در تهران بزرگ

 

فروش انواع پارچه مبلی در کدام شهر مرکزیت دارد؟ چرا در صنف پارچه، تهران را به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع پارچه مبلی می شناسند؟ تفاوت در چه مواردی باعث چنین تفکری در بین تاجران پارچه و ایجاد بازارهای تخصصی در این کلان شهر شده است؟

 

پارچه مبل تهران با کیفیت عالی در بازار بزرگ تهران، به صورت عمده و خرده فروشی آماده عرضه به شما هم وطنان می باشد. تهران به عنوان یک شهر تجاری در زمینه های گوناگون در فروش انواع پارچه مبلی نیز شهرت و مرکزیت دارد. مرکز فروش پارچه تهران با تنوع و گوناگونی در طرح و رنگ پارچه مبل تعداد زیادی از مشتریان را مجذوب خود کرده است.

 

 

مرکز فروش انواع پارچه مبلی در تهران

 

 

مرکز فروش پارچه مبلی تهران

وجود مراکزی مانند بازار بزرگ تهران، بازار عبدل آباد، بازار بزرگ یافت آباد و … تهران را به بزرگترین مرکز عرضه انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی تبدیل کرده است. مراکزی که در تمامی آنها میتوان بهترین و حتی ارزان قیمت ترین پارچه ابریشم مبلی را به صورت عمده تهیه نمود. در مرکز فروش می‌توان بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه مبل را با تنوع در قیمت ها تهیه کرد.

 

در این مرکز افراد مجربی آماده خدمات رسانی به شما می‌باشند. از اینرو می‌توانند به شما در معرفی پارچه مبل کمک کنند تا بهترین انتخاب را با اطمینان خاطر داشته باشید. در این مرکز هم خرید به صورت عمده و هم خرد با بهترین قیمت ها به شما مشتریان گرامی عرضه می‌شود. همچنین مرکز فروش پارچه مبلی تهران در صادرات پارچه مبل به کشور های دیگر ارائه خدمت می‌کند.

 

این مرکز سبب شده تهران به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های پارچه مبل کشور شناخته شود. به دلیل کیفیت مشتریان زیادی را مجذوب خود نماید. تولید پارچه مبل باکیفیت و در طرح ها و رنگ های متفاوت و تنوع در قیمت ها سبب محبوبیت این مرکز فروش پارچه در تهران شده است. با اطمینان خاطر خرید کنید و ما تضمین کیفیت و مرغوبیت پارچه مبل را به شما خواهیم داد.

 

 

مرکز فروش پارچه مبلی تهران

 

 

 

خرید آنلاین یا حضوری پارچه مبلی!؟

به عنوان مثال بازار عبدل آباد یکی از قدیمی ترین مراکز فروش انواع پارچه مبلی ایرانی، چینی، کره‌‌ای با قیمت های متفاوت است. اکثر فروشندگان و خریداران عمده در شهرستان ها برای خریدهای خود به این مرکز مراجعه می‌کنند. البته امروزه فروش پارچه مبلی تنها به صورت حضوری و از طریق این مراکز صورت نمی‌گیرد.بلکه نمایندگی های برندهای معروف پارچه مبلی خارجی یا داخلی در مراکز استان ها نیز فعالیت می‌کنند.

 

حتی می‌توان به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.این مرکز فروش، نه تنها امکان خرید حضوری بلکه امکان خرید غیر حضوری پارچه‌ی مبل را نیز برایتان فراهم می‌آورد. خرید غیر حضوری پارچه مبل به صورت اینترنتی این امکان را به شما مشتریان عزیز و گرامی می‌دهد تا در هر جای کشور از خدمات این مرکز برخوردار گردید. خرید حضوری نیز هر روزه با توجه به ساعات کاری فروشگاه، برای شما عزیزان مهیا می‌باشد.

 

عزیزانی که به هر دلیل امکان خرید حضوری فروشگاه ما را ندارند می‌توانند از طریق اینترنت به سایت فروش غیرحضوری ما مراجعه نمایند. در نتیجه از کمک و مشاوره همکاران ما جهت خرید پارچه مبل بهره‌مند گردند. در هنگام خرید غیرحضوری سعی می‌شود به سوالات شما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود. برای تهیه پارچه مبل ارزان قیمت بهتر است اندکی وسواس نشان دهید. درواقع باید وقت و دقت بیشتری صرف انتخاب طرح و رنگ آن با توجه به قیمت صرف کنید.

 

 

خرید آنلاین یا حضوری پارچه مبلی!؟

 

 

معرفی و شناخت انواع پارچه مبل خارجی

در کنار صادرات پارچه مبل به کشور های خارج، واردات پارچه مبل از کشورهای چین، ایتالیا، روسیه نیز در کشور انجام می گیرد. به هنگام خرید باید به جنس و کیفیت آن ها توجه نمود. انواعی از پارچه های مبل ترک به کشور وارد می‌شوند. این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلف و با کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع در فروشگاه موجود می‌باشند.

 

در میان پارچه های مبل خارجی نیز باید به کیفیت پارچه توجه نمود. زیرا ممکن است به دلیل اهمیت بر ظاهر و رنگ و طرح پارچه از اهمیت کیفیت آن غافل گردیم.

 

 

 

معرفی و شناخت انواع پارچه مبل خارجی

 

 

۳ دلیل مهمی که باید از پارچه مبل استفاده کرد

پارچه مبل امروزه یکی از پارچه های پر فروش در بازار محسوب می‌گردد. از آنجایی که خرید مبل بسیار متقاضی دارد، بنابراین پارچه مبل نیز مشتری زیادی دارد. برای داشتن یک مبل زیبا و با کیفیت علاوه بر ساخت مبل محکم و بادوام انتخاب پارچه‌ی مناسب آن نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

 

۳دلیل مهمی که باید از پارچه مبل استفاده کرد شامل:

 

  1. زیبایی ظاهری
  2. استفاده‌ی راحت و مناسب
  3. قابل تعویض و شستشو بودن پارچه مبل.

 

برای اکثر مردم زیبایی ظاهری مبل اهمیت دارد. بنابراین استفاده از پارچه‌ی مبل با رنگ و طرح زیبا و همچنین جنس مرغوب میتواند رضایت بخش باشد و نظر آن ها را جلب کند. هرچه پارچه‌ی مبل جنس و کیفیت بهتری داشته باشد نشستن روی آن نیز راحت تر است و دیرتر نیز کهنه و خراب می‌شود. اگر پارچه‌ی مبل از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد، می‌توان به راحتی آن را تمیز نمود و حتی شستشوی با بخار انجام داد.

 

 

3 دلیل مهمی که باید از پارچه مبل استفاده کرد

 

 

عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبل

امروزه همگی می‌دانیم که چقد مبل روی ظاهر و دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذار است. بنابراین همان طور که رنگ و طرح پارچه مبل اهمیت دارد باید اطلاعاتی نیز درباره پارچه مبل داشته باشیم. اطلاعاتی از قبیل جنس، کیفیت، مرغوبیت پارچه.

 

اگرچه زیبایی و رنگ و طرح پارچه ی مبل مهم است اما باید حتما در نظر داشته باشید که کیفیت فدای ظاهر زیبا نشود. تنها قیمت بالای پارچه بر کیفیت پارچه تاثیر گذار نیست. اینجا یک سری عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبل را باهم برمی شماریم. یکی از عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبل تراکم پارچه است. هرچه تراکم پارچه کمتر کیفیت پارچه نیز پایین تر است. بنابراین به هنگام خرید پارچه مبل به وزن بالا و تراکم بالای پارچه دقت فرمایید.

 

از عوامل موثر دیگر مقاومت فرم پارچه است. یک پارچه مبل با کیفیت نباید به آسانی فرم خودش را از دست بدهد. همچین توجه داشته باشید که پارچه مبل باکیفیت نباید کش بیاید. همچنین در مقابل کش آمدن باید مقاوم باشد تا کارایی لازم را داشته باشد. توجه کنید که برای تشخیص کیفیت و مرغوبیت پارچه مبل می‌توانید بافت آن را در نور بررسی کنید. زیرا نور سبب می‌شود بافت داخلی پارچه به خوبی مشخص گردد.

 

همچنین باید توجه کنید که برای پارچه چرمی مبل، توانایی تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی را داشته باشید. قاعدتا چرم طبیعی بسیار پایدار تر و بادوام تر از چرم مصنوعی می‌باشد.

 

عوامل موثر بر کیفیت پارچه مبل

 

شرکت توزیع پارچه مبل در تهران

شرکت توزیع پارچه مبل در تهران عرضه کننده پارچه مبل با کیفیت تضمینی و همچنین در رنگ ها و طرح های متفاوت می‌باشد. شرکت توزیع پارچه مبل تهران آماده خدمت رسانی به همه ی هموطنان عزیز به صورت حضوری و غیرحضوری می‌باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ها می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید. همچنین با سر زدن به فروشگاه همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما نه تنها در مورد قیمت بلکه در مورد کیفیت، جنس، طرح و رنگ هستند و راهنمایی های لازم را به شما خواهند کرد. شرکت توزیع پارچه مبل در تهران مفتخر است که به عنوان یکی از شرکت‌های مهم در امر صادرات پارچه به کشورهای خارجی شناخته شده است.

 

نام و آوازه‌ی مرکز پارچه ارزان مبل تهران در سرار کشور و همچنین صادرات آن نیز بسیار چشمگیر و قابل تحسین می‌باشد. امیدواریم این پیشرفت روز افزون همچنان ادامه داشته باشد. از اینرو بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی را به بهترین نحو ممکن جلب کنیم.

 

شرکت توزیع پارچه‌های در تهران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫5/5 ‫(1 نظر)

25 دیدگاه

    • سلام آقای فاضلی عزیز
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تماسی که در سایت هست با ما در ارتباط باشید.

  • سلام وقت بخیر،
    برای دیدن کاتالوگ رنگ های پارچه مبلی و اطلاع از قیمت به کدوم یکی از راه های ارتباطی شما پیام بدیم؟
    در صورت سفارش غیر حضوری،چند روزه به دستم میرسه؟
    ممنون

    • سلام وقت بخیر
      شما می توانید از طریق فرم یا شماره تماسی که در سایت هست با ما در ارتباط باشید.

  • باعرض سلام وقت بخیر
    شما به صورت اینترنتی هم فرو ش دارید ؟
    به چند کشور صادرات دارید؟

    • سلام رامین عزیز
      بله مجموعه ما هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری است.
      ما به کشورهای زیادی محصولاتمان را صادر می کنیم.

  • سلام کارهاتون ضمانت هم داره یا نه؟ اگه بصورت اینترنتی خرید زده بشه و بعدا نظرمون عوض بشه و بخوایم تعویض کنیم ایا عوضش می کنید؟

    • سلام اقای احمد سعیدی عزیز
      بله تمامی محصولات ما دارای گارانتی هستند و بعد خرید امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

  • با سلام فروش حضوری فقط در تهران امکانش هست؟ شهرهای دیگه نمایندگی ندارید؟ برای دیدن طرح های مختلف چطوری اقدام کنیم

    • سلام همراه گرامی
      شما می توانید از فرم داخل سایت را پر کرده و مشاوران ما با شما تماس گرفته و شما راهنمایی می کنند.

  • سپاس و درود بیکران خدمت شما عزیز و ادمین پیج بر مستردوک ک این امکان رو برای گذاشته که بدون واسطه مطمعن و در سریعترین زمان ممکن محصولمون رو با قیمت مطلوب تهیه کنیم و به دستمون برسونن.در ضمن سایتتون ایراد داره و ثبت نظر بسیار دشواره .لطفا پیگیری بفرمایید و اینکه امکان داره من با کارشناستون صحبت کنم که در رابطه با ست کردن و رنانتخاب رنگ مطابق با دیگر وسایل منزلم کمکم کنه .اس از شما و مستر دوک

  • با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت گروه بازرگانی مستر دوک.
    فرم سایتتون از نظر من اصلاً مناسب نیست و خوندن مطالب در این سایت بسیار سخت بوده و از نظر من بهتره که چیدمان زیباتری را برای سایت انتخاب کنید .
    درباره مطالبه سایت میشه گفت کامل هست و از ذهن خریدار رو برای خرید مبل میتونه آماده کنه.
    به طور کلی سایتتون فرم مناسبی نداره اما مطالب خوبی داره.
    برای شما و تیم تون آرزوی موفقیت می کنم

    • سلام کیمیا خانم
      مرسی از نظرتون
      سعی می کنم در اپدیت بعدی سایت قالب بهتری را انتخاب کنیم.

  • سلام و خسته نباشید
    یک مشکل بزرگی که هست همون‌طور که دوستان گفتن سایتتون جذابیت نداره مطالب بهم ریخته ست و اول از همه به چشم میخوره و باعث میشه مطالبی خوانده نشه ولی در کل مطالب عالی بود سعی کنید کنید سایت رو با آپدیت جدید تر ارایه بدید تا مخاطبان با رغبت بیشتری وارد سایت یشن

  • با سلام و خسته نباشید

    وای این پارچه‌ها خیلی عالیه من استفاده می‌کنم خیلی خوبه وقتی بکشی روی مبل یا حتی روی تخت خیلی می‌تونه جلوی خراب شدن مبل بگیره همچنین قیافه‌ی خیلی خوبی به مبل می‌ده پیشنهاد می‌کنم حتماً استفاده کنید

  • سلام روزتون بخیر وای پارچه هاتون خیلی خوشگله خدا خیرتون بده من ازتون خرید کردم به موقع و با همون کیفیت واقعی تحویل دادید آخه قبلا از جاهای دیگه خرید کردم اولا که مشاوره اشتباه به من دادن گفتن با رنگ قهوه ای چوب مبل میشه پارچه زرشکی استفاده کرد و بعد از تحویل هم یک پارچه بی کیفیت و بسیار نازک و ضعیف ارسال کردن الان برای یک کاناپه میخواستم خرید کنم فضای خونه من کاملا کلاسیک هستش به نظرتون به کاناپه طلایی رنگ پارچه توسی ساده میخوره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و اصلا ارزش داره بخوام واسه یه کاناپه پارچه خرید کنم؟

  • سلام سال نو مبارک! خسته نباشید میگم به نویسنده این مقاله، واقعا مطلب کامل مناسب بودی. پارچه مبلی یکی از محصولاتی هستش که هر خونه ای بهش نیاز داره، چرا که شست و شوی مبل ها واقعا زمان بره. برای این منظور خیلیا از پارچه مبلی استفاده می کن که مستفانه تمامی محصولاتی که داخل بازار هستن از کیفیت مناسبی برخوردار نیستن. مرسی از سایت خوبتون که این محصول با کیفیت را عرضه می کنع. فقط اینکه فروش سایت شما اینترنتی هستش؟ یا شعبه دیگه ای هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *