پارچه مبلی نبوک یکی دیگر از نمونه های پارچه مبلی در بازار تولید و ساخت مبلمان به شمار می رود که ضمن نرمی فوق العاده ای که در اختیار داشته، زیبایی منحصر به فردی را به محیط می بخشد. لیست قیمت این نمونه پارچه را قبل از مراجعه به مرکز خرید باید بدست آورد.

برخی از نام و اسامی که در رابطه با برخی از محصولات مانند انواع پارچه ها می شنویم شاید به نظر عجیب و غریب آید، اما مطمئنا پس از مشاهده آن دریافت خواهید کرد که چقدر آشنا و زیبا هستند! یکی ار مدل های پارچه ای که در بازار این روز ها بسیار رواج دارد و البته پرطرفدار هم به شمار می رود، نبوک است که با نام جیر نیز شناسایی می شود. این نمونه پارچه کاملا مشخصات جیر را داشته و به همین دلیل نیز ظاهری براق را به نمایش می گذارد و حالتی سایه روشن را دارد.

پارچه نانو مبلی نبوک از نمونه چرم های بسیار نازکی بوده که جذب رطوبت نسبتا بالایی را دارد اما در عین حال بسیار مقاوم و با دوام نیز به شمار می رود. در لیست قیمت این نمونه از پارچه ها می توان با مشخصات کلی و شیوه صحیح بکارگیری ظریف و هنرمندانه آن نیز آشنایی پیدا کرد.

اين پارچه رنگ بندي بسيار متنوعي داشته و ممكن است داراي طرح هايي نيز در نوع بافت و بر روي خود باشد كه آن را نمونه مناسبي براي روكش كردن انواع مبلمان و حتي روكش صندلي اتومبيل معرفي مي كند.

قیمت پارچه مبلی نبوک درجه یک صادراتی

پارچه مبلی نبوک جدید ایرانی

پارچه مبلی نبوک جدید ایرانیپارچه گلدار مبلی نبوک جدید ایرانی ضمن آن که در طیف رنگی وسیعی روانه بازار می گردد از نرخ قیمتی مناسب و ارزان هم برخوردار است. این مدل از پارچه ها ضخامت اندکی را در اختیار دارند که این موضوع علاوه بر این که دوخت آن را سخت و بادقت خواهد کرد، به زیبایی و ظرافت تولیدات مبل نیز کمک شایانی را می نماید. این نمونه پارچه دارای مشخصات زیر می باشد:

  • دارای رنگ سایه روشن زیبا
  • دوام عالی در تولید و بکارگیری
  • مقاوم در برابر جذب آلودگی
  • تمیزی آسان و شستشوی سریع
  • جذب رطوبت خوب بدون آسیب رسانی به بافت پارچه

اين پارچه به راحتي مي تواند زيبايي بسيار منحصر به فردي به مبلمان بخشيده و با قابليت بالا در جذب رطوبت، از عرق كردن بدن در حين ايتفاده از آن جلوگيري نمايد.

توزیع پارچه مبلی مدل نبوک

توزیع پارچه مبلی مدل نبوکتوزیع پارچه مبلی مدل نبوک به دو روش آنلاین و حضوری انجام می گیرد که برای خریداران باصرفه باشد. این شیوه خرید:

  • به طور مستقیم و بدون واسطه می باشد.
  • هزینه زیاد به دنبال ندارد.
  • می توان از اطلاعات فروشنده و خریداران به طور همزمان بهره مند شد.
  • به مقایسه قیمت ها پرداخت و سپس به خرید اقدام کرد.
  • تنوع مدل ها را مورد ارزیابی قرار داد.

اين نوع خريد را مي توان به راحتي از هر محلي كه مجهز به اينترنت باشد، به وسيله يك دستگاه گوشي هوشمند و يا كامپيوتر و لپ تاپ انجام داد كه صرفه جويي بسيار بالايي در جهت وقت و گزينه هاي مختلف رفت و آمد و هزينه هاي مربوط به آن خواهد داشت. در این روش جنس خریداری شده را به راحتی در آدرس مورد نظر دریافت کرده و می توان هزینه را درب محل تحویل و یا به صورت اینترنتی واریز نمود.

لیست قیمت به روز پارچه رومبلی

لیست قیمت به روز پارچه رومبلی در انواع مختلف به وِیژه نمونه نبوک را می توان به سادگی و از طریق سایت های معتبری که در داخل کشور فعالیت دارند، در دسترس قرار داد. برخی از عوامل در تعیین نرخ قیمت مدل های به روز پارچه بسیار تأثیرگذار هستند از جمله:

  • نوع کاربرد و کارایی که به همراه دارند
  • تنوع در رنگ بندی
  • میزان ضخامت پارچه
  • دوخت ظریف و بدون نقص
  • مقاوم در برابر تغییرات مختلف دمایی و میزان روشنایی
  • برند توليد كننده و كارخانه بافنده پارچه
  • ميزان دوام و مقاومت در برابر كشش و وزن
  • تنوع در مدل

پارچه مبلی نبوک چه نوع پارچه ای است؟

پارچه مبلی نبوک چه نوع پارچه ای است؟پارچه هاي رومبلي بافت هاي مختلفي داشته و از انواع سفت و محكم تا شل و نازك دسته بندي مي گردند، هر چه استحكام پارچه و مقاومت آن بيشتر باشد، گزينه بهتري براي روكش كردن مبل مي باشد. يك پارچه رومبلي مناسب بايد استحكام بالايي داشته و ظاهر خود را حفظ نمايد. پارچه مبلي نبوك پارچه اي است كه مي توان تمامي خصوصيات يك رومبلي مناسب را در آن مشاهده كرد، نبوك پارچه اي زيبا، مستحكم و بسیار مقاوم مي باشد كه می تواند گزينه اي مناسب براي جلد كردن كلاف مبل راحتي و استيل باشد.

نبوک به عنوان یکی از مشتقات چرم مصنوعی محسوب می شود که شباهت بسیاری به اشبالت و جیر دارد، رخی مخملی داشته و سطحی بسیار لطیف دارد، این پارچه چرم به عنوان مرغوب ترین انواع چرم پرز دار محسوب می شود که از پوست گاو مشتق شده و چهره ای مخملی دارد، محکم تر از جیر و طراحی آن به نوعی است که کثیفی و چرکی را بسیار کم نمایش می دهد.

این پارچه با شباعت بی ببدیل خود به انواع چرم طبیعی می تواند چهره ای بسیار لاکچری به مبلمان هر خانه ای بخشیده و به زیبایی آن بیفزاید.

اين پارچه به دليل ميزان تقاضاي بالا؛ قابل تهيه در متنوع ترين رنگ بندي مي باشد كه به همين جهت كاربرد بسيار بالايي مي تواند در صنايع داشته باشد.

خرید پارچه مبلی نبوک را اغلب مبل سازان به صورت توپي و يا متري انجام مي دهند كه در صورت سفارش مشتري قابل تغيير از نظر رنگ و طرح مي باشد. در فروشگاه های آنلاین و همین طور حضوری می توان یک لیست کوچک از نمونه انواع پارچه ها با رنگ بندی مختلف مشاهده و رنگ و نوع مورد نظر را سفارش داد، در روش های آنلاین نیز از روی کد رنگ و مدل سفارش ها ثبت می شوند.

 

ترفند های انتخاب پارچه مبلی ارزان

ترفند های انتخاب پارچه مبلی ارزاناز مهم ترين ترفندهاي انتخاب پارچه مبلي ارزان قيمت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

ميزان استفاده و نوع مبلمان؛ اگر از افرادي هستيد كه از مبلمان راحتي لذت مي بريد و دوست داريد موقع تماشاي تلويزيون روي كاناپه خود بنشينيد بهتر است از انواع رو مبلي نبوک مقاوم براي مبلمان خود سفارش دهيد، اين مبل ها دائما در خطر ريختن مواد مختلف و انواع مايعات هستند پس يه فكر بهترين نوع پارچه و انواع نانو و ضد آب آن باشيد.

اگر مبل شما در اتاق پذيرايي قرار گرفته و ميزان استفاده كمي براي آن باشد مي توان از رنگ هاي روشن استفاده كرد در غير اين صورت و اگر به فكر يك زندگي راحت و بدون استرس هستيد از رنگ هاي تيره تر استفاده كنيد.

تكه اي از پارچه را كه كثيف شده با مقداري آب و مواد شوينده پاك كنيد، اگر راحت پاك شد مي تواند گزينه مناسبي براي مبل ها باشد.

ميدتوان از انواع طرح دار و يا گلدار نبوك انتخاب كرد، اين پارچه ها گزينه خوبي براي مبلمان پر كاربرد مي توانند باشند و لكه ها را كمتر نمايان مي كنند.

نمونه شیک ترین پارچه ها را مي توان در اينترنت مشاهده كرد. يك روش بسيار كار آمد براي خريد پارچه مبلي با قيمت ارزان خريد آن به صورت عمده مي باشد. خرید به مقدار عمده و در مقدار بالا قیمت بسیار پایین تری نسبت به خرید های خرده خواهند داشت.

راهنمای انتخاب بهترین پارچه مبلی نبوک

راهنمای انتخاب بهترین پارچه مبلی نبوکبهترین مدل پارچه مبلی نبوک می تواند کیفیت و زیبایی مبل شما را تا سالیان دراز تامین نماید، هر چه در تولید مبلمان از پارچه با کیفیت تری استفاده شود که دچار کچلی و یا افت در زیبایی و ظاهر نشود بهتر خواهد بود، پس ما به شما پیشنهاد می دهیم به هیچ عنوان در بودجه خود برای این کار کمبود نگذاشته و به سراغ بهترین پارچه بروید.

این پارچه با سادگی منحصر به فرد خود می تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در مبلمان اتاق های کوچک باشد، در اتاق های نشیمن تنالیته جذاب و یک هارمونی زیبا خلق کرده و چهره ای رسمی و کلاسیک به آن ببخشد.

می توانید سبک و سلیقه خود را با انتخاب رنگ پارچه و جنس آن به مخاطبان خود نشان داد، حتی می توان از چند رنگ در کنار هم استفاده کرد تا ترکیب جدیدی به دست آورد. رنگ های خنثی مانند انواع قهوه ای، نسکافه ای، خاکستری می توانند از گزینه های بسیار جالب در این زمینه باشند.

می توان به راحتی این پارچه را برای هر نوع مبلی مخصوصا انواع راحتی استفاده کرد.

خرید پارچه مبلی نبوک به صورت عمده

خرید پارچه مبلی نبوک به صورت عمدهامروزه بهترین انواع پارچه های رومبلی توسط کارخانه جات معتبر در داخل تولید می شوند که انواع پارچه مبلی صادراتی را شامل می شوند.

پارچه مازراتی مبلی از انواع محصولاتی هستند که اغلب از طرف صنایع تولید کننده خریداری شده و استفاده می گردند که در صورت سفارش از مدل ها و رنگ های متفاوت تر نیز استفاده می شود، جهت خرید پارچه مبلی نبوک به صورت عمده می توان از طریق وب سایت عمده فروشی این مجموعه اقدام نمود، ما با گردآوری و ارتباط با بزرگ ترین تولید کنندگان انواع رومبلی و انواع نبوک با کیفیت درجه یک و زیباترین رنگ بندی موجود در خدمت صنایع، تولید کنندگان و کارگاه های این عرصه بوده و محصولات خود را با قیمت درب کارخانه و بسیار مقرون به صرفه عرضه می کنیم.

در صورت نیاز با شماره های موجود در زیر صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *