پارچه اروس با تخفیف ویژه

فروش پارچه اروس با تخفیف ویژه از طریق نمایندگی های مجاز ممکن می باشد. پارچه مبلی اروس دارای ظاهری شبیه به چرم است اما واقعا چرم نبوده و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. خرید پارچه اروس با توجه به تنوع طرح و رنگ فراوان می تواند نظر مساعد تمام سلیقه ها را به خود جلب کند.

فروش پارچه اروس با تخفیف ویژه

معرفی انواع پارچه مبلمان کلاسیک اعلا

معرفی انواع پارچه مبلمان کلاسیک اعلا استفاده از مبلمان فقط به منظور جلوه بخشیدن به دکوراسیون منازل، شرکت ها و ادارات نیست، بلکه به یک سبک زندگی تبدیل شده است. نوع مبلمان، پارچه رومبلی و سایز آن فاکتورهای مهم در ایجاد حس راحتی بیشتر برای مصرف کننده می باشد. به نظر می رسد انتخاب پارچه رومبلی زیبا و مناسب برای طیف گسترده ای از مشتریان، یکی از سخت ترین فسمت های خرید مبلمان است.

می توان بیشتر پارچه های رومبلی را برای انواع مبلمان بکار برد، اما بهترین و اصولی ترین گزینه استفاده از پارچه مبلمان کلاسیک اعلا است. پارچه اروس یکی از همین رومبلی های کلاسیک و پرکاربرد است که می توان اطمینان داشت تا سال های طولانی طرح و مدل آن از مد افتاده نخواهد شد.

رومبلی اروس طرح چرم دارد، اما نه چرم مصنوعی است و نه چرم طبیعی. درحقیقت پارچه ای است که با مهارت و زیبایی، طرح چرم را بر روی آن چاپ کرده اند. واضح است که این نوع پارچه مبلی قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با چرم دارد. از مزایای پارچه اروس، شستشوی راحت و قابلیت بالای پاک کنندگی انواع لکه بر روی آن است.

رنگ های پارچه اروس تنوع زیادی دارد و می توان آن را برای روکش انواع مبلمان ، میز غذاخوری و حتی سرویس خواب استفاده کرد. این نوع پارچه مقاومت بالایی داشته و برای کسانیکه قصد دارند هزینه ای در حد متوسط برای مبلمان بپردازند، بهترین گزینه است.

تولید ارزان انواع پارچه مبلی اروس

تولید ارزان انواع پارچه مبلی اروس تولید پارچه اروس در کارخانه های ریسندگی بزرگ و مجهز به دستگاه های بافندگی مدرن انجام می شود. در این کارخانه ها، از محکم ترین الیاف که گاهی طبیعی، گاهی مصنوعی و در بهترین حالت ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند، پارچه رومبلی درجه یک تولید می شود.

ساختار پارچه رومبلی به شکلی است که علاوه بر استقامت بالا، در برابر سایش هم مقاومت خوبی دارد. خریداران عمده می توانند با خرید انبوه پارچه مبلی اروس، از تخفیف ویژه تولیدکننده بهره ببرند. می توان پارچه مبلی خریداری شده را در میان کارگاه های مبل سازی که برای تکمیل کار خود به آن نیاز دارند، پخش کرد.

کیفیت بالای محصول این امکان را به خریداران عمده می دهد تا برای صادرات آن برنامه ریزی کنند. صادرات پارچه مبلی با توجه به بالا بودن نرخ ارز و پایین بودن هزینه های تولید در ایران، یک فعالیت تجاری پرسود محسوب می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫5/5 ‫(1 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *