آیا شما از نزدیک ترین نمایندگی فروش پارچه مبلی سنتی به محل زندگیان اطلاعی دارید؟ پارچه مبلی سنتی با چه طرح و رنگ هایی عرضه می شود؟
با افزایش میزان استفاده از مبلمان در ادراه ها و منازل، نیاز به تولید پارچه مبلی روز به روز افزایش پیدا کرده است و همین امر موجب شده تا پارچه مبلی با جنس ها و طرح و رنگ های مختلف تولید شود.
در این میان کسانی که می خواهند منزلشان دکوراسیون سنتی داشته باشد می توانند پارچه مبلی سنتی را انتخاب کنند و رنگ و بوی سنتی را به منزلشان بدهند.

پارچه مبل سنتی چیست ؟ آیا از اشکال سنتی ایرانی اطلاعاتی می دارید؟ ایران جایگاه بالایی در هنر و معماری دنیا دارد.

طرح های سنتی اصیل رو می توانید در معماری های قدیمی مانند تخت جمشید، بنا های موجود در شهر اصفهان و …. مشاهده کنید.

طرح های سنتی به چه شکل هستند ؟ طرح های سنتی ابتدا برای نشان دادن کشاورزی و دامداری در فلات ایران صورت می گرفتند و بعد از آن به تدریج طی سال های بعدی، آشوری ها، ساسانی ها و …. آثار ها و طرح های سنتی زیادی رو از خودشان به جای گذاشتند.

طی قرن های بعدی هنرمندان و معماران به ترکیب اشکال هندسی با هم کردند که طرح های سنتی ایرانی بیشتر به صورت اشکال هندسی حضور پیدا کردند.

طرح های سنتی در صنعت پارچه کاربرد بسیار  زیادی داشته  و از آن ها برای پارچه های مبلی، پارچه های پرده ای، پارچه های مانتویی و …. استفاده می شود.

نمایندگی فروش پارچه مبل سوفا فابریک پارچه مبل شیک با طرح های سنتی در اشکال و رنگ های مختلف رو با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم می کند.

نمایندگی فروش پارچه مبلی سنتی

خرید پارچه مبلی سنتی

اکنون شما می توانید از نمایندگی فروش پارچه مبلی، برای خرید پارچه مبلی سنتی اقدام کنید و از طرح و رنگ های متنوع این جنس پارچه دیدن نمایید.

چه قدر از اشکال سنتی ایرانی اطلاع دارید؟ امروزه  اشکال سنتی  دوباره در صنعت پارچه به دلیل کلاسیک بودن  فروش خوبی در کشور های اروپایی و آمریکایی داشته است.

خب همین زمینه فروش گسترده ی طرح های سنتی رو زیاد تر و زیاد تر می کند.

از این رو از پارچه های مبلی سنتی امروزه استفاده های زیادی در صنعت مبل سازی و دکوراسیون داخلی منزل می شود.

با سوفا فابریک خرید پارچه مبل سنتی رو در طرح ها و رنگ های مختلف راحت و با مناسب ترین قیمت ممکن انجام بدهید.

باورتان می شود که خرید پارچه مبل سنتی ان قدر راحت باشد ؟ با مشاوران ما در زمینه ی فروش تماس بگیرید،آن ها شما را در راستای بهترین انتخاب و کیفیت راهنمایی می کنند.

نگاهی به صنعت پارچه مبل سنتی

نگاهی به صنعت پارچه مبل سنتیهمانطور که می دانید سوفا فابریک تنها نمایندگی  پارچه مبل سنتی به قیمت مناسب و کارخانه می باشد.

ازاین رو سعی داریم نگاهی به صنعت پارچه مبل سنتی بیندازیم.

همانطور که در بالا گفتیم بازار طرح های سنتی امروزه خیلی باب شده و طرح های سنتی کم کم دارند جای طرح های مدرن را برای دیزاین هر چیزی می گیرند،حتی صنعت مبل سازی.

امروزه در صنعت پارچه بیشتر طرح های سنتی به چشم می خورد تا طرح های مدرن و امروزی.

چرا ؟ چون طرح های سنتی به اصطلاح هیچ موقع از مُد نمی افتند. شما از صنعت مبل سازی چه قدر اطلاعات دارید ؟ اگر به طرح ها و رنگ های مبل ها و شکل آن ها نگاه بیندازید می بینید که آن ها هم همانند صنعت لباس همواره در حال تغییر شکل هستند.

اما امروزه پارچه های مبل سنتی ویژگی های چشمگیری به مبل های توی منزل دادند.

به منزل ما دیزاین سنتی می دهند و منزل مارو جلوه ی خاصی می بخشند.

چون پارچه های مبل سنتی در طرح ها و رنگ های مختلفی در نمایندگی فروش پارچه مبل سنتی سوفا فابریک وجود دارد شما می توانید آن ها را با سلیقه ی خودتون انتخاب و استفاده کنید.

موارد کاربرد پارچه مبل سنتی

موارد کاربرد پارچه مبل سنتیاما کاربرد پارچه مبل سنتی چیه ؟ پارچه مبل سنتی در صنعت مبل سازی، کوسن و کاور مبل ها قابل استفاده است.

حالا این کاور ها به چه صورت قابل استفاده هستند؟ پارچه های مبل رو در صنعت پارچه معمولا به صورت تکه ای،کاور های ژلاتینی، کاور های ال شکل، کاور های دامن دار می دوزند و برای مبل های خود با توجه به دیزاین و رنگ های مورد استفاده شده در خانه استفاده می کنند.

پارچه های مبل سنتی بهترین و زیبا ترین پارچه مبل برای دیزاین منزل شماست.

چرا ؟ به خاطر اینکه هم  طرح ها و رنگ های مختلفی داره و هم از یک طرف سنتی بودن آن به خونه ی ما حس جالبی می بخشد.  پارچه های مبل سنتی برای مبل های سنتی، مبل های مدرن، مبل های ال شکل، کوسن ها و صندلی ناهار خوری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت بالای پارچه سنتی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای پارچه سنتی به چه عواملی بستگی دارد؟اما کیفیت پارچه سنتی به چه چیزی بستگی دارد ؟

پارچه های سنتی با توجه به میزان کیفیت، جنس پارچه ی استفاده شده، میزان مقاومت در برابر پوسیدگی  و …… سنجیده می شود.  مهم ترین اصل در تولید صنعت پارچه کیفیت پارچه و یک دست و یک رنگ و لعاب موندن آن ها طی طولانی مدت در طی شست و شو مشخص می شود.

پارچه های سنتی سوفا فابریک از کیفیت بالایی برخور دار هستند و به صورت تضمینی قابل عرضه برای مصارف مختلف قابل عرضه می باشند.

اما چه چیزی باعث می شود که پارچه های ما از کیفیت بالایی برخوردار باشه ؟ سوفا فابریک با چند سال با چندین و چند سال سابقه در عرضه ی پارچه های سنتی مهم ترین اصل و هدف خودش را بر پای کیفیت محصولات و راضی بودن مشتری بنیان گذاری کرده است.

بهترین متریال،کیفیت بالا، دوام زیاد و مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و هم چنین طرح و رنگ متنوع ما را از رقیبانمان متمایز می نماید.

پارچه های مبلی سوفا فابریک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند.

دلیل کیفیت بالا استفاده از متریال و پارچه های مناسب و با کیفیت است. کیفیت ما است که مارا متمایز می کند.

خرید پارچه مبل سنتی به قیمت ارزان

خرید پارچه مبل سنتی به قیمت ارزانآیا خرید پارچه مبل سنتی به قیمت ارزان امکان پذیر است ؟ چرا که نه؟ سوفا فابریک اینجاست تا خرید پارچه مبل سنتی به قیمت ارزان رو برای شما تضمین کند.

بله همینطوره ! از این پس می توانید پارچه های مبل سنتی رو با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با طرح ها و رنگ های فوق العاده تهیه کنید.

بهترین کیفیت، بهترین متریال، بهترین پارچه ها در بهترین رنگ ها و  طرح های سنتی به قیمت ارزان به طور سراسری قابل عرضه می باشد.

با پارچه های سنتی مبل سوفا فابریک جلوه ی سنتی خاصی به مبلمان خود ببخشید.

به منظور یادآوری سوفا فابریک تنها نماینده  پارچه های مبلی سنتی به قیمت ارزان می باشد و تمامی محصولات ما با بهترین متریال در بهترین کیفیت و رنگ و لعاب در طرح های گوناگون قابل دسترس است.

می توانید با مشاوران فروش ما در زمینه ی مشاوره درباره ی انواع پارچه های مبلی، کیفیت، نحوه و فروش و هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

با ارزان ترین قیمت  و بهترین کیفیت خرید کنید.خرید پارچه مبل با ارزان ترین قیمت فقط توسط سوفا فابریک.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *