پارچه مبلی مکس یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین پارچه ها  است که در میان مردم ایران شناخته شده و طرفداران زیادی بین مردم و تولید کننده ها دارد. این پارچه ها، پارچه های مدرنی هستند که بیشتر برای دیزاین و طراحی خانه های فانتزی و مبل های راحتی استفاده میشوند. و کسانی که عاشق خانه های فانتزی و دکوراسیون فانتزی و زیبا و راحت  هستند این مدل از پارچه ها به شدت برای آن‌ها توصیه میشود.

 

.

 

فروش عمده پارچه مبلی مکس

پارچه های مبلی مکس در چه کشور هایی تولید می شوند؟

پارچه های مبلی مکس در چه کشور هایی تولید می شوند؟بخش اعظمی از پارچه های مبلی از جمله مکس در کشور چین تولید می شود.

اما یکی از کشورهایی که پارچه های بسیار با کیفیتی تولید می کند ترکیه می باشد.
کشور عزیزمان ایران نیز چند سالی است که برخی از پارچه های مبلی از جمله مکس را تولید می کند.

پارچه های وارداتی از چین و دیگر کشور ها به دست شرکت ها پخش پارچه مبلی رسیده و پس از آن توسط این شرکت‌ها به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رسد. 

لازم  به ذکر است که تولید پارچه مبلی مکس در ایران از نظر کیفیت تقریبا در تلاش است که  پای نمونه های خارجی وارداتی  برسد البته تولید کنندگانی هستند که الان پارچه های تولیدشان در رقابت با پارچه های مبلی خارجی هستند و حتی می توان گفت برخی از آن‌ها کیفیتی بهتر از اجناس وارداتی دارند. 

چرا پارچه های مبلی مکس بین پارچه های مبلی یکی از پر مصرف ترین پارچه ها است؟

چرا پارچه های مبلی مکس بین پارچه های مبلی یکی از پر مصرف ترین پارچه ها است؟پارچه های مبلی تنوع بسیار بالایی دارند، طرح های فراوان و چشم نواز باعث به وجد آمدن خریداران می شود.
طرح های مخمل پارچه مبلی یکی از چندین طرح در در این محصول پر از طرح و رنگ است.
جالب است بدانید پارچه های مبلی مخمل نیز دارای نام های بسیار زیادی هستند.
پارچه مبلی مکس یکی از انواع پر مصرف در کارخانه های تولید مبل می باشد.
بازار پارچه مبلی ایران با توجه به گستردگی فراوان طرح ها و مدل های پارچه مبلی با فروش عمده این محصولات با پایین ترین قیمت می تواند کمک شایانی به تمامی فعالان این حوزه اعم از تولیدی های مبلمان و پارچه فروشی های بزرگ داشته باشد.

ما انواعی از پارچه های مبلی داریم که در چند دسته کلی تقسیم می شود از جمله:

پارچه های طبیعی که در این دسته پارچه های از جنس نخ، متان، سیلک، ابریشمی، پشمی، ریون و … وجود دارند . 

پارچه های مصنوعی که شامل پارچه های از جنس پلی استر، نایلون، آکریلیک، میکرو فیبر و دیگر موارد تولید شده است .

پارچه های ترکیبی  که پارچه از ترکیب های طبیعی و مصنوعی تولید شده آن.  

ویژگی های یک پارچه مبلی مناسب 

در این میان پارچه مبلی مکس با توجه به کیفیت بسیار بالا و طول عمر مفید بالایی که دارند و هم چنین طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و شیکی که در بردارند و مهم ترین نکته قیمت بسیار مناسب آن ها نسبت به دیگر انواع پارچه کمتر و اقتصادی تر است همین موارد بیان شده باعث شده است تا طرفداران بسیار زیادی در ایران و دیگر کشور ها  داشته باشد و جز پر مصرف ترین پارچه های مبلی در  بازار مبلمان کشور محسوب می‌شود.

ویژگی های یک پارچه مبل مناسب

از مهم ترین و اصلی ترین امر ها در انتخاب مبل کیفیت و جنس پارچه مبلی است .پارچه مبل اگر از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار نباشد و ماندگاری و دوام نداشته باشد به سرعت خراب می شود و کارآیی اولیه و زیبایی  و جلوه مبلمان از بین می رود .

به همین دلیل باعث می شود تا ما دوباره متحمل هزینه های اضافی شویم . پس در هنگام خرید دقت کافی و لازم را داشته باشید و تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید هم چنین زیبایی و جلوه پارچه نیز مد نظر گرفته شود .

بسیاری از پارچه های مبل موجود در بازار از کشور چین وارد ایران می شوند. هم چنین پارچه های کشور ترکیه نیز از بهترین ها و پر طرفدارترین پارچه های مبلی در صنعت مبلمان است .

به هنگام خرید باید دقت کنید که پارچه مورد نظر کش نیاید و نرم باشد و پرز های آن به مرور زمان از بین نرود.

اطلاعات کاربردی در مورد پارچه مبلی مکس

اطلاعات کاربردی در مورد پارچه مبلی مکسانواع پارچه مبلی هازان به صورت مخملی و کتانی در طرح های ساده و گل دار یا طرحدار وجود دارد. این پارچه ها از مرغوب ترین جنس و میزان درجه عالی از مواد اولیه ساخته شده اند.

الیاف پارچه های هازان در تمامی طرح و تمامی رنگ بسیار مستحکم و عالی می باشد، آب نرفته و به راحتی چروک نمی سود، آلودگی را به درون مبل نفوذ نداده و در حفظ کیفیت مبل بسیار عالی عمل می کند. 

بهترین پارچه مبلی در طرح های بسیار شیک و با دوام برگرفته از فناوری نانو در این مرکز فروش ارائه می شود. این محصولات در انواع ساده و طرح دار با بهترین مواد اولیه تولید می گردند. زیبایی فوق العاده و خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی منزل می بخشند. تنوع در بافت، طرح و ماندگاری بالا از ویژگی های این کالا می باشد

چگونه پارچه مبلی مکس تولید می شود؟

چگونه پارچه مبلی مکس تولید می شود؟ساخت و تولید پارچه مبلی مکس

این مدل از پارچه ها که محبوبیت زیادی دارند بین مردم و طرفداران خاصی بین عموم پیدا کردند ساخت کشور چین هستند و کشور چین این پارچه ها را تولید و وارد کشور میکند.
برخلاف تصور عده ای که میگویند اجناس چینی بی کیفیت هستند باید خیالتان راحت باشد که این مدل پارچه یکی از با کیفیت ترین انواع پارچه ی تولیدی چین است و سرمایه گذاران زیادی روی این مدل از پارچه ها سرمایه گذاشته اند و به پخش ان مشغول اند.

در مورد پارچه باید گفت این نوع از پارچه ها شباهت بسیار زیادی با پارچه های مازراتی دارند حتی از لحاظ ظاهری.

این پارچه ها دارای رنگ های بسیار متنوع و مختلف هستند و افرادی که رنگ مورد علاقه ی خود را پیدا نمیکنند اگر به پارچه مبلی مکس و سایت فروش ان سر بزنند حتما رنگ مورد علاقه خود را پیدا میکنند.
این پارچه نقش لوزی بسیار ریزی دارند که زیبایی بسیار خاصی به این مدل از پارچه ها داده است.

عمر مفید پارچه مبلی مکس

عمر مفید پارچه مبلی مکس عمر مفید پارچه بالاست در عین حال که با قیمت‌های مناسبی به فروش می رسد. و به بازار پارچه مبلی عرضه می شود.

پارچه مبلی مکس از جمله پارچه های مبلی وارداتی هستند که محبوبیت بسیار زیادی در بین ایرانیان دارند و فروش فوق العاده بالایی دارند . 

استفاده از پارچه مبلی مکس باعث شیک شدن و گران تر شدن طراحی و دیزاین داخلی خانه هایمان می شوند.

پارچه مبلی مکس نسبت به دیگر انواع پارچه مبلی مزیت های مختلف و فراوانی دارد. 

پارچه مبلی مکس دارای بافت ساده ای است که خواب بسیار کمی دارد.

پارچه های مبلی مکس در سطح خود دارای نقش های لوزی مانند بسیار ریز و کوچک هستند که به آن ها ظاهر زیبا و جذابی می بخشد . در واقع تفاوت پارچه مبلی مکس یا مازراتی این است که خطوط در هم تنیده در آن به چشم نمی خورد.

پارچه مبلی مکس از کیفیت مناسبی برخوردار است و همچنین رنگ های جذابی را در برمی‌گیرد. 

 همانطور که در بالا بیان کردیم  پارچه مبلی مکس دارای کیفیت بالایی هستند که این کیفیت بالا سبب طول عمر بیشتر این پارچه های مبلی شده است .

پس شما با خرید این پارچه های مبلی میتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی و پارچه هایی با کیفیت با قیمت هایی بسیار مناسب را خریداری کنید.و از خرید خود لذت و سود کافی را ببرید .
لازم به ذکر است اگر منظم این پارچه های مبلی مکس را تمیز و گردگیری کنید و مراقبت های لازم را انجام دهید حتی میتوانید طول عمر این پارچه های مبلی را بیشتر از معمول  هم کنید .

پس اگر به دنبال رویه مناسب و شیک وبا عمر مفید بالا برای مبل های خود هستید این پارچه جز بهترین گزینه ها می تواند باشد

شرکت پخش پارچه مبلی مکس در تهران

شرکت پخش پارچه مبلی مکس در تهرانشرکت های مختلف و معتبری وجود دارد که در حوزه پخش پارچه مبلی فعالیت دارند . و فروش این محصولات وارداتی با کیفیت را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری  برای رفاه حال مشتریان خود انجام می دهند .

شرکت های پخش پارچه مبلی مکس علاوه بر تهران در سراسر ایران نیز شعبه برای خرید حضوری دارند .

این شرکت ها هر روزه در تلاش هستند که سطح خدمات خود را برای مشتریان خود افزوده کنند و رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *