قیمت پارچه مبلی پرفکتو ، در سایت sofafabric به قیمت کارخانه توزیع می گردد.

بهترین پارچه که میتوان انتظار داشت پارچه مبلی پرفکتو است که از جنس بهترین چرم ها و نخ ایران و یا حتی جهان نام برد. که در سالیان اخیر مشتریان زیادی به خود جذب کرده و باعث شده که به یکی از مد های جهان تبدیل شود.با خرید پارچه پرفکتو خانه  کلاسیک و زیبایی که همه از زیبایی خانه به تعجب وادار میشوند.

قیمت پارچه مبلی پرفکتو با بهترین کیفیت

خرید پارچه مبلی

خرید پارچه مبلی خرید مبلمان منزل یکی از مهم ترین انتخاب افراد و بخصوص خریداران خانم است. که باید دقت بسیاری در این امر داشته باشند.

پارچه مبلی به دلیل اینکه با تمام وسیله های سالن پذیرایی ارتباط داشته و همگی با هم باعث جذابیت سالن می شوند.

عوامل دخیل در انتخاب رنگ پارچه باید با کف و دیوار، پرده ها و فرش سالن هماهنگی داشته باشد

تا هم مبلمان خود را بهتر نشان دهند و هم فضای خانه دید بهتری داشته باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که در خرید پارچه مبلی باید حساسیت خاصی داشت.مانند : هم رنگ بودن با مبل که اگر خدای ناکرده اندازه نبود یا پاره شد(اصلأ امکان ندارد که پرفکتو پاره شود)رنگ مبل کاملاً توی چشم نباشد. دومین نکته که باید به آن اشاره کرد همسان بودن رنگ رو مبلی با فرش.موکت.کاغذ دیواری.زیر تلویزیون.میز ناهار خوری و … 

در ضمن هیچ وقت چیزی که خودتان دوست ندارید نخرید چون بعد مدتی از او خسته و مجبورید تعویض و یا حتی او را تحمل کنید.

همچنین هیچ وقت برای پول کیفیت جنس را پایین بیاورید اگر این کار را انجام دهید بعد مدتی پشیمان خواهید شد.

یک نکته: در کیفیت رو مبلی پرفکتو هیچ شکی نیست.

نکته قابل توجه رو مبلی پارچه پرفکتو این است که تمامی رنگ ها را دارا است و دست شما برای خرید باز است.

من الان چند مقایسه برای شما انجام میدهم که از همه رو مبلی اطلاعات داشته باشید.

تنوع پارچه‌های مبلی بسیار زیاد است، اما به‌طور کلی شامل سه حالت زیر می‌شود.

۱. پارچه‌های با مواد طبیعی: مانند پارچه‌های پنبه‌ای، نخی، کتان، پشمی و ابریشم.

۲. پارچه‌ای با مواد دست‌ساز یا مصنوعی: مانند ویسکوز، نایلون و پلی استر

۳. ترکیبی: پارچه‌ای که ترکیبی از دو مورد بالا باشد.
به یاد داشته باشید که هر کدام از موارد زیر مزایا و معایب خود را دارند.

با توجه به انواع مختلف پارچه مبلی در بازار، در اینجا به بررسی ۱۳ نوع از انواع پارچه مبلی با توجه به جنس آن‌ها می‌پردازیم.

۱. پارچه مبلی نخی (پنبه‌ای)

این نوع پارچه بسیار نرم و بادوام است و از نظر رنگ و طرح‌های موجود در بازار بسیار متنوع است. از پارچه‌های نخی بیشتر درمدل‌های متنوع استفاده می‌شود. این پارچه به راحتی قابل شستشو است و با مقداری آب و مواد شوینده پارچه قابل لکه گیری است. متاسفانه این پارچه به دلیل اینکه از الیاف طبیعی ساخته می‌شود خیلی زود چروک شده و بو را به خود می‌گیرد. در برابر سایش مقاوم است، اما در برابر نور مستقیم خورشید هیچ مقاومتی نشان نمی‌دهد. پارچه رومبلی نخی (پنبه‌ای)

۲. پارچه مبلی پشمی

این پارچه همان گونه که از نام آن مشخص است از پشم گوسفند، بز یا میش بدست می‌آید. این پارچه در سرما، گرما را انتقال می‌دهد. از دیگر مزیت این پارچه می‌توان به رطوبت پذیری بالا اشاره کرد. معمولا این پارچه در مناطق سردسیر مورد استفاده خواهد بود.

این پارچه‌ها بسیار نرم و لطیف هستند و مناسب تمام فصول بوده، براق و سبک هستند. قابلیت کشش بالایی را دارد و بسیار مقاوم در برابر چروک شدن و پارگی است، اما پاک کردن لک از روی این پارچه بسیار سخت است. این پارچه مبلی مناسب و مورد توجه بیشتر افراد است. این پارچه بهتر است برای کوسن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

۳. پارچه مبلی چرمی

امروزه بیشتر افراد به دنبال چرم به عنوان پارچه برای مبلمان خود هستند. این پارچه فضا را رسمی‌تر به نمایش می‌گذارد و از نوع مصنوعی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عدم نفوذ آب یکی از بهترین ویژگی‌های این پارچه است. اما چرم با رنگ روشن احتیاج به نگهداری بیشتری دارد، چون سریع‌تر از رنگ تیره آن لک می‌گیرد. برای رفع این مشکل می‌توانید روش صیحیح تمیز کردن مبل و صندلی را بخوانید.

از معایب این نوع پارچه می‌توان به آسیب پذیری در برابر اجسام تیز، چسبندگی بدن به مبلمان به دلیل عدم عبور هوا در بافت پارچه، انتقال سرما و گرما به بدن وکم بودن طیف رنگی پارچه اشاره کرد.

۴. پارچه مبلی کتان

پارچه کتان با پارچه نخی بسیار شباهت دارند و از الیاف گیاهی است. مانند پارچه نخی بسیار زود چروک می‌شود و در برابر لک مقاومت می‌کند. این پارچه قابل شستشو بوده و صاف و درخشان است. سایش سریع و شستشوی دشوار از معایب این پارچه است، اما همچنان در صدر جدول انواع پارچه مبلی است.

۵. پارچه مبلی جیر

پارچه جیر بسیار از لحاظ ظاهری به پارچه چرم و مخمل نزدیک است. این پارچه از پوست بز و گوساله بدست می‌آید. در بازار این پارچه را با نام‌هایی دیگر همچون: چرم جیر، چرم مخمل نما می‌توان یافت.

۶. پارچه مبلی مخمل

همه ما با این پارچه آشنا هستیم، پارچه‌ای با پرز‌های نازک، لطیف و نزدیک به هم. این پارچه جزو پارچه‌هایی است که همواره در بازار مد بوده و می‌توان آن را یار همیشگی بازار پارچه مبل دانست. به عنوان مثال در اغلب مبل‌ها از پارچه مخمل استفاده می‌شود. مسلما به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح، رنگ و بافت طرفداران فراوانی را به خود جدب کرده است. این پارچه گزینه مناسبی به عنوان پارچه مبل، کوسن و پرده است. پارچه مخمل کبریتی، مخمل نانو، فلوک (مخمل با چاپ طرح روی آن) هم از انواع این پارچه است.

۷. پارچه مبلی نانو

از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین انواع پارچه مبلی در بازار می‌توان با پارچه نانو اشاره کرد، ساده و مدرن. مزایای بیشماری را می‌توان برای این پارچه نام برد، برای مثال: ضد آب و ضد لک، آنتی باکتریال، ضد حریق، نرم و راحت، مقاوم بودن در برابر مواد شوینده را نام برد. پس با خیال راحت از این پارچه به عنوان پارچه مبلی خود استفاده کنید و سالیان متوالی آن را در دکوراسیون خود داشته باشید.

 

۸. پارچه مبلی ساتن

ساتن پارچه‌ای با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. دارای بافت نازک، براق و لغزنده است و فرم مجلسی برای مبل ایجاد می‌کند.

این پارچه به دلیل لغزنده بودن زمان استفاده از مبل، افراد را دچار دردسر می‌کند. در ضمن پاک کردن لک روی پارچه ساتن کار بسیار دشواری است!

۹. پارچه مبلی جین

یکی از سبک‌های جدید و دارای طیف رنگی آبی است. از نوع پارچه پنبه‌ای بوده و بافتی ناهموار دارد. پارچه جین دارای دوام و استحکام بالا است و فضایی مدرن به خانه شما می‌دهد.

  

۱۰. پارچه مبلی ریون

پارچه ریون سبک، دارای قابلیت کشسانی، تنوع در طرح و رنگ بسیار است. می‌توان به یکی از عیب‌های این پارچه مانند پارچه ساتن، به لغزندگی پارچه زمان نشستن بر روی آن، عدم مقاومت بسیاری در برابر آب و رطوبت، چروک شدن اشاره کرد. استقامت بالایی در برابر سایش دارد.

 

۱۱. پارچه مبلی ویسکوز

این پارچه با توجه به اینکه از الیاف طبیعی است، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. به نسبت پارچه‌های پنبه‌ای بسیار براق‌تر است. جذب رطوبتی بالایی دارد، اما مداومت این عملکرد باعث کاهش عمر این پارچه خواهد شد. این پارچه خاصیت ارتجاعی کمی دارد و سریع چروک می‌شود.

 

۱۲. پارچه مبلی نایلونی

این پارچه دارای مقاومت بالایی است و معمولا آن را با بافت مخمل ترکیب می‌کنند. مقاومت بالایی در برابر سایش و کشش دارد و رطوبت کمتری به خود جذب می‌کند. پارچه‌های نایلونی به نور مستقیم خورشید بسیار حساس هستند.

۱۳. پارچه مبلی پلی استر

این پارچه به صورت کاملا مصنوعی بدست می‌آید و بسیار مقاوم و با دوام است. این مقاومت زیاد را حتی در برابر نور مستقیم خورشید و چروک شدن نیز حفظ می‌کند.

حقایفی جالب در مورد پارچه مبلی پرفکتو

حقایفی جالب در مورد پارچه مبلی پرفکتو پارچه مبلی پرفکتو هیچ وقت آب را از خود عبور نمی دهد و باعث ماندگاری مبل میشود.

رو مبلی پرفکتو یکی از ۱۰ رو مبلی محبوب جهان به حساب می آید.

با خرید رو مبلی پرفکتو شیک ترین و کلاسیک ترین مبل را دارا خواهید بود.

رو مبلی پرفکتو به دلیل این که چرم است شما به راحتی میتوانید آن را تمیز کنید.

کیفیت پارچه مبلی پرفکتو چگونه مشخص می شود؟

کیفیت پارچه مبلی پرفکتو چگونه مشخص می شود؟ کیفیت پارچه پرفکتو را میتوانید با ریختن آب بر روی آن امتحان کرد که اگر آب رد شد یعنی پارچه جنس اصل نیست و نباید آن را خرید.اگر آب رد نشد یعنی پارچه پرفکتو کاملاً اصل است و میتوانید آن را خریداری کنید.

راهنمای نگهداری از پارچه مبلی پرفکتو

راهنمای نگهداری از پارچه مبلی پرفکتو نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید جایی است که مبلمان شما در آن قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، پارچه‌های تیره یا مدل‌هایی که زود رنگ پریده می‌شوند نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرند. در چنین شرایطی شاید بهتر باشد هنگام خرید پرده پذیرایینیز جنس ضخیم‌ تری  انتخاب کنید.

فروشگاه پارچه مبلی پرفکتو در تهران

فروشگاه پارچه مبلی پرفکتو در تهران https://sofafabric.ir

یکی از سایتهای معتبر در فروش انواع پارچه است که در سالیان اخیر مشتریان زیادی به خود جذب کرده این شرکت محصولات خود را به قیمت درب کارخانه بدون واسطه به دست خریداران محترم میرساند. با خرید از این سایت معتبر که دارای مجوز رسمی هستدر کوتاه ترین زمان محصول به دست خریدار می‌رساند.

فروشگاه پارچه مبلی نگهداری پارچه مبلی و پارچه مبلی با کیفیت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *