قیمت فروش پارچه مبلی تبریز

آیا می دانید چه جنس هایی از پارچه مبلی در کارخانه پارچه مبلی تبریز تولید می شود؟ قیمت تمام شده پارچه مبلی تبریز برای مشتریان به چه صورتی می باشد؟
ایران یکی از تولید کنندگان انواع پارچه مبلی می باشد که کارخانه های متعددی در نقاط مختلف کشور همچون تبریز و قم در حال فعالیت هستند.

اولین چیزی که نظر هر بیننده ای را در خرید مبلمان جلب می کند اول طرح و رنگ پارچه آن سپس قالب کلی مبل مثل دسته ها و پایه ها است و جنس پارچه و رنگ و طرح آن برای خریدار بسیار مهم است پس توجه به کیفیت و نوع پارچه در ساخت مبل بسیار مهم است.

کارخانه تولید پارچه رو مبلی تبریز یکی از کارخانه های بزرگ در صنعت نساجی این شهر است که تولید انواع پارچه رو مبلی با کیفیت را در آن جا تهیه می شود و یکی از مراکز فروش پارچه رو مبلی ایران شهر تبریز است.

تبریز یکی از شهر های زیبای ایران است که مهد هنر است و با شنیدن اسم آن به یاد آثار باستانی و شیرینی های خوشمزه و صنایع دستی این شهر بزرگ می افتید و یکی از این صنایع که به دلیل کیفیت بالا و مقاومتی که دارد بسیار معروف شده صنعت نساجی آن است و یکی از محصولات این صنعت پارچه رو مبلی است که با آن بیشتر آشنا می شویم.

قیمت فروش پارچه مبلی تبریز

عرضه پارچه مبلی تبریز

به مشتریانی که قصد خرید پارچه مبلی تبریز را دارند می توان پیشنهاد کرد تا از فروش پارچه مبلی تبریز از طریق فروشگاه اینترنتی استفاده نمایند، تا ضمن اطلاع سریع و آسان از انواع پارچه مبلی تولید شده در این کارخانه، قیمت پارچه مبلی خریداری شده مقرون به صرفه هم باشد. امروزه به دلیل گسترش فروش اینترنتی، قیمت پارچه مبلی تبریز و یا قیمت انواع پارچه مبلی گونی بافت به صورت اینترنتی قابل استعلام است.

گاهی اوقات اکثر خانم ها علاقه به تغییر و تعویض دکوراسیون منزل خود دارند که نیاز به بودجه بالایی دارد و بعضی افراد برای صرفه جویی در هزینه ها به جای عوض کردن کل مبلمان فقط پارچه روی آن را عوض می کنند که این کار هزینه کمتری را در بر می گیرد.

مرکز فروش پارچه تبریز در اکثر شهر ها نمایندگی داشته و در صورت دسترسی نداشتن به فروشگاه ها شما می توانید پارچه مورد نظر خود را از طریق اینترنت سفارش دهید.

خرید عمده پارچه به صورت مستقیم از کارخانه بسیار به صرفه بوده و خیلی از کارگاه های مبل برای ساخت مبل هایشان انواع مختلفی از رو مبلی های تبریز را سفارش می دهند.

دلیل مرغوبیت پارچه مبلی تبریز چیست؟

دلیل مرغوبیت پارچه مبلی تبریز چیست؟ یکی از دلایل مرغوبیت پارچه مبلی تبریز استفاده از مواد با کیفیت در تولید آن است که نخ های مرغوب با دستگاه های پیشرفته تبدیل به انواعی از پارچه ها می شوند و یکی از آن ها پارچه رو مبلی است همچنین در مدل هایی از پارچه که در تولید آن نخ به کار نرفته مانند پارچه چرمی چه در نوع طبیعی و چه در نوع مصنوعی آن مواد به کار رفته از مواد درجه یک است و با فناوری های پیشرفته تولید شده و به فروش می رسد و دوام بالا و کیفیت و همچنین قیمت مناسب آن با توجه به جنس عالی مواد اولیه  باعث محبوبیت آن در بین صنایع مبل سازی شده است.

خیلی از افراد بعد از خریدن پارچه ترمه رو مبلی تبریز به این نتیجه رسیدند که بهترین مارک پارچه مخصوص کارخانه رو مبلی تبریز است حتی محصولات این کارخانه به دلیل کیفیت بالا به برخی از کشور های دیگر هم صادر می شود و در برخی از کشور ها طرفداران زیادی دارد.

نکات مهم در مراقبت از پارچه مبلی تبریز

نکات مهم در مراقبت از پارچه مبلی تبریز  بهترین نوع پارچه مبلی پارچه ای است که خاصیت کشسانی بالایی نداشته و کشی نباشد چرا که پارچه های کشی به سرعت تغییر شکل داده و ظاهر مبل شما را خراب می کنند و همچنین توجه به میزان پرز اتفاده شده در پارچه هم مهم است و پارچه باید تراکم پرز هایش بالا باشد.

مراقبت پارچه مبلی بستگی به نوع پارچه و محلی که شما می خواهید از آن استفاده کنید دارد، در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد شما باید پارچه ای انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی در صورت لکه شدن بتوانید بدون این که آثاری از لکه روی آن بماند آن را تمیز کنید و یا اگر حیوان خانگی دارید باید نوع پارچه ای را انتخاب کنید که مقاوم به خراش بوده و مو را به خود جذب نکند به عنوان مثال برای خانه هایی که حیوان خانگی دارند پارچه های چرمی گزینه مناسبی نیستند و یا خانه هایی که بچه کوچک دارند پارچه های ابریشمی مناسب نیست.

پارچه های ابریشمی به علت ظرافت و زیبایی که دارند برای محیط های خلوت و لوکس کاربرد دارند چرا که قیمت بالایی داشته و در برابر خراش و نور مستقیم خورشید مقاوتی نداشته و زود زیبایی خود را از دست می دهند.

عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبلی

عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبلی برای این که بدانید چه عواملی روی کیفیت پارچه مبلی تاثیر گذارند ابتدا لازم است با انواعی از پارچه ها آشنا شده و نکات نگهداری از آن ها را مطالعه فرمایید.

پارچه مخمل: دارای رنگ بندی های متفاوت بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد و در بیشتر دکوراسیون ها چه از نظر مدرن چه کلاسیک و سنتی این مدل پارچه رو مبلی دیده می شود و یکی از مزیت های این پارچه پاک شدن لکه های روی آن است.

پارچه چرم: بیشتر در محیط های رسمی و اداری از این نوع پارچه استفاده می کنند که مقاومت خوبی داشته و فقط در برابر خراش ضعیف است و به دلیل این که آب نمی تواند به بافت آن نفوذ پیدا کند بهترین انتخاب برای مکان های شلوغ است چرا که با دستمال مرطوب به راحتی لگه گیری می شود.

پارچه ساتن: معمولا از این پارچه بیشتر برای رو مبلی و کوسن استفاده می کنند چرا که حالت لغزنده آن سطح راحتی برای نشستن پدید نمی آورد.

پارچه سنتی: برای مکان هایی که دکوراسیون سنتی دارند مناسب است و معمولا از گلیم و جاجیم تهیه شده است.

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران

مرکز فروش پارچه مبلی در تهران قیمت پارچه تریکو با توجه به جنس و طرح پارچه و همچنین مقداری که شما میخواهید سفارش بدهید تعیین می شود و در انواع مختلفی از مدل ها، طرح ها و رنگ ها وجود دارد.

عرضه پارچه مبلی تبریز هم به صورت غیر مستقیم و هم به صورت مستقیم امکان پذیر است که در نوع مستقیم شما می توانید با مراجعه با فروشگاه هایی که پارچه رو مبلی دارند این محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و تهیه کنید و در روش غیر مستقیم که امروزه کاربرد بسیاری داشته و یکی از بهترین روش ها می باشد شما می توانید نوع طرح پارچه، رنگ پارچه، اندازه و متراژ و کل ویژگی هایی که مد نظر دارید از طریق سایت های معتبر فروش با قیمت مناسب سفارش دهید و با این کار هم حمایت از تولید داخل کرده و هم یک محصول با کیفیت را دریافت می کنید.

با خرید عمده از کارخانه و یا خرید بدون واسطه شما می توانید با قیمت کمتر پارچه ای که در نظر دارید را تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه

  • تنوع رنگها،کیفیت بالای پارچه ها ،طراحی عالی وجنس مطلوب این نوع پارچه هاازمزایای موردتوجه این پارچه هاست که هنگام خریدموردتوجه تولیدکنندگان مبلمان قرارمیگیره

  • سلام وقت بخیر من چندی قبل از پارچه‌های سایت شما خریداری کردم‌ واقعا محصولات بی نظیری دارید که زبان زد است و نحوه ارسال آن هم بسیار راحت می باشد پیشنهاد میکنم به این سایت سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *