پارچه لارا

پارچه لارا یکی از باکیفیت ترین پارچه های تولیدی در ایران می باشد از آنجایی که از نام این پارچه مشخص است بسیار نرم و ظریف بافت می باشد به طوری که چشم هر بیننده ای را نوازش می کند. قیمت پارچه لارا با توجه به کیفیت و نقش های زیبایش به مراتب بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان می باشد.

قیمت پارچه لارا با تخفیف ویژه

معرفی و شناخت پارچه لارا

معرفی و شناخت پارچه لارا

پارچه لارا از جمله پارچه های مطرح در صنعت مبلمان سازی می باشد از آنجایی که از نام این پارچه مشخص است بسیار ظریف بافت و ریز نقش هستند.

پارچه لارا دارای کیفیت نسبتا بالایی نسبت به سایر  پارچه های مصرفی در صنعت مبلمان سازی می باشد و از آنجایی که دارای زیبایی و طرح های منحصر به فردی می باشد در میان خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

پارچه های لارا به دلیل کاربردی که در مبلمان سازی دارند به هیچ عنوان در تولید آنها از کش استفاده نمی شود و همچنین پرز گرفتن در گذر زمان در این پارچه مشاهده نشده است ، از آنجایی که این دو ویژگی از ویژگی های مهم در پارچه های مبلمانی است جزء پارچه های مرغوب در مبلمان سازی محسوب می شود.

همانطور که میدانید پارچه از مهمترین بخش در تولید مبلمان است و اگر از مرغوبیت کافی برخوردار نباشد مبلمان به سرعت جلوه اولیه خود را از دست می دهد و مصرف کنندگان به اجبار مجبور به تعویض مبلمان می شوند.

راهنمای کامل خرید پارچه لارا

راهنمای کامل خرید پارچه لارا

مبلمان امروزه از اقلام ضروری محسوب می شود و از آنجایی که بسیار مهم است که دوام محصول بالایی داشته باشد بنابراین می توان گفت عمده ترین چیزی که در مبلمان بسیار به چشم می آید کیفیت پارچه ی به کار برده شده است.

پارچه های به کار برده در مبلمان انواع و اقسام گوناگونی دارند، پارچه هایی که در ساخت مبلمان بکار می رود به طور عمده به دو دسته ی الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی می توان دسته بندی کرد.

پارچه های به کار برده شده دارای درجه های مرغوبیت متفاوتی می باشند بنابراین باید در انتخاب پارچه و خرید آن دقت شود.

به طور کلی بدون در نظر گرفتن اینکه مبلمان در محیط اداری و یا خانگی استفاده می شود لازم است به یک سری نکات کلی در خرید پارچه از جمله ساییدگی، لک گرفتگی، مقاوم بودن در برابر نور آفتاب و گرد و خاک توجه کرد.

از آنجایی که انتخاب و کاربرد پارچه کاملا سلیقه ای می باشد و این مشتری است که متناسب با نور منزل و دکوراسیون پارچه مورد نظر خود را انتخاب می کند.

پارچه ی مبلمانی باید یک تکه و فشرده باشد. از دیگر ویژگی های خرید پارچه که باید به آن دقت کرد قیمت است. قیمت پارچه با توجه به جنس، طرح و دوام آن بسیار متفاوت است.

به جرات می توان  گفت که پارچه لارا ارزان تر و مقرون به صرفه تر از پارچه هایی است که در صنعت مبلمان سازی به کار برده می شوند.

از آنجایی که این پارچه  میزان لک گیری بسیار کمی دارد و همچنین ضد چروک و دارای جذب رطوبتی بالایی می باشد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

چگونه پارچه لارا تولید می شود؟

چگونه پارچه لارا تولید می شود؟

تولید پارچه یکی از فرآیندهای پیچیده در صنعت می باشد. همان گونه که می دانید در تولید پارچه، از مهمترین عواملی که در کیفیت پارچه اهمیت دارد مواد اولیه است بنابراین با توجه به اینکه پارچه از الیاف مصنوعی تولید می شود و یا الیاف طبیعی مسیر پیچیده ای را در تولید طی می کنند.

همان گونه که در قبل نیز اشاره شد مواد اولیه در کیفیت پارچه بسیار پر اهمیت است به طور مثال اگر پارچه ای از همه لحاظ، مطابق با استاندارهای جهان تولید شود اما مواد اولیه با کیفیت نباشد پارچه سریعا دچار پرز می شود.

باید در نظر داشت در پارچه های مبلی به هیچ عنوان کش استفاده نشود، این امر در صنعت مبل بسیار حائز اهمیت است چرا که به علت خاصیت کشسانی پارچه سریعا از فرم  می افتد.

پارچه لارا از سری پارچه های تولیدی در ایران می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی تولید و عرضه می شود مواد اولیه در تولید این پارچه از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

در تولید پارچه لارا از طرح های خلاقانه و الهام گرفته از طبیعت  استفاده می شود همچنین این پارچه به صورت یکدست و محکم است.

پارچه لارا از آنجایی که دوام بسیار بالایی دارد می تواند به مبلمان شما طول عمر بیشتری نسبت به سایر پارچه ها ببخشد.

مرکز خرید پارچه لارا در تهران

مرکز خرید پارچه لارا در تهران

پارچه های مبلی در سراسر ایران به وفور تولید و عرضه می شوند، همچنین عرضه برخی از پارچه های مبلمانی وارداتی هستند بنابراین می توان گفت انتخاب یک پارچه مناسب با توجه به قیمت و کیفیت آن کاری بسیار دشواری می باشد.

اما این سوال به وجود می آید که پارچه ی مرغوب و مناسب چگونه قابل خرید است؟ آیا می توان فقط در هنگام خرید به فروشندگان پارچه اعتماد کرد؟ آیا ما می توانیم مواد اولیه به کار برده شده در پارچه را بدانیم که در کدام درجه مرغوبیت قرار دارد؟ و سوالاتی از این قبیل که  انتخاب پارچه مناسب و مرغوب بسیار پیچیده می کند.

اما راه حل مناسب برای انتخاب پارچه چیست؟ مشتریان برای انتخاب پارچه می توانند از شرکت های معتبر که دارای گواهی استانداردهای جهانی هستند و سایت هایی که عرضه کننده مستقیم پارچه از تولیدی های معتبر هستند سفارشات خود را انجام دهند. و یا اینکه بعضی از تولید کننده های پارچه محصولات خود را با ضمانت به مشتری میفروشند که در صورت خرابی طی مدت زمانی قابل مرجوع هستند.

شناخت پارچه لارا می توان گفت به دلیل کیفیت و طرح های منحصر به فرد قابل شناسایی می باشد اما در این بین افراد سودجویی نیز هستند که با نام پارچه لارا اقدام به فروش این پارچه کرده اند و جنسی که کیفیت مناسبی را ندارد به مشتریان می فروشند.

بهترین راه خرید پارچه لارا عرضه کننده های مستقیم این پارچه هستند که خریداران می توانند خرید خود را به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری انجام دهند.

در تهران مراکز فروش این پارچه به نسبت در دسترس می باشد و می توانید حتی راجب پارچه لارا مشاوره های آنلاین دریافت کنید تا هم خرید بهتر و مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *