شرکت تولیدی پارچه مبل استیل در کرج

ویژگی های پارچه مبل استیل به این شرح می باشد ارتفاعی که مبل استیل نسبت به مبل راحتی دارد بالاتر است. مبل استیل دارای نقش و نگاره های پیچیده است. پارچه مبلمان استیل رسمی تر هستند. از لحاظ زیبایی و لوکس بودن رقیب ندارند. پارچه ای که برای این نوع مبل استفاده شده از جنس نانو است.

شما عزیزانی که به تازگی تصمیم گرفته اید رنگ و لعاب تازه ای به خانه خود بدهید، می توانید با مراجعه به تولیدی پارچه مبل استیل کرج این پارچه مرغوب و با کیفیت را خریداری نمایید. 

شرکت تولیدی پارچه مبل استیل در کرج

همه چیز درباره پارچه مبل استیل

همه چیز درباره پارچه مبل استیل درباره پارچه مبل می توان گفت که،به مبل های استیل اکثرا مبل سلطنتی یا کلاسیک گفته می شود، اما بر خلاف آن چیزی که تصور می کنید  ممکن است جنس این مبل استیل باشد یا فلزی در واقع اینطور نیست بلکه کاملا جنس این مبل از چوب است و یکی از محبوب‌ترین انواع مبل ها در بین خانواده‌های ایرانی به شمار می آید.

این نوع مبل ها معمولا با قاب چوبی‌ منبت کاری شده اند و نوع منبت کاری هم به صورت قرینه انجام شده و  این نوع مبل ها را با پایه‌ها و دسته‌های منحنی شناسایی می‌ کنند.

بخش اعظم مبلمان استیل بر خلاف مبل‌های راحتی، به جای ابر و فوم، از چوب ساخته شده اند.  همین موضوع نیز باعث طول عمر بیشتر این مبلمان شده است.

بر خلاف مبل‌های راحتی که پس از مدتی استفاده، از فرم خارج می‌شوند، مبل استیل در صورت نگهداری درست، می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

آنچه لازم است از مبل استیل بدانید این است که:

این نوع مبل از چوب گردو، چوب راش، چوب سفید ساخته شده و قیمت هر کدام هم باهم فرق می کنند.
با توجه به موادی که در ساخت این مبل به کار رفته وزن آن بالا و جا به جا کردن آن کار سختی است.
این مبل  ارتفاع بلندی نسبت به دیگر مبلمان دارد و دلیل آن هم طراحی تاج در میانه مبل است که آنرا بلند تر نشان می دهد.
این نوع مبل را با تشک دو لایه تولید می کنند به این دلیل که طول عمر تشک را بالاتر می‌برد ولی نوع نشیمن آن یکپارچه است و این امر نظافت مبل را راحت تر

می کند.

 

 

بررسی انواع پارچه مبل استیل

بررسی انواع پارچه مبل استیل ابتدا انواع پارچه مبل استیل را از نظر جنس پارچه بررسی می کنیم:

برای انتخاب پارچه مبل استیل علاوه بر نوع جنس پارچه از پارچه هایی استفاده می شود که ظاهر لوکس تری به فضای داخلی منزل می دهند.

این پارچه ها عبارتند از: پارچه کریستال، پارچه مخمل، پارچه پوست اسبی، چرم و یا ترکیبی از هر کدام

این پارچه ها در ترکیب با چوب های کنده کاری شده ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی منزل می بخشند.

انتخاب رنگ پارچه مبل استیل:

تناسب داشتن رنگ پارچه  با چوب مبل بسیار اهمیت دارد  چرا که این رنگ در جلوه ی دکوراسیون منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. پس برای مبل خود رنگ پارچه ای را انتخاب کنید که مناسب  با دکوراسیون منزل شما باشد.

همان طور که می دانید مبل های استیل برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک و لوکس مناسب هستند.

بنابراین نوع رنگ و جنس پارچه شما می تواند تا حد زیادی فضای دکوراسیون منزل شما را تبدیل به یک دکوراسیون لوکس کند.

انتخاب طرح پارچه مبل استیل

انتخاب طرح پارچه به سلیقه شما بستگی دارد و با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید برای  فضا و چیدمان پذیرایی خود از طرح پارچه مبل به رنگ طلایی استفاده کنید. این نوع رنگ فضای دکوراسیون منزل شما را پرشکوه و شلوغ جلوه می دهد.

اگر می خواهید فضای تجملاتی دکوراسیون خانه را تغییر دهید و آنرا به فضایی اسپرت تبدیل کنید پیشنهاد می کنیم  از طرح پارچه سفید برای مبل خود استفاده کنید.

نکاتی برای انتخاب پارچه مبل استیل:

اگر تصمیم گرفته اید مبلمانی داشته باشید که همیشه تمیز وبراق باشد، بهتر است پارچه مبل استیل خود را  از جنس چرم بخرید چون جنس چرم  به راحتی قابل شستشو است و با استفاده از روغن مخصوصی که دارد می توانید آنرا براق و نو نگه دارید.
اگر پارچه مخملی انتخاب شماست، می توانید از پارچه مخملی مات و بدون پرز برای دکوراسیون خانه استفاده کنید زیرا این نوع پارچه برای دکوراسیون خانه های بزرگ مناسب است  و بالعکس پارچه های مخملی براق و پرزدار برای دکوراسیون خانه های نسبتا کوچک تر مناسب است.
اگر در خانه فرزند کوچکی دارید، بهتر است رنگ پارچه مبلتان را از بین رنگهای چرک تابی مانند کاراملی یا فیلی انتخاب کنید برای اینکه بر اثر بازی بچه ها مدام کثیف و نامرتب نباشد.

 

نحوه استفاده از پارچه مبل استیل

نحوه استفاده از پارچه مبل استیل

 

بهتر است شما را با نحوه دوخت پارچه مبل آشنا کنیم پس به موارد زیر توجه کنید.

ابتدا باید پارچه را روی مبل انداخته و قسمتهایی که اضافه است را سنجاق کنید. یعنی پارچه کاملا روی سطح مبل خوابیده باشد بعد سنجاق شود.

قسمتی از پارچه  برای محل اتصال تکیه گاه و سطح نشستن بریده شده تا پارچه بهتر بخوابد.

بعد قسمتهایی را که سنجاق کردید می دوزید.

سپس اضافه های پارچه  را می چینید.

کاوری را که دوخته اید به رو برمی گردانید.

سپس لبه پایین را با دو برابر پارچه چین داده و به کاور می دوزید. به همین راحتی می تونید محل اتصال چین به کاور را با نوار یا روبان تزئین کنید. حالا پارچه شما آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

نکات مهم قبل و بعد از دوخت :

نوع و جنس پارچه ای که  انتخاب می کنید باید از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
پارچه  را قبل از دوخت شستشو دهید.
قیطان دوزی کنید.
برای همه روکش ها ابتدا کوک بزنید و پرو کنید و بعد از اطمینان شروع به دوخت اصلی نمایید.
بعد از دوخت اتو بکشید.
۲ سانتی متر اضافه در تمام درزها برای دوخت در نظر بگیرید.

قیمت روز پارچه مبل استیل در سراسر کشور

قیمت روز پارچه مبل استیل در سراسر کشور  مجموعه ما از بزرگترین سایت های مبلمان و دکوراسیون بوده و جزء معدود سایت هایی است که پارچه مبل استیل ارزان را با امکان پرداخت درب منزل در سراسر ایران برای مشتریان خود فراهم کرده است   .
شما می توانید هر جای ایران که سکونت داشته باشید پارچه مبل استیل  مد نظر خود را سفارش داده و آنرا  با بسته بندی محکم و با قیمتی به روز در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرید و از خریدی با کیفیت و مرغوب لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *