شرکت تولید پارچه مبلی اویاز در شمال کشور

شرکت جهان آروم ایاز در کشور جزء شرکت های ناب و غنی اما جوان به شمار می‌آید که در سالهای اخیر برپا شد شرکت ایاز دارای اعضای هیئت مدیره با تجربه و با شناخت کافی از بازار کار و نیاز و سلیقه مردم ای شروع به کار کرداین شرکت پارچه مبلی اویاز با ایجاد شروع یک کسب و کار عالی در ایران و منطقه با سرمایه‌گذاری فعال ایجاد یک تجارت و اشتغال و کار برای نیروهای جوان کشور شد با شعار جهانی شدن ایاز روی کار آمد.

این شرکت طبق گفتار رهبری را رعایت کرده است تا بتواند عامل موثری در ارتقای کشور باشد شرکت ایا ارزش برای نیروهای انسانی قائل شده و با برنامه‌ریزی درست توانسته شغلی برای نیروهای زیادی فراهم کند.

شرکت تولید پارچه مبلی اویاز در شمال کشور

پرفروش ترین انواع پارچه مبلی اویاز بازار

پرفروش ترین انواع پارچه مبلی اویاز بازار شرکت ایاز مهمترین تولید پارچه های مبلی را در منطقه دارد که هر روز فازهای جدیدی را افتتاح می‌کند یکی از واحدهای تولیدی موفق در کشور است که بر پایه تکنولوژی و نیروی انسانی خودش را به تولید عالی رسانده است .

این شرکت موجب افتخار کشور و تولید داخلی شده است که به مقابله با قاچاق ارز و کالا پرداخته است اولین دارنده نشان دادن نشان استاندارد در تولید پارچه های مبلی است .یکی از هدف های کشور که صادرات محصولات است در داخل و زیر نظر مسئولان داخلی و به نیروی کار انسانی کشورمان باشد که شرکت ایاز آن را محقق ساخته است که حتی به ترکیه و عراق هم صادراتی داشته است.

پارچه رومبلی اگر ویژگی های مورد نظر و خاص یک پارچه رومبلی خوب را نداشته باشد خیلی زود از بین می‌رود و کارآیی خودش را از دست می‌دهد اما پارچه های شرکت ایاز مانند مازراتی بلیتا مایا از پرفروش‌ترین‌ها هستند که جای خود را در بازار پیدا کرده‌اند.در مواقع در خرید پارچه مبلی دقت داشته باشید که پارچه انتخاب شده پرس هایش را بعد از مدتی از دست ندهد کشت نیاید و همچنان لطیف هم باشد.

قیمت انواع پارچه مبلی اویاز در کرج

قیمت انواع پارچه مبلی اویاز در کرج انواع پارچه های مبلی در شرکت ایاز نام‌های ملیتا مسکو .آردین .آلما. آدرینا. باروس. بارسلونا .بیلی. بلا برلین. کاست .کالیفرنیا. کارمل .چستر .سنچری.گالا .فلوریا و مازراتی پورشه وکاسپرین و … که در مورد شناخت هر کدام از این محصولات وقیمت پارچه مبلی اویاز توضیحات مختصری داده شده است.

به طور مثال در تعریف پارچه مبلی ملیتا می توان گفت دارای ویژگی های عالی از جنس پلی استر ادب چروک شدن این پارچه در برابر شستشو و ثابت بودن رنگ آن بعد از جستجو و مقاوم بودن در برابر نور مستقیم دارای استاندارد می باشد زیرا زیر نظر کنترل کیفیت قرار گرفته است.

پارچه رو مبلی مدل مازاراتی این پارچه هم تمام مزیت های پارچه ملیتا را داراست و همچنان دارای استاندارد می باشد که زیر نظر شرکت ایاز به تولید می‌رسد.با پشتیبانی و حمایت از این شرکت تولید پارچه های رومبلی به ایجاد شغل برای جوانه های ایرانی کمک بسزایی کرده‌اید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *