پارچه رومبلی مازراتی ترک

پارچه رومبلی مازراتی ترک هم یکی دیگر از پارچه های مدرنی است که بد نیست با آن آشنا شوید. این پارچه ها دارای خواب کمی هستند، با این تفاوت که سطح روی این پارچه ها صاف نمی باشد. خرید آنلاین این نوع پارچه مبلی از طریق سایت های معتبر صورت می گیرد.

پارچه رومبلی مازراتی ترک نیز بافتی مانند جیر یا مخمل دارند. اما تفاوت شان در این است که پارچه های مازراتی پستی و بلندی های کمی دارند که اگر روی آن دست بکشید، متوجه آن خواهید شد. احتمالاً نام های پارچه های جدید برای شما کمی نامرسوم به نظر برسند. ولی خود آن ها حتی بیش تر از این شما را شگفت زده خواهند کرد!

پارچه های رومبلی جدید که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، نمونه های لوکس و زیبای طراحی شده با نام معروف ترین برندهای اتومبیل و غیره می باشند. تنوع طرح و رنگ آن ها در کنار مرغوبیت شان، واقعا مثال زدنی هست. این پارچه ها که این روز ها حسابی چیدمان دکوراسیون داخلی منازل غوغا به پا کرده اند. آن قدر زیبا و متمایز هستند که حتماً عاشق آنها خواهید شد.

برای آشنایی با بروزترین مدل های امروزی پارچه رومبلی با ما همراه باشید.

پارچه رومبلی مازراتی ترک

پارچه رومبلی مازراتی ترک

این پارچه از دیگر نمونه های مدرن به شمار می رود که این روز ها استفاده از آن بسیار مد شده است. این پارچه ها شباهت زیادی به پارچه های پورشه دارند و دقیقاً مثل آن ها خواب کمی دارند. اما سطح آن ها چندان صاف نیست و کمی برجستگی دارند. از جمله ویژگی های پارچه مازراتی عبارت است:

  • پارچه رومبلی مازراتی ترک بافت ریز و پشت سرهمی دارند.
  • دارای خطوط در هم تنیده و نقطه ای می باشند.
  • طرح های انواع پارچه های مازراتی بسیار متنوع است.
  • نقش و بافت مخصوص به خود را دارند.
  • پارچه مازراتی بسیار جذاب و متمایز است.
  • طیف رنگ های این پارچه نیز مثل پورشه متنوع است.
  • این نوع پارچه نیز برای مبلمان مدرن مناسب است.

پارچه رومبلی مازراتی ترک

خرید آنلاین پارچه رومبلی مازراتی

طرح و نقش پارچه رومبلی مازراتی ترک بسیار زیاد است. هر کدام از این پارچه های می تواند الگوی چینش خاص خودش را داشته باشد. راجع به رنگ بندی های آن هم که صحبتی باقی نمی ماند. این پارچه ها نیز طیف رنگی گسترده ای را پوشش می دهند. شما می توانید با خرید آنلاین این پارچه از مزایای زیر بهره ببرید:

  • خرید آسان و راحت
  • امکان انتخاب بسیار
  • کاهش هزینه های حمل و نقل
  • کالا خریداری شده سریعاً به دست شما می رسد.

پارچه رومبلی مازراتی ترک

قیمت پارچه رومبلی مازراتی

با توجه به اینکه این نوع پارچه تولید خارج از کشور می باشد قیمت آن وایسته به قیمت روز ارز می باشد. همچنین نرخ الیاف طبیعی و مصنوعی و یا هزینه تجهیز خطوط تولید می تواند بر روی قیمت پارچه مازراتی تأثیر بگذارند. با توجه به مصرف زیاد پارچه رومبلی در ایران علاوه بر تولیدات داخل باید واردات به صورت مستمر انجام گردد. این وظیفه‌ای می باشد که شرکت های واردکننده پارچه رومبلی به عهده‌دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *