قبل از خرید پارچه مبلی چند سوال اساسی برای خریدار پیش می آید!

پارچه مبلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین پارچه مبلی کدام است و از کجا بخریم؟

قیمت پارچه مبلی ملیتا چقدر است؟

پارچه های مبلی انواع گوناگونی دارد و هر کسی متناسب با سلیقه و دکوراسیون مورد نظرش طرح و رنگ خاصی را انتخاب می نماید . پارچه مبلی ملیتا یکی از جدیدترین و زیبا ترین پارچه های مبلی می باشد که می تواند رضایت و سلیقه هر مشتری را به خود جلب نماید و این پارچه های زیبا و منحصر به فرد از بهترین الیاف و مواد طبیعی تشکیل شده است . 

قیمت پارچه مبلی ملیتا در بازار

قیمت پارچه مبلی ملیتا

قبل از خرید پارچه مبلی ملیتا بهتر است قیمت پارچه را بدانید و در هنگام خرید از مشاوران راهنمایی بگیرید تا قیمت پارچه مبلی ملیتا را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

 

 

 

منبع www.shanilco.ir

یکی از عوامل تأثیر گذار در خرید یک کالا قیمت آن می باشد که نقش مهمی در خرید ما بر عهده دارد، انواع پارچه با توجه به جنس و کیفیت متفاوت می باشند و با توجه به این که امروزه در بازار پارچه های مبلی دارای تنوع گسترده ای از نظر رنگ و جنس شده اند، قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد و از فاکتور های مهمی که در قیمت این پارچه های مبلی پر فروش و جذاب بسیار نقش دارد، جنس و نوع مواد اولیه به کار رفته در بافت این پارچه ها می باشد که پارچه های مبلی ملیتا از جنس و کیفیت بی نظیر ساخته شده است .

عامل تأثیر گذار دیگر در قیمت پارچه مبلی، نوع و کیفیت رنگ می باشد که ثابت باشد و به مرور زمان دچار تغییر نگردد و از ثبات لازم برخوردار باشد . و عامل دیگری که در انتخاب و خرید بعضی افراد نقش اساسی بازی می کند شرکت یا برند تولید کننده پارچه می باشد که تا چه حد برای خریدار شناخته شده و معتبر باشد تا بتواند به آن اعتماد کند و آن را برای خرید گزینه مناسبی بداند .

پارچه مبلی ملیتا با تضمین کیفیت و ضمانت پس از خرید، از مرغوب ترین الیاف و مواد تهیه شده و با رنگ بندی متنوع و زیبا که به مرور زمان تغییر رنگ نداده با مناسب ترین قیمت برای خریداران این تولیدات در سراسر کشور عرضه می شود .

دانستنی هایی درباره پارچه مبلی ملیتا

دانستنی هایی درباره پارچه مبلی ملیتا انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پارچه مبلمان تأثیر به سزایی در دکوراسیون و چیدمان منزل یا محل کار دارد و باید در شناخت انواع پارچه دقت کافی و لازم را به خرج داد تا یک انتخاب درست و بهینه داشته باشیم .

برای شناخت ویژگی ها و خصوصیات پارچه مبلی ملیتا باید بدانیم که این پارچه ها یکی از بی نظیر ترین انواع پارچه های مبلی بوده که از جنس بسیار مستحکم برخوردار بوده و دارای دوام و ماندگاری طولانی بوده و هم چنین برای انواع مصارف و مکان ها مناسب و ایده آل می باشد .

این پارچه ها از رنگ بندی خاص و متنوعی برخوردار می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب نموده و در طیف گسترده ای از رنگ های خاص مانند کرم، سبز، آبی و نسکافه ای طراحی و تولید می شوند که توجه طرفداران زیادی را به خود معطوف نموده است . و نکته قابل توجه این که این پارچه ها برای انواع مبلمان سنتی و کلاسیک و هم چنین مدرن و شیک قابلیت کاربرد دارد و برای هر دو منظور استفاده می شود و از حیث زیبایی بسیار چشم نواز می باشد و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز شده و قابل شست و شو می باشد و چون جنس آن ضخیم و مستحکم بوده به مرور زمان دچار فرسایش و پارگی نمی شود و در برابر گذشت زمان مقاومت بالایی از خود نشان می دهد . 

بسیاری از کسانی که متقاضی و علاقه مند به استفاده از پارچه های مبلی چرم می باشند، پارچه های مبلی ملیتا یکی از ایده آل ترین انتخاب ها می باشد که با زیبایی خارق العاده و کیفیت بی نظیر در انواع رنگ ها طراحی و تولید شده است و زیبایی منحصر به فردی به فضای شما می دهد، چرا که این نوع پارچه های چرمی در برابر کثیفی و لکه ها بسیار مقاوم بوده و به آسانی پاک شده و تمیز می شود و نیاز به استفاده از لکه بر خاصی ندارد و به طور کلی نظافت این نوع مبل ها به راحتی امکان پذیر می باشد .

از این نوع مبل ها بیشتر در فضاهای پر رفت و آمد و شلوغ می توان استفاده نمود و این به خاطر مستحکم بودن جنس این پارچه ها می باشد که در صورت استفاده مداوم و مکرر دچار فرسایش و خرابی نمی شود و با گذشت زمان کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست نمی دهد .

علاوه بر مناسب بودن این پارچه ها برای استفاده در مکان های شلوغ، از این نوع پارچه ها می توان برای مبلمان اتاق کودکان یا فضاهایی که آن ها تردد دارند استفاده نمود و به خصوص رنگ های تیره این پارچه ها که در صورت لکه شدن و یا کثیفی دیرتر به نظر می آید و زیبایی ظاهری خود را بیشتر حفظ نموده و به سرعت تمیز می شود .

معرفی انواع پارچه مبلی در بازار

معرفی انواع پارچه مبلی در بازار داشتن اطلاعات کافی از انواع پارچه های مبلی و ویژگی های آن ها ما را در انتخاب درست کمک می کند و در یک خرید درست اهمیت زیادی دارد و پارچه های مبلی در بازار انواع مختلفی دارد و علاوه بر پارچه های مبلی ملیتا، پارچه های مبلی مازراتی، کتانی، مخملی و نخی نیز طراحی و تولید می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارا می باشند و برای موارد گوناگونی به کار گرفته می شوند که مواد و الیاف به کار رفته در آن ها می تواند طبیعی یا مصنوعی و یا ترکیب شده از هر دو نوع باشد .

هر کدام از انواع پارچه ها از بافت و الیاف ویژه ای ساخته شده که برای منظور خاصی به کار برده می شود و هر چه ضخامت پارچه بیشتر باشد طبیعتا دوام و ماندگاری پارچه بالا می رود .

کیفیت بالای پارچه به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای پارچه به چه عواملی بستگی دارد؟ پارچه ها از گذشته تا کنون یکی از مهمترین ملزومات مورد نیاز انسان ها بوده که موارد مصرف آن بسیار متنوع و گوناگون می باشد و هر روزه بر دامنه کاربرد آن افزوده گشته است و با پیشرفت تکنولوژی و ابداع روش های مدرن در تولید، کیفیت این پارچه ها هم دچار تحول اساسی شده و روز به روز بر کیفیت و مرغوبیت آن ها افزوده شده است .

کیفیت بالای پارچه به مرغوبیت مواد و الیاف به کار گرفته شده در ساخت آن ها بستگی دارد که هر چه کیفیت این مواد بالاتر باشد، کیفیت پارچه هم بالاتر می رود و نکته دیگر در کیفیت بالای پارچه استفاده از رنگ های طبیعی و مرغوب می باشد که در برابر شست و شو یا نفوذ آب به داخل آن تغییر رنگ ندهد و موجب پخش شدن رنگ در سطح پارچه نشده و ظاهر آن را ناخوشایند ننماید .

قیمت روز پارچه مبلی ملیتا دربازار

قیمت روز پارچه مبلی ملیتا دربازار امروزه برای تهیه و خرید بهترین مدل پارچه مبلی می توان بدون مراچعه به مراکز فروش، این محصولات مرغوب و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت از سایت های معتبر و شناخته شده با بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان و منخصصان بهترین نمونه ها را دید و با اطلاعات کافی بهترین و مناسب ترین خرید را انجام داد و با آگاهی کامل و مطمئن نیاز های خود را تأمین نمود . 

پارچه مبلی ملیتا در بازار با کیفیت بی نظیر و قیمتی مقرون به صرفه عرضه می گردد تا ضمن برآورده نمودن نیازهای مصرف کنندگان، رضایت و نظر همه مشتریان را تأمین نمایند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *