خرید پارچه لارا با تخفیف ویژه

 

پارچه لارا یکی از عوامل اساسی و مهم دکوراسیون خانه است، هنگامی که نوبت به قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی برای خانه می‌رسد، عوامل مختلفی در انتخاب تاثیرگذار خواهند بود که مهم‌ترین آن‌ها جنس و مدل پارچه مبلی می باشد پارچه لارا درجه یک پاسخی در مقابل این عوامل و پرسش ها خواهد بود. ما خرید پارچه لارا را به شما پیشنهاد میکنیم.جنس و کیفیت پارچه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این صفحه به نکات مهم پیرامون انتخاب پارچه  می پردازیم تا اطلاعات لازم قبل از خرید را در اختیار شما قرار دهیم

خرید پارچه لارا با تخفیف ویژه

آشنایی با انواع پارچه لارا

آشنایی با انواع پارچه لارا

بافت پارچه لارا

برای اینکه بخواهیم انواع پارچه لارا را معرفی کنیم اول باید درباره بافت آن اطلاعاتی داشته باشیم. هر نوع پارچه‌ دارای بافت متفاوتی هستند که از بافت نرم گرفته تا بافت سفت دسته بندی شده و موجب می‌شود که استحکام یک پارچه بالا یا پایین بیاید. هرچه یک پارچه بافت سفت‌ تری داشته باشد پارچه قوی تر و محکم تر شده، شستن آن ساده‌تر می‌شود و ظاهر خود را نیز دیرتر از دست خواهد داد.

 

 

پارچه های طبیعی:

این گونه از پارچه ها را می توان بهترین انتخاب برای همه ذکر کرد. این پارچه ها در مقابل اشعه فرابنفش تغییر رنگ نداده و به دلیل ذات طبیعی خود با بدن انسان سازگاری بسیار دارند.

پارچه های مصنوعی:

با بهره گیری از فرایند های جدید، پارچه های مصنوعی از ماده ای ساخته می شوند که یا کاملا از مواد غیر طبیعی و یا از مخلوط مواد طبیعی با مواد شیمیایی ساخته شده اند. پارچه های مصنوعی با توجه به نیازی که برای آن تولید می شوند ویژگی های متفاوت و بسیار زیادی دارند. برخی سبک و فوق العاده ظریف هستند و برخی جذب کننده رطوبت بوده و به سرعت خشک می شوند. انواع اندکی از ان ها بسیار شیک بوده و شبیه به پارچه های طبیعی دیگرند و برخی بسیار مقاوم و محکم می باشند.

پارچه های ترکیبی:

بیشتر برای بهره گیری از مزایای پارچه طبیعی و برخورداری از استحکام  و ویزگی های الیاف مصنوعی با ترکیب مقدار مختلفی از این دو ماده، این مواد تولید می شوند البته گاهی اوقات برای کم کردن قیمت پارچه  ها آن ها را ترکیب می کنند.

پارچه لارا با جنس و کیفیت منحصر به فرد وبالای خود میتواند خریدی ارزشمند و یا هدیه ای زیبا را رقم زده و شیک بودن را برای شما تضمین کند.

مراحل تولید پارچه لارا چگونه است؟

مراحل تولید پارچه لارا چگونه است؟  برای تولید پارچه لارا سه مرحله وجود دارد. مرحله اول تولید نخ هاست. در این مرحله موادی که کشت شده است به نخ تبدیل می‌شود. این امر از طریق پروسه ای تحت عنوان نخ‌ ریسی انجام می‌شود. نخ‌ ریسی با دستگاه صورت میگیرد ولی ممکن است به صورت دستی هم انجام گردد. اما در روش سنتی یا دستی کاری  بسیار طاقت‌ فرسا و وقت‌گیر می باشد. امروزه، فرآیند نخ‌ ریسی بیشتر به وسیله دستگاه  ریسندگی انجام می‌شود. پنبه در امتداد چرخ ها رانده می‌شوند و همانطور که ریسیده می‌شوند به دور یک وسیله که ماسوره نامیده می‌شود جمع‌ آوری می‌شود. ماسوره ها فیبر های ریسیده شده را نگهداری می‌ کنند، که به رشته بلند نخ متصل شده است. در مرحله بعدی، ماسوره‌ ها به ماشین دیگری منتقل می‌شوند جایی که نخ به مرحله بعدی خود برای پارچه شدن ادامه می‌دهد.

بعد از اینکه مواد اولیه به نخ تبدیل شدند، آنها را برای مرحله بعدی فرآیند تولید آماده می کنند، یعنی نخ های جدا به یکدیگر متصل می‌شوند تا پارچه شکل گیرد. فرآیند اتصال نخ ها با یگدیگر بافت پارچه نامیده می‌شود. بافندگی در یک ماشینی انجاممی گیرد که ماشین نساجی نامیده می‌شود و به دو گروه نخ احتیاج دارد. اولین گروه تار نامیده می‌شود و دومین گروه پود نامیده می‌گیرد. ماشین نساجی توسط یک کامپیوتر کنترل می‌شود که به پود وتار را به سرعت وبا کیفیت به هم می بافد.

بعد از اینکه کار بافت پارچه تمام شد، از ماشین نساجی جدا می‌شود و وارد مرحله آخر یعنی پردازش خواهد شد. پارچه هنگامی که از دستگاه جدا می‌شود یک ورقه صاف بی رنگ یا سفید رنگ است.  پر از ناخالصی است و تکه‌ پاره‌ها و تکه‌ های ریز دانه در آن است. قبل از اینکه تبدیل به پارچه قابل استفاده شود باید تمیز کاری گردد. در ابتدا به وسیله آب اکسیژنه تمیز می‌شود تا رنگ اصلی پارچه تمیز شود. سپس به وسیله مواد شیمیایی مختلفی چربی ها، نا خالصی ها و سایر اجزا که به طور طبیعی به فیبر می‌ چسبند از روی آن برداشته می‌ شوند. در آخر پارچه برای انتقال به کارخانه پارچه و … آماده می‌ شود.

پارچه لارا نیز با اندکی تغییرات در تولید و پیشرفت و ارتقا کیفیت مواد اولیه تولید می شود و میتواند به راحتی حتی با با کیفیت ترین محصولات بازار به راحتی به رقابت بپردازد.

موارد استفاده از پارچه لارا

موارد استفاده از پارچه لارا

زمانی که میخواهیم هنر خود را در طراحی و یا تغییر دکوراسیون به نمایش بگذاریم پارچه ها میتوانند بسیار کار ما را راحت تر کرده و کمک بسیاری در رسیدن به یک دکور فوق العاده به ما کنند. این پارچه ها با داشتن اشکال مختلف و منحصر به فرد و انواع رنگ ها و طرح ها دست ما را برای ساخت یک اثر هنری زیبا و ارزشمند بسیار باز گذاشته و پرچم دار کیفیت و زیبایی می باشند.
البته خوب است بدانید که استفاده از پارچه لارا دامنه گسترده ای دارد و این نکته ای است که کیفیت بالای طراحی داخلی منزل شما را به طور مستقیم تضمین می کند. البته که کاربرد های این پارچه فقط به این ختم نمی شود و میتوان در تولید رو کش های متنوع و یا . . . از این پارچه استفاده نمود. ولی یکی از مهم ترین و پرکابرد ترین موارد استفاده از این پارچه در صنعت ساخت رو مبلی و روکش های رومبلی می باشد. این پارچه به علت جنس با کیفیت و قیمت خوب و در مجموع ارزش خرید بالا برای موارد مختلف نیز توصیه می شود. اگر از لک شدن و کثیف شدن مبل ها در خانه و مکان هایی که کودک و یا حیوان خانگی دارند، نگران هستید، بهتر است پار چه لارا را برای پارچه رومبلی انتخاب کنید.

قیمت هر متر پارچه لارا در ایران

قیمت هر متر پارچه لارا در ایران قیمت های هر متر پارچه میتواند بسته به نوع رنگ و جنس و موارد مصرف تغییر کند . اما نگران هزینه نباشید ما هوای شما را داریم و در مقابل مبلغی که از شما دریافت می کنیم بهترین جنس و کیفیت را تضمین می کنیم به گونه ای که از خرید خود نهایت رضایت را داشته و همچنین لذت یک خرید با کیفیت را بچشید. با ما در تماس باشید تا از جدید ترین مدل ها و قیمت ها با خبر شوید و یک خرید ایده آل داشته را تجربه کنید. پس هرچه سریع تر با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *