پارچه مبلی مخمل گلدار در طرح های متنوع به بازار ها و پارچه سراها روانه گردیده است و با قیمت های گوناگونی توسط فروشندگان به فروش می رسد. انواعی از این پارچه ها در مدل های گل ریز و برخی دارای گل های برجسته و درشت می باشند و خرید آن بستگی به سلیقه مشتری دارد.

پارچه های های مخمل را می توان جزء آن دسته از پارچه هایی دانست که هیچ گاه از مد نمی افتند. این نوع پارچه ها همیشه طرفداران خودشان را دارند، چرا که تنوع زیادی دارند. چه در بافت شان، چه در رنگ های شان. البته نباید فراموش کرد که پارچه های مخمل انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها پارچه مبلی مخمل گلدار است. این نوع نسبت به دیگر انواع پارچه های مخمل بسیار شکیل تر و لوکس تر هستند حتی اگر رنگ شان روشن باشد. بزرگترین مزیت پارچه های مخمل این است که می توانید چیدمانی لوکس با بافتی گرم و جذاب داشته باشید.

پارچه مبلی مخمل گلدار

پارچه مبلی مخمل گلدار

مخمل نوعی پارچه کرکی است که از الیاف های زیر بافته می‌شود:

  • ابریشم
  • پنبه
  • کتان
  • پشم

پارچه مبلی مخمل گلدار به علت دشواری ساخت و تولید، معمولا جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می گردد. گرچه با پیشرفت فناوری روز، تولید آن هزینه کمتری پیدا کرده‌ است. عبارت مخملی اشاره مستقیم به ظرافت و نرمی این نوع پارچه دارد و منظور از آن به لطافت مخمل است. پارچه های مخملی که از آن ها به عنوان رومبلی و یا پارچه کوسن های استفاده می شود، باعث می شود که ترکیبی زیبا در چیدمان داخلی منزل تجربه شود. استحکام این پارچه ها معمولا بالا است و فقط شاید کمی تمیز کردن لکه ها از روی آن کمی سخت باشد.

پارچه مبلی مخمل گلدار

فروش پارچه مبلی مخمل

یکی از پارچه مبلی هایی که طرفداران زیادی داشته و فروش بالایی دارد، پارچه مخمل است که دارای بافت نرم و جنس مرغوب است. پارچه مخمل به دو سبک دسته بندی می گردد:

  1. پارچه مبلی مخمل ساده
  2. پارچه مبلی مخمل طرح دار

پارچه مبلی مخمل گلدار تنوع رنگی بالایی دارد که باعث می شود دکوراسیون خانه را لوکس و جذاب کند. خریدار پارچه مبلی باید این را در نظر بگیرد که پارچه های با کیفیت مختلف در بازار وجود دارد. بعضی از آن ها کیفیت پایینی داشته که در صورت حداقل استفاده، تارو پود پارچه از هم جدا شده و یا رنگ پارچه جذابیت خود را از دست می دهد.

پارچه مبلی مخمل گلدار

فروش غیرحضوری پارچه مبلی مخمل

خرید اینترنتی و غیر حضوری پارچه مبلی می تواند به زمان بندی بهتر وقت شما کمک قابل توجهی نماید. مزایا فروش اینترنتی پارچه مبلی به صورت کلی به شرح زیر می باشد:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • خرید بسیار سریع
  • انتخاب راحت تر
  • برخورداری از تخفیفات بیشتر
  • کاهش هزینه های حمل و نقل
  • صرفه جویی در وقت و زمان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *