پارچه مبلی گلدار

پارچه مبلی گلدار


با اینکه ترکیه هم مرز شهر مقدس مشهد نیست ولی می دانستید به سادگی می توان متراژ مورد نظر بنکداران این کشور را در زمینه واردات انواع پارچه مبلی گلدار برای بنکداران مشهد انجام داد؟
مشهد یکی از بازار های بزرگ پارچه مبلی را دارد و تعداد تولیدکنندگان مبلمان در شهرک صنعتی های این شهر مقدس و همچنین اطراف آن به قدری زیاد است که روز به روز بر تعداد تولیدکنندگان پارچه مبلی در ناحیه شرقی کشور افزوده می گردد. اما نباید سهم پارچه مبلی های وارداتی از جمله محصولات کشور ترکیه را نیز بر بازار ایران نادیده گرفت.
حتما می دانید خرید از ترکیه برای بنکداران مشهد بسیار گران تمام می شود زیرا غیر از هزینه گمرک میزان کرایه حمل بار نیز برایشان سنگین تمام می شود.

پارچه مبلی ترکیه در مشهد

چه راه حلی در این موقعیت به بنکداران مشهد پیشنهاد می دهید تا آنها نیز بتوانند از پارچه مبلی های ترکیه خرید داشته باشند و جدیدترین طرح پارچه رومبلی ترک را خریداری نمایند؟

پارچه مبلی ترکیه

کافیست این عزیزان با تجار ترکی ارتباط داشته باشند تا راه های را برای خرید با کمترین هزینه باربری به آنها پیشنهاد کنند گاهی ممکن است در مرز هایی که به مشهد می خورد بتوانند بارشان را با همان قضیه داخل ترکیه برای بنکداران ایرانی ترخیص کنند و گاهی پیشنهادات خرید ویژه ای برای آن دسته از مشتریان دارند که هزینه حمل و نقل برایشان گران تمام می شود.
با تجار ترک ارتباط خود را قطع نکنید، حتی اگر انواع پارچه رومبلی از آنها نخرید باز هم می توانید از تجارب ارزشمند و پرمایه آنها در کسب و کارتان بهره مند باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *