پارچه مبل در صنایع مبل سازی از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

زیرا طرح و و نقش و حتی نوع جنس پارچه مبلی است که جذب کننده مشتری خواهد بود.

مشتریان بر اساس طرح و هماهنگ بودن آن ها با دکور خانه اقدام به خرید مبل می نمایند.

پارچه مبل سیلویا یکی از برترین پارچه های مبلی می باشد که خریداران می توانند حتی به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید آن نمایند.

صادرات پارچه مبل سیلویا به کشور های همسایه

معیار های انتخاب پارچه مبل مرغوب

معیار های انتخاب پارچه مبل مرغوبدر این بخش می پردازیم به این امر که مشتریان چگونه پارچه مبل مورد نظر خود را انتخاب می نمایند و چگونه می توانند به مرغوب بودن آن پی ببرند.

پارچه مبلی می تواند شل یا سفت باشد، اگر پارچه مبلی سفت باشد بهتر و مرغوب تر است چون بافت آن به سادگی و راحتی خراب نمی شود.

ولی اگر بافت پارچه مبلی شل باشد، به راحتی و با کمترین فشار وارد شده امکان پاره شدن آن وجود دارد.

پس بهتر است در هنگام خرید حتماٌ دقت داشته باشیم که جنس پارچه مرغوب و داری بافتی سفت باشد.

هم چنین بهتر است توجه داشته باشیم که اگر از آن دسته افرادی هستیم که زیاد از مبل استفاده می کنیم و یا حتی بچه های کوچکی در خانه داریم که روی مبل ها بازی می کنند، لازم نیست که پارچه مبلی که خریداری می کنیم از نوع جنس بسیار مرغوب و لوکس و زینتی باشد زیرا به سرعت پارچه خراب خواهد شد و زیبایی و بافت خود را از دست خواهد داد، پس بنابراین بهتر است در این مواقع از پارچه های ارزان تر ولی در عین حال دارای کیفیتی مناسب استفاده شود.

ولی اگر از افرادی هستیم که زیاد از مبل استفاده نداریم و مبل بیشتر در خانه تان جنبه زینتی دارد، پس بهتر است پارچه مبل باکیفیت از نوع زینتی و مرغوب باشد تا جلوه زیبایی به فضای خانه بدهد و لوکس دیده شود.

کیفیت پارچه مبل سیلویا را چگونه تشخیص دهیم؟

کیفیت پارچه مبل سیلویا را چگونه تشخیص دهیم؟پارچه های مبلی انواع مختلفی را در بازار دارند.

خریداران پارچه مبل می توانند بر حسب سلیقه خود اقدام به خریداری پارچه مبلی دلخواه خود نمایند.

قیمت پارچه مبل نیز از عواملی است که در هنگام خرید پارچه برای مشتریان دارای اهمیت فراوانی است، اکثراٌ مشتریان به دنبال پارچه های مبلی هستند که در عین ارزان بودن و داشتن قیمت مناسب، دارای کیفیت مناسبی نیز باشد تا از خرید خود رضایت خاطر داشته باشند، ولی این را هم باید در نظر داشته باشیم که به طور حتم پارچه مبل باکیفیت نسبت به ارزان ترین پارچه مبل، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

پس مشتری هایی که به دنبال کیفیت برتر اند باید هزینه بیشتری را بپردازند که در این صورت قطعاٌ پشیمان نیز نخواهند شد زیرا در صورت خرید پارچه باکیفیت از مرکز خرید پارچه مبل، این پارچه ها زمان طولانی تری را دوام خواهند آورد و دیرتر خراب و کهنه می گردند.

پروسه زمانی تولید پارچه مبل سیلویا

پروسه زمانی تولید پارچه مبل سیلویایک از انواع پارچه های مبلی سیلویا، پارچه های نانو سیلویا می باشند.

این نوع پارچه ها از پارچه های دارای خاصیت نانو در خود می باشند و در بافت آن ها از خاصیت نانو استفاده گردیده است.

پس از بسیاری لحاظ ها تفاوت ها و ویژگی های منحصر به فرد زیادی را نسبت به سایر پارچه های مبلی فاقد خاصیت نانو دارا می باشد لذا دارای کیفیت بالاتری نیز خواهد بود.

پارچه های مبلی سیلویا به دلیل نانو بودن دارای خاصیت های مانند ضد لک بودن پارچه، ضد آب بودن پارچه، عدم جذب بوی نامطبوع، حساسیت زا نبودن و ضد باکتری بودن پارچه به خصوص اگر در خانه کودکان کوچک نیز باشند این موضوع اهمیت بالاتری را خواهد داشت.

به طور مثال در پارچه مبلی سیلویا اگر نوشیدنی یا غدایی ریخته شود، لازم نیست نگران خراب شدن و لکه شدن پارچه باشیم زیرا جنس نانوی این پارچه اجازه می دهد تا به راحتی و با استفاده از یک دستمال مرطوب شده و نمدار، به راحتی و بدون هیچ نگرانی بابت خراب شدن پارچه مبل، لکه ها را از روی پارچه مبل تان پاک کنید، بدون این که اثری از لکه ها برروی پارچه مبل سیلویا باقی مانده باشد.

این امر نشان گر کیفیت بالای این نوع پارچه مبلی به دلیل داشتن خاصیت نانو در بافت این پارچه می باشد.

این خاصیت کاملاٌ برای خانه هایی که دارای کودک می باشند مناسب و الزامی می باشد و در این مواقع دیگر نیازی به این نیست که پارچه مبل را شست و شو دهیم زیرا خود شست و شوی پارچه مبل نیز امن نیست و امکان دارد پارچه مبل صدمه ببیند که در این صورت مبل ظاهر زیبایی پیدا نخواهد کرد و باعث فرسودگی پارچه مبل می گردد در حالی که ممکن است خریدار آن مبل آن را قبلاٌ با هزینه زیادی خریداری نموده باشد که در این صورت ناراحت کننده خواهد بود.

در کشور ما نیز تولید کنندگان پارچه مبلی وجود دارند که سعی در تولید پارچه های مبلی با کیفیت و مرغوب دارند.

این تولید کنندگان با تولید پارچه های مبلی، توانسته اند بخشی از بازار پارچه های مبلی را تصاحب کنند.

تولید کنندگانی هم وجود دارند که حتی با گسترش دادن تولیدشان، اقدام به صادرات پارچه های مبلی با کیفیت به سایر کشورها می نمایند.

پارچه های مبلی با کیفیت و درجه یک به طور حتم در هر جایی مشتریان فراوانی را خواهند داشت، لذا در تولید این پارچه ها حتماً باید کیفیت مد نظر باشد.

مرکز خرید پارچه مبل سیلویا

مرکز خرید پارچه مبل سیلویاخریدارانی که قصد خرید پارچه های مبلی آن هم از نوع پارچه مبلی سیلویا را دارند، می توانند به صورت اینترنتی از فروشگاه ما که تخصص اصلی آن در زمینه فروش پارچه مبلی می باشد، اقدام به خرید پارچه مبلی سیلویا نمایند و با امنیت خاطر، خریدی لذت بخش را تجربه نمایند، زیرا پارچه مبلی سیلویا، از معتبر ترین و بهترین های پارچه مبلی می باشد.

فروشندگان پارچه مبل ممکن است در بحث قیمت پارچه تا حدودی با یکدیگر تفاوت داشته باشند که آن هم به کیفیت پارچه و نوع آن و طرح پارچه مبلی بستگی دارد، خریداران در وهله اول باید بسته به بودجه ای که دارند اقدام به انتخاب نوع پارچه مبلی مورد نیاز و مناسب بودجه خود نماید. خریدارانی که بودجه بیشتری داشته باشند قطعاً دارای محدوده وسیع تری در انتخاب رنگ، طرح، نوع و کیفیت پارچه مبلی نسبت به خریداران با بودجه کمتر خواهند بود.

پارچه مبلی سیلویا، هم دارای کیفیتی بی نظیر و عالی و هم دارای قیمت های بسیار مناسب می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *