سایت‌های زیادی خود را فروشنده و مرکز فروش اصلی انواع پارچه مبلی معرفی می‌کنند. آیا تمامی آنها شرکت پارچه مبلی هستند؟
قطعا جواب سوال بالا خیر است و نمی توان این مسئله را باور کرد که چندین سایت مختلف متعلق به یک شرکت باشند. ممکن است گاهی یک شرکت هولدینگ تصمیم بگیرد برای افزایش فروش و جذب مشتریان برند‌های مختلفی را به دست بگیرد. سپس برای هر کدام از آنها سایت فروشگاهی مجزایی طراحی کند. اما اینکه سایت‌های مختلف ارائه دهنده یک مدل پارچه خاص باشند معمولا عرف نیست. فروش پارچه لارا با کیفیت بالا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به صورت عمده در مرکز فروش این پارچه انجام می‌شود. این پارچه مصارف گوناگونی از جمله رو مبلی رو تختی مانتو و پالتوی پاییزی و زمستانی دارد. این پارچه از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار است. این پارچه می‌تواند انتخاب مناسبی برای پارچه مبلی باشد. اگر شما مایل به خرید این پارچه هستید پیشنهاد ما به شما خرید آن به صورت عمده است. به این صورت می‌توانید از تخفیف عمده فروشی بهره مند شوید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت معتبر این نمایندگی از قیمت این پارچه و تنوع رنگ آن مطلع شوید.

 

نگاهی به صنعت پارچه در ایران

 

سایت پارچه مبلی

پارچه مبلی‌های یکی از قدیمی ترین برند‌های مبلمان در تهران هستند. این برند متعلق به یک تاجر قوی و قدر در زمینه انواع پارچه مبلی است. معمولا به صورت مزدی نمونه مبلی‌های خود را مونوپل کرده و سپس با برند و طاقه پیچ در بازار می‌فروشند. یک سایت اصلی دارند و بقیه مراکز اینترنتی قصد دارند خود را جای شرکت اصلی جا بزنند و برای فریب مشتری از این ترفند بهره می‌برند.

پارچه مبلی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع از طریق سایت این فروشگاه به صورت عمده به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که هر سایتی متعلق به این شرکت نمی‌باشد. پس توصیه‌ی ما به شما مراجعه مستقیم به فروشگاه این شرکت قدیمی و قدر جهت خرید عمده پارچه می‌باشد. اما اگر قادر به خرید در بازار‌های شلوغ پارچه نیستید و یا از مرکز فروش فاصله دارید و یا وقت کافی برای انتخاب پارچه در پارچه فروشی را ندارید می‌توانید به خرید اینترنتی از طریق سایت معتبر این مجموعه بپردازید. همچنین با ارتباط تلفنی با مشاوران یا از طریق کانال تلگرام این مجموعه که آیدی آن در سایت ذکر شده می‌توانید انتخاب مطمئنی داشته باشید. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع پارچه‌های مبلی چینی و چرم پارچه به صورت عمده می‌باشد و از قیمت‌های مناسب تری نسبت به بازار برخوردار است. این پارچه‌ها به صورت نقدی به فروش می‌رسند. نمایندگی فروش پارچه را شرکت شانیل عهده دار است. اگر شما مایل به گرفتن نمایندگی فروش پارچه هستید بایستی اعطای نمایندگی را از شرکت شانیل دریافت کنید. دریافت نمایندگی برای کسی مناسب است که با بازار فروش پارچه‌های مبلی چینی و سختی‌های این کار آشنایی لازم را داشته باشد و از توانایی کافی در این زمینه برخوردار باشد. برای دریافت نمایندگی فروش پارچه مبل می‌توانید به سایت شرکت شانیل مراجعه کنید.

 

شیک ترین طراحی های پارچه لار

 

نگاهی به صنعت پارچه در ایران

 

صنعت نساجی شامل مراحل مختلفی است که در زیر آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

 

  • اولین مرحله تولید الیاف طبیعی می‌باشد
  • مرحله‌ی بعد تولید نخ از الیاف تولید شده
  • و آخرین مرحله تبدیل نخ به پارچه می‌باشد.
  • در ادامه مراحل تکمیلی مثل رنگرزی و چاپ روی پارچه انجام می‌شود.

 

صنعت نساجی یکی از قدیمی ترین صنایع می‌باشد این صنعت نیاز به پوشش و لباس که از نیاز‌های اساسی انسان است رفع می‌نماید. پنبه یکی از مهم ترین الیاف طبیعی است که در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین الیاف طبیعی می‌تواند از جانورانی مثل گوسفند بز خرگوشکرم ابریشم و یا از گیاهانی مثل کتان و کنف تولید شود. الیاف طبیعی نیاز به شستوشوی اساسی نیز دارند. الیاف مصنوعی را می‌توان در محیطی مناسب از نخ ریسی یک پلیمر تولید و استخراج کرد. برای مثال پارچه‌های ریون دارای الیاف مصنوعی می‌باشند. صنعت نساجی بایستی مانند سایر صنایع دارای استاندارد‌های خاصی باشد و پارچه‌ی با ویژگی‌های خاص تولید کند. صنعت تولید پارچه ایرانی در ایران یک زنجیره‌ی تولیدی است که آخرین زنجیر آن تولید پوشاک می‌باشد. این صنعت به علت اشتغال زایی بالا ارز آوری و تولید ثروت ملی می‌تواند تاثیر شگرفی در اقتصاد یک کشور داشته باشد. اگر بخواهیم صنعت نساجی را در ایران مرور کنیم بایستی ابتدای آن را به دوران غار نشینی نسبت دهیم. چرا که شواهد نشان می‌دهد ایرانیان در دوران غار نشینی برای خود از پشم گوسفند لباس تهیه می‌کردند.

پارچه لارا چگونه تولید می شود؟

 

شیک ترین طراحی‌های پارچه لار

پارچه لارا شیک در طرح‌ها و رنگ‌های زیبا در بازار فروش عرضه می‌شود. این پارچه‌ها دارای طراحی‌های منحصر به فرد و چشم نواز می‌باشند. این پارچه‌ها مصارف گوناگونی دارند. شستو شوی راحت از مزایای این پارچه‌هاست و این ویژگی منحصر به فرد می‌تواند این پارچه را به پارچه‌ی مناسبی جهت رومبلی رو تختی و مانتویی تبدیل کند. با توجه به شکل مانتو می‌توان نوع پارچه و رنگ‌آن را انتخاب کرد. طراحی شیک و منحصر به فرد پارچه‌های لار آن‌ها را تبدیل به انتخابی مناسب برای پارچه‌ی مانتو می‌کند. جذابیت ترکیب رنگ و مرغوبیت جنس پارچه‌ی مانتو از ویژگی‌هایی است که باید هنگام خرید پارچه مانتویی به خاطر داشته باشیم.

 

فروش پارچه لارا در بازار تهران

 

پارچه لارا چگونه تولید می‌شود؟

تولید پارچه مراحل مختلفی دارد. این کار توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های نساجی انجام می‌شود. فرایند تولید پارچه از پشم گوسفندان دارای مراحلی مثل تراشیدن پشم دسته بندی و رتبه دهی به پشم‌های مورد استفاده در ادامه شستن و شانه زدن پشم‌ها است. این شانه زدن منجر به جداسازی ناخالصی‌ها از پشم می‌شود. در این لحظه ما به پشم خالص دست یافته ایم. سپس بار دیگر جهت موازی کردن رشته‌ها پشم شانه شده و وارد چرخه‌ی می‌شود که باعث گرداندن پشم به دور خود می‌شود. در ادامه نخ‌های تولید شده را رنگ می‌کنند سپس مرحله‌ی خم کردن و بافتن را خواهیم داشت. در آخرین مرحله پارچه‌ها یا شسته می‌شوند و یا در گرما‌ی شدید قرار می‌گیرند تا پرز خود را از بدهند.

 

سایت فروش انواع پارچه مبلی مکبر

 

فروش پارچه لارا در بازار تهران

مرکز تولید پارچه لارا وظیفه‌ی تولید و پخش این پارچه را در تهران و شهرستان‌ها به عهده دارد. فروش پارچه لارا در بازار‌های تهران بزرگ انجام می‌شود. به خاطر کیفیت بالایی که این پارچه‌ها دارند و همچنین طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و جذاب که می‌تواند جهت مصارف گوناگونی استفاره شود. فروش آن‌ها از رونق بالایی برخوردار است. اگر شما قصد خرید پارچه لارا را دارید می‌توانید آن را از ما و به صورت عمده تهیه نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *