لیست قیمت انواع پارچه مبلی چرم ارزان

لیست قیمت پارچه مبلی، وابسته به انتخابی که مخاطبان در ارتباط با انواعچرم ها دارند، می تواند ارزان یا گران بودنش را تعیین نماید.
مردم از چرم در مصارف گوناگونی از جمله کیف، کفش، کلاه، کت، دامن و پوشش های مبلمان استفاده می کنند این است که در طیف های گسترده و با تکنیک های متنوعی تولید می شوند.
از انواع چرم ها در صنعت های متفاوت بهره برده می شود که متناسب با نوع چرم نرخ گذاری انجام می گیرد. چرم های طبیعی که در کارهای متعدد استفاده می شود قیمت های بالاتری نسبت به مصنوعی دارد که هر کسی توان خرید این پارچه ها را نخواهد داشت پس بهترین جایگزین را با قیمت های ارزان خریداری نمایید و در دکوراسیون منازلتان به کار بگیرید تا محیطی متفاوت را با مبلمان شیک تجربه نمایید.
قیمت انواع پارچه مبلی گونی بافت به صورت اینترنتی قابل استعلام است و اطلاع از قیمت پارچه های مبلی با گستره ی رنگ ها و طرح ها را در سایتی که به شکل تخصصی در این رابطه فعالیت دارد جویا شوید.

پس بنابراین برای خرید انواع پارچه چرم مبل و همچنین دیدن لیست قیمت ها می توانید به این سایت مراجعه کنید.

لیست قیمت انواع پارچه مبلی چرم ارزان

نگاهی به صنعت پارچه چرم مبل

نگاهی به صنعت پارچه چرم مبل چرم طبیعی از پوست حیواناتی چون گاو، گوسفند، بز و همین طور شترمرغ و دیگر حیوانات به دست می آید که طی فرآیندی که به آن دباغی می گویند از ماده ای فاسد شدنی به پارچه ای ماندگار و بادوام تبدیل می شود.

چرم طبیعی را بر اساس نوع دباغی طبقه بندی می کنند از دباغی های معروف دباغی روسی، اسپانیایی، گیاهی و شیمیایی است.

اما بسته بندی کلی تری نیز وجود دارد که بر اساس پوست حیوان به سه دسته تقسیم می کنند:

چرم سنگین: این نوع چرم که از پوست حیواناتی چون گاو، گاومیش و شتر به دست می آید. چرم سنگین به دلیل تراکم بسیار بالا دارای استحکام خوبی است و در ساخت انواع کیف و کفش از این نوع چرم استفاده می شود و همچنین به دلیل قیمت مناسب و دوام بالا گزینه بسیار مناسبیبرای روکش انواع مبلمان خانگی و اداری است که جلوه ای خاص به مبل و دکوراسیون می دهد.

چرم نیمه سنگین: این نوع چرا از لحاظ دوام مانند نوع سنگین است ولی لطافت و نرمی خاصی دارد و از پوست حیواناتی چون شترمرغ، مار، تمساح و فیل به دست می آید. چرم نیمه سنگین به دلیل قیمت بالا در محصولات لوکس مانند بند ساعت، انواع کیف و کفش استفاده می شود.

چرم سبک: این نوع چرم کیفت پایین تری نسبت به چرم سنگین دارد و بیشتر به عنوان آستر پالتو، کفی کفش کاربرد دارد. چرم سبک از پوست حیواناتی چون بز، گوسفند به دست می آید و قیمتش نیز پایین تر از سایر چرم ها است.

صنعت پارچه چرم راهی طولانی را طی کرده است تا امروزه با استفاده از دانش و فناوری محصولات متنوعی را تولید کند و از این روی می توان انواع پارچه چرم را به سه دسته کلی طبقه بندی نمود:

  1. پارچه چرم طبیعی: این نوع چرم از دیر باز برای ساخت ابزار و وسایل استفاده می شد و با گذشت سالها جایگاه خود را در زندگی بشر حفظ کرده است.
  2. پارچه چرم مصنوعی: این نوع چرم که با دستگاه و مواد مصنوعی به دست می آید و به آن چرم مصنوعی یا پلیمری نیز می گویند که به دلیل قیمت ارزان تر از انواع چرم طبیعی، امروزه بسیار رایج است. این چرم بافتی شبیه چرم طبیعی دارد و در ساخت محصولاتی چون کیف و کفش، پارچه مبل و روکش صندلی های اتومبیل به کار می رود.
  3. پارچه چرم ترکیبی: این نوع پارچه که از ارزان ترین خطوط تولید پارچه چرم محسوب می شد از ترکیب و یا ادغام هفده درصدی چرم طبیعی با فیبر به وجود می آید و خط تولید آن شبیه تولید کاغذ است و به دلیل این که محصول تدریجی خشک می شود و رطوبتش گرفته می شود دارای مقاومت نسبی بالا است ولی قیمتی پایین تر از چرم طبیعی دارد چرا که صددرصد چرم طبیعی نیست. متاسفانه در بعضی از بازارها این نوع چرم را به اسم چرم طبیعی عرضه می کنند.

اطلاعاتی در مورد پارچه چرم مبل

اطلاعاتی در مورد پارچه چرم مبل پارچه آنغوره مبل در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار است و یکی از بهترین انتخاب برای روکش انواع مبل، پارچه های چرم است چرا که علاوه بر جلوه خاص و زیبای که دارد، به دلیل تراکم بالا دارای استحکام بسیار زیادی است و با گذشت زمان فرسوده و تغییر رنگ نمی دهند و همچنین به راحتی می توان آن را تمیز نمود.

اما در هنگام انتخاب و خرید پارچه چرم مبل باید به نکاتی توجه کرد از این روی اطلاعاتی را باید قبل از خرید داشته باشیم.

یکی از مهم ترین معیارها در هنگام خرید پارچه چرم این است که به دنبال چه نوع چرمی هستید چرم طبیعی یا مصنوعی.

چرم طبیعی چون از پوست حیوانات به دست می آید قیمت بیشتری نسبت به مصنوعی دارد اما دوام و ماندگاری بالای دارد که در دراز مدت نشان می دهد که ارزش هزینه کردن را داشته است.

بافت و ساختار دانه های چرم طبیعی به شکلی نامتقارن و نامنظم است، چرا که بافت پوست حیواناتی که از آن چرم تهیه می شود نیز نامتقارن است.

اما اگر به دنبال پارچه چرم مصنوعی هستید این نوع بافت به دلیل این که از طریق دستگاه به وجود آمده است بافتی شبیه به چرم اصل اما بصورت منظم و متقارن است. پس از راه های تشخیص چرم اصل بافت نامتقارن آن است.

یکی از نکاتی مهمی که در انتخاب پارچه چرم طبیعی باید مد نظر داشت پشت پارچه است، پشت پارچه چرم طبیعی دارای پرز است اما پشت پارچه چرم مصنوعی بدون پرز و ساده است.

از دیگر راه های تشخیص انواع چرم طبیعی و مصنوعی انعکاس نور بر روی سطح پارچه چرم است. انعکاس نور بر روی پارچه چرم اصل یکسان نیست اما بر روی نوع مصنوعی انعکاس نور در همه ی قسمت ها یکسان است.

اما یکی از بهترین گزینه های مناسب برای پارچه مبل استفاده از پارچه های چرم ترکیبی و یا پیوسته است. این نوع پارچه ساختارش از ادغام چرم طبیعی با فیبر به وجود می آید.

به دلیل نوع ساخت بسیار مقاومت و دارای استحکام بالایی است و همچنین دوستدار طبیعت است چرا که در آن مواد شیمیایی کمی به کار رفته و حساسیت زا نیست. از مزیت این نوع چرم، قیمت مناسب آن است که به نسبت انواع چرم ارزان تر است.

پس هنگام انتخاب و خرید پارچه مبل چرم باید در نظر داشت:

  • پارچه از چه نوعی باشد طبیعی یا ساخت بشر.
  • چه مقدار می خواهیم هزینه کنیم.
  • دوام و ماندگاری چقدر اهمیت دارد.

موارد استفاده از پارچه چرم مبل

موارد استفاده از پارچه چرم مبل پارچه چرم مبل که برای روکش مبل های خانگی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد اما غیر از روکش انواع مبل از این نوع پارچه می توان برای انواع کوسن و همچنین روکش صندلی های ناهار خوری نیز استفاده کرد تا دکوراسیون منزل هماهنگ تر و زیباتر باشد.

همچنین از پارچه چرم در تلفیق با دیگر متریال ها نیز می توان استفاده نمود مانند تاج سرویس خواب که می تواند از پارچه چرم بصورت مبله به کار برد.

خرید پارچه چرم مبل با تخفیف ویژه

خرید پارچه چرم مبل با تخفیف ویژه اما برای خرید پارچه برزنتی مبل با بهترین کیفیت، تنوع بسیار و قیمت مناسب (تخفیف ویژه) می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشخصات محصول از نحوه سفارش و ارسال نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

5 دیدگاه

  • با عرض سلام.
    از آنجایی که توضیح دادید راجع به تشخیص پارچه چرم طبیعی و پارچه چرم مصنوعی و بسیار مفید بود مطلب، آیا علاوه بر شکل و ساختار پارچه و درخشش و بازتاب نور در پارچه راه دیگری نیز برای تشخیص این دو نوع وجود دارد؟
    به فیبر در پارچه های چرم ترکیبی اشاره کردید، وجود داشتن فیبر در پارچه را می‌توان به صورت چشمی متوجه شد؟
    سوال دیگر اینکه میزان مقاومت پارچه چرم طبیعی و چرم مصنوعی و ترکیبی چقدر با یکدیگر متفاوت است؟ آیا شستشوی هر کدام از این انواع پارچه با هم فرق می‌کند و روش شستشوی خاصی وجود دارد تا کمتر آسیب ببینند؟ تشکر

  • خیلی عالیه و همچنین خیلی خوش‌گلی بیشتر از افراد امروزه به صالون های خانه ها شون ز این نوع مبل ها استفاده نمی کند دارای طرف دارای زیاد هم میباشد و قیمت های مناسبی هم دارای میباشد ممنون از تهیه کننده گان این محصول روشن میخوام بگم که قیمت بخملی این مبل ها چنده

  • با سلام و درود خدمت عوامل سایت و زحمتکشان ای که ما را در جهت راحتی بیشتر و خرید بهتر و مطمئن‌تر یاری می‌کند در مورد محصول شما چند سوال داشتم اول اینکه همه ما میدونیم که امروزه پارچه های جدیدی به اسم چرم پارچه به بازار آمده که از اسم انها میشه فهمید که ترکیبی از چرم و پارچه هستند به عنوان مثال قبلاً رنگ بندی های زیادی وجود نداشت در مورد این فرمها ولی امروزه می توان رنگ های زیادی از این محصول پیدا کرد مثل رنگ های مشکی قهوه‌ای زرد قرمز در صورتی که پارچه های طیف رنگی نا محدودی دارند قدیما فقط رنگ مشکی و قهوه‌ای این محصول بود آیا شما هم رنگ های متفاوت آن را دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *