شرکت تولید پارچه مبلی سافت با قیمت مناسب

انواع پارچه مبلی در طرحها و رنگهای مختلف تولید می شود که این افراد از پارچه های نخی و همچنین پارچه های چرمی در تولید مبل های خود استفاده می کنند جالب است بدانید افرادی که در زمان قدیم نیز تهیه کردن می‌تواند برای تغییرات دکوراسیون پارچه های آن را به راحتی تعویض نمایند.

شرکت تولید پارچه مبلی سافت با قیمت مناسب انواع پارچه ها را در طرح های متنوع ساده گلدار و راه را متناسب با انواع مبل های سلطنتی کلاسیک و اداری تولید نموده است.

شرکت تولید پارچه مبلی سافت با قیمت مناسب

معرفی انواع پارچه سافت در ایران

معرفی انواع پارچه سافت در ایران پارچه سافت یکی از بهترین محصولات ایرانی می باشد که امروز صادرات آن به کشورهای دیگر نیز صورت می‌گیرد این پارچه ها از جنس نخ های ۱۰۰% خالص تولید می‌شود.

ایران جزء مناطق می باشد که زمین های کشاورزی بسیار بالایی دارد و امروزه در منطقه هایی از بروجرد و مشهد به افول پنبه کش می‌شود این مجموعه از نخ‌های خالص با کیفیت در فرآیند تولید ارائه پارچه استفاده می‌کند و توانسته که بهترین نوع پارچه های مبلی را برای مشتریان خود آماده نماییم.

از جمله انواع پارچه های سافت می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • پارچه های گلدار که امروزه در بسیاری از مراکز در فرآیند تولید مبل های سلطنتی از آن استفاده می‌کند و مرکز فروش پارچه سافت این پارچه‌ها را در طرح‌های بسیار مختلفی تولید نموده که برطرف کننده نیاز تمامی مشتریان می باشد.
  • پارچه های تولید شده در اهنگ های ساده که اومد فروش زیادی دارند و با تمامی انواع مبل ها سازگار دارد بیشتر در رنگ های مشکی سفید طوسی و صورتی تولید می‌شود که جزء پرفروش ترین نوع این محصول می باشد.

انواع پارچه های صوف کیفیت بسیار عالی در و همچنین رنگ را بعد از گذشت چندین سال تغییر نمی‌کند با قبل از ارسال این پارچه‌ها را شستشو داده ایم و دیگر دچار هیچگونه آبرفتی نمی شود و همچنین رنگ آن بسیار ثابت می باشد و شما می توانید آن را با انواع مواد شوینده و یا محلول های تمیز کننده مانند روز اول تمیز نمایید.

پخش مستقیم پارچه سافت اعلا در تهران

پخش مستقیم پارچه سافت اعلا در تهران انواع پارچه های تولید شده سافت برای مبل های مختلف و یا پرده نیز کاربرد ویژه دارد و ما به عنوان بزرگترین مرکز پخش مستقیم پارچه سافت اعلا در تهران آمادگی همکاری با تمامی مراکز و شهرستان‌های مختلف می باشید و افرادی که می‌خواهند نمایندگی محصولات در شهر خود ایجاد کنند می توانند با پشتیبانی ما در ارتباط باشند.

تهیه پارچه مستقیم از تولید کننده سبب می شود که شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان تهیه کنید و ما علاوه بر تولید پارچه آن را مستقیماً نیز به فروش می رسانیم و جزء فروشندگان بسیار شناخته شده در منطقه تهران می باشیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *