مستردوک

کشور ما در زمینه تولید انواع پارچه حرف اول را می زند. یکی از بهترین پارچه های سبک برای تهیه انواع مبل، کیف، کفش و لباس، پارچه‌های چوپر است. فروش ویژه پارچه چوپر اعلا در بازار کشور آغاز شده که به راحتی می‌ توان با مراجعه به بازارهای مختلف این محصول را در رنگ بندی های گوناگون و متراژ مختلف طبق نیاز خود خریداری کرد. این پارچه ها به دلیل اینکه طیف وسیعی از رنگ بندی ها را دارد، از طرفداران ویژه هم برخوردار می باشد.

فروش ویژه پارچه چوپر اعلا در بازار

معرفی انواع پارچه چوپر در کشور

معرفی انواع پارچه چوپر در کشور انتخاب یک پارچه مناسب برای ساخت مبلمان اهمیت بسیار بسزایی دارد و تاثیر زیادی در زیبا سازی دکوراسیون داخلی خواهد داشت. یکی از این پارچه ها، چوپر است این پارچه حالت مخملی شکل داشته که چروک ناپذیر است و بافت آن نرم و لطیف می باشد.

نمونه های مختلفی از این پارچه در کشور وجود دارد که همه آنها از یک ویژگی برخوردار بوده و آن هم مقاومت بالا در برابر نور خورشید و چروک شدن است که بر اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ نداده و شکل فرم اولیه خود را حفظ می کنند. همچنین این پارچه ها پس از شسته شدن، چروک نشده و ماندگاری بالایی در ثبات رنگ و بافت دارد.

این پارچه به دلیل اینکه از بهترین مواد اولیه مرغوب تولید شده، مقاومت زیادی در برابر ضربه، تمیز کردن، شست و شو و لکه داشته و به دلیل طرح و رنگ های متنوعی که دارند، برای تولید و ساخت انواع مبلمان به کار گرفته می‌ شود. معمولاً پارچه‌های چوبر در دو نوع طرح دار و ساده است که به راحتی با دکوراسیون های مختلفی ست می شود.

رنگ این پارچه ثابت است و کیفیت آن با توجه به آزمایشاتی که قبل از ارائه به بازار انجام شده به اثبات رسیده که می‌ توان در صورت کثیف شدن به راحتی آن را پاک نمود. این پارچه ها قدرت جذب لکه پایینی داشته اما در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو می باشد همچنین به دلیل نگهداری راحت، برای خانواده های پرجمعیت و خانواده هایی که فرزند کوچک دارند بسیار به صرفه است.

قیمت نهایی پارچه چوپر مدرن در کرج

قیمت نهایی پارچه چوپر مدرن در کرج قیمت خرید پارچه چوپر در مناطق مختلفی از کشور متنوع است که بر اساس کیفیت پارچه، وارداتی یا صادراتی بودن آن، شرایط حاکم در بازار، ابعاد و متراژ پارچه تعیین می‌شود که البته این نرخ ها بر اساس کیفیت پارچه و شکل ظاهری که دارند، تغییر می‌کند.

در هنگام خرید آن باید توجه نمود که محصول از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و کیفیت آن بر اساس قیمتی که ارائه می گردد، مناسب بوده که این مجموعه بهترین و لوکس ترین پارچه ها را با نرخ مقرون به صرفه به شما عزیزان عرضه می نماید و همواره با صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها محصول را برایتان تهیه می‌کند این مجموعه مشتری مدار است و محصولات خود را به صورت تضمینی به شما فروش می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *