عرضه بی واسطه پارچه مبلی سافت اعلا

با توجه به تنوع بالای مبلمان، تنوع پارچه مبلی نیز بسیار زیاد بوده و می توان شمار زیادی از آنها را نام برد. اما یکی از جدیدترین و جذاب ترین انواع آن پارچه مبلی سافت است که خصیصه های بارزی مثل نرمی و لطافت از آن حس می شود. اکنون عرضه بی واسطه پارچه مبلی سافت اعلا صورت گرفته و بنابراین بهترین فرصت برای دسترسی به مناسب ترین قیمت پارچه مبلی را خواهید داشت.

عرضه بی واسطه پارچه مبلی سافت اعلا

انواع رنگ بندی پارچه مبلی سافت در بازار

انواع رنگ بندی پارچه مبلی سافت در بازار آنچه که باعث نمای اصلی مبلمان شده و جلوه ای خوشایند را به آنها عطا خواهد کرد؛ پارچه مبلی است، این پارچه علاوه بر نمای ظاهری، پوشش دهی کامل مبلمان را انجام داده و در مجموع به تکامل آنها کمک می کند؛ گفتیم که پارچه های مبلی دارای تنوع خیلی زیادی هستند که از آن جمله می توان پارچه مبلی سافت را نام برد.

با توجه به اینکه سطح این پارچه، بسیار نرم و لطیف بوده، این نام را به خود گرفته و جالب است بدانید با همه نرمی ای که از این پارچه حس می شود؛ مقاومت آن نسبت به نشست و برخاست افراد؛ زیاد بوده و دچار تغییر شکل ظاهری نخواهد شد؛ لذا می توان از سری پارچه های مبلی بادوام نیز به حساب آورد.

اما در ادامه می خواهیم تا به بررسی انواع رنگ بندی پارچه سافت موجود در بازار بپردازیم؛ در این خصوص باید گفت این پارچه، تنوعی از رنگ های شاد و تیره را دارا بوده و هر یک از رنگ ها با کدهای مشخصی تعریف شده اند که در قسمت زیر به چند مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. پارچه سافت کد ۸۱۰۱: رنگ کالباسی
  2. پارچه سافت کد ۷۲۰۲: طوسی روشن
  3. کد ۹۱۱۱: قهوه ای مسی
  4. کد ۷۲۲۱: رنگ سبز آبی
  5. کد ۸۹۱۵: زرشکی
  6. کد ۹۴۱۸: آبی
  7. کد ۹۰۱۴: بنفش ملایم

پخش مستقیم پارچه مبلی سافت با قیمت ارزان

پخش مستقیم پارچه مبلی سافت با قیمت ارزان هم اکنون پخش و فروش پارچه مبلی اعم از پارچه مبلی سافت باکیفیت با قیمت ارزان صورت گرفته و بنابراین بهترین فرصت برای تهیه این محصول تمام عیار را خواهید داشت؛ اما پیش از آنکه این پارچه را ثبت نهایی جهت سفارش نمایید؛ لازم است تا با سایر مشخصات برجسته آن که در کنار نرمی و لطافت قرار گرفته اند؛ آشنا شوید:

  • مقاومت خوبی را می توان در پارچه سافت شاهد بود.
  • در مقابل مایعات؛ غیر قابل نفوذ بوده و به آسانی تمیز می شود.
  • این پارچه دارای تراکم بسیار زیادی بوده و از همین رو نسبت به فشار و کشش هم مقاوم می باشد.
  • از دیگر مشخصه هایی که در پارچه سافت وجود داشته و باعث افزایش امتیاز آن شده، این است که لک را هم به خود نپذیرفته و در نتیجه استفاده از آن در خانه هایی که بچه خردسال دارند؛ کاملاً بجا و مناسب خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *