بازار فروش پارچه مبل چرمی در شیراز

به کارگیری انواع پارچه در ساخت مبلها قدمتی دیرینه دارد. اما پارچه مبل چرمی از جمله جدیدترین ساخته های بشر است. افراد با توجه به دکوراسیون منزل یا محل کار خود اقدام به انتخاب یکی از انواع مبل و پارچه مبل می کنند. امروزه رنگ بندی و تنوع چشمگیری در این بازار ارائه شده است، این تنوع  به افراد مختلف اجازه می دهد محصول مناسب خود را با رنگ دلخواه و متناسب با سلیقه خود در بازار یافته و انتخاب کنند. در این بخش قصد داریم انواع پارچه مبلی را مورد بررسی قرار داده و راه های خرید این محصولات با بهترین جنس و کیفیت را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بازار فروش پارچه مبل چرمی در شیراز

تاریخچه استفاده از پارچه مبل چرمی

تاریخچه استفاده از پارچه مبل چرمی

اگر بخواهیم تاریخچه استفاده از انواع پارچه مبلی را مورد بررسی قرار دهیم می بایست به حدود ۶۰۰ سال پیش لندن برگردیم چرا که اولین ترکیب پارچه و چوب برای ساخت انواع مبل در کارخانه های تولیدی انگلستان اتفاق افتاد. پس از انگلستان کشور های مختلفی سعی در تولید انواع مختلف مبل و به کار گیری پارچه های مختلف در این صنعت بودند.

در ابتدا مبلهایی که در آنها از پوست حیوانات استفاده شده بود یکی از ارزنده‎ ترین و همچنین گران قیمت‎ ترین انواع مبل در جهان بودند. رفته رفته با ورود چرم های مصنوعی به بازار، دسترسی به این محصولات برای همه ‎ی اقشار جامعه امکان پذیر شده اما هنوز و همواره نیز مبلمان چرم طبیعی از جمله کالاهای لوکس در دنیا به شمار می آیند.

امروزه تکنولوژی تولید و ساخت انواع مبل و کاناپه در جهان و ایران به حدی پیشرفت کرده که افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانند مدل دلخواهشان را در رنگ و استیل مورد نظر سفارش ساخت دهند و پس از گذشت مدت زمان کمی سفارش خود را تحویل بگیرند.

پیش از اقدام به خرید انواع پارچه مبل استیل و راحتی این مقاله را تا پایان مطالعه کرده و در نهایت با داشتن اطلاعات کافی اقدام به انتخاب و خرید کنید.

مزایای استفاده از پارچه مبل چرمی

مزایای استفاده از پارچه مبل چرمی

همانطور که گفته شد پارچه مبل چرم از جمله جدیدترین مدل های پارچه مبلی در بازار است که قدمت دیرینه ای نداشته اما امروزه به شدت مورد علاقه و محبوبیت افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

پارچه مبلی چرم نسبت به سایر انواع پارچه مبلی، برتری های چشمگیری دارد. از جمله اصلی‎ ترین مزایای پارچه مبل چرم می توان موارد زیر را نام برد:

  • رنگ بندی متنوع
  • سهولت تمیز کردن
  • عدم پذیرش بو و لکه

اغلب اگر توجه کرده باشید، روکش صندلی اتومبیلها را از جنس چرمی تعبیه می بینند و علت آن دقیقا همین کاربردهایی است که ذکر شد. البته که ظاهر لوکس و زیبای انواع چرم طبیعی و مصنوعی در محبوبیت این محصولات بی تاثیر نیست.

به غیر از صندلی اتومبیلها، معمولا در تولید انواع مبل و کاناپه اداری نیز از پارچه مبلی های چرم استفاده می شود. این محصولات با توجه به مقاومت ذاتی که دارند مناسب محل کار و مکان های پر تردد هستند چرا که سهولت تمیز کردن آنها همواره ظاهر آراسته یک مبل یا کاناپه در محیط اداری و عمومی را حفظ می کند.

یکی دیگر از اصلی‎ ترین دلایل به کار گیری پارچه مبلی چرم در ادارات، امکان ست شدن چرم در رنگ های مختلف ست های اداری است. به این ترتیب وجود این ست های اداری در کنار پارچه مبلی های چرمی، دفتر کاری شیک و رسمی را برای ما به ارمغان می آورد.

نکات مهم در مراقبت از پارچه مبل چرمی

نکات مهم در مراقبت از پارچه مبل چرمی

باید بدانیم که پارچه مبلها در جنس های مختلف با کیفیت و قیمت و همچنین رنگ بندی متنوع به بازار عرضه می شوند. وجود همین تنوع به مشتریان امکان بررسی و مقایسه محصولات مختلف را می دهد و در نهایت مشتریان می توانند مناسبترین محصول را با توجه به کیفیت و سلیقه خود انتخاب کرده و خریداری کنند.

از جمله شناخته شده ترین انواع پارچه مبل موجود در ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  • پارچه مبلی های چرمی
  • پارچه های مبلی کتان
  • پارچه های مبلی ابریشمی
  • پارچه مبلی های پشمی
  • پارچه مبلی های ریونی
  • پارچه های مبلی پلی استر
  • پارچه های نایلونی
  • پارچه های نخی
  • پارچه مبلی اکریلیک

با توجه به این تنوع گسترده این محصولات، مشتریان نیازمند یک منبع مطمئن برای اطلاع از نرخ پارچه مبل و در نهایت خرید این محصولات هستند. به منظور استعلام قیمت و همچنین مقایسه محصولات مختلف نه تنها می توان به  فروشگاه های این محصولات اشاره کرد بلکه سایت های فروش نیز یکی از اصلی ترین منابع برای خرید هستند.

سایت های فروشگاهی نه تنها قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان قرار می دهند بلکه امکان مقایسه دو یا چند محصول نیز دارند. البته که مشاوران آنلاین فروش و حتی پشتیبان های فروش نیز در سایتها حضور داشته تا شما را برای رسیدن به خریدی دلچسب و ایده آل راهنمایی کنند.

نرخ خرید پارچه مبل چرمی در بازار

نرخ خرید پارچه مبل چرمی در بازار

پارچه ها نیز مانند سایر محصولات در بازار توسط تولیدی های مختلف ایرانی و خارجی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. نرخ خرید و فروش پارچه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. حتی باید بدانیم که نرخ خرید پارچه مبل چرمی تولیدی از طرف تولید کنندگان مختلف داخلی و حتی محصولات وارداتی نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

باید بدانیم که قیمت محصولات وارداتی با نوسانات قیمت ارز، دچار تغییرات می شوند و اغلب نیز قیمتی به مراتب بالا تر از محصولات تولیدی در کشور دارند.
تفاوت قیمت میان انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی به معنای تفاوت در کیفیت این محصولات نبوده و عللی کاملا اقتصادی دارد. گاها برخی برند های تولید کننده ایرانی محصولاتی به بازار عرضه می کنند که از نظر جنس و کیفیت با محصولات نام آشنای خارجی رقابت می کنند اما به مراتب قیمتی پایین تر از آنها دارند.

مشتریان همواره در پی خرید محصولات با بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت هستند. این اتفاق در خرید انواع پارچه مبلی انتخاب محالی نیست. افراد با مقایسه دقیق محصولات مختلف و انتخاب مناسبترین روش خرید می توانند محصول دلخواه خود را با مقرون به صرفه ترین کیفیت و قیمت یافته و خریداری کنند.
باید بدانیم که سایت های فروش یکی از بهترین روش های خرید انواع پارچه مبل هستند چرا که نه تنها تنوع بالایی را در اختیار مشتریان می گذارند و امکان مقایسه و بررسی و محصولات مختلف را به آنها می دهند بلکه گاها با برگزاری جشنواره ها و فروش های ویژه محصولات با کیفیت و درجه یک را با پایینترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *