پارچه مایا
پارچه مبلی مایا از جمله محصولات باکیفیت مجموعه مستر دوک می باشد که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه از جمله رنگ و نخ در طیف وسیعی از رنگ بندی های مختلف تولید شده است.
یکی از عوامل اساسی و مهم دکوراسیون داخلی است. هنگامی که نوبت به قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی برای خانه می رسد، عوامل مختلفی در انتخاب تاثیرگذار خواهند بود که مهمترین آن‌ها جنس و مدل پارچه مبلی است.

برای دیدن مرکز فروش پارچه مبلی کلیک کنید 
پارچه مبلی مایا از جنس پلی استر علاوه بر داشتن تمام ویژگی های مثبت پارچه مبلی نایلونی، مقاومت قابل توجهی در برابر نور مستقیم و چروک شدن را نیز دارد در نتیجه به گزینه هوشمندانه در انتخاب انواع پارچه مبلی تبدیل می شود.

پارچه مایا
دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد صد از اکوتکس اروپا به شماره TH015 162797 می باشد. جدا از طرح مبلی که با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب می شود جنس پارچه رومبلی باید با توجه به عوامل مختلفی از جمله ثبات، ماندگاری مقاومت در رنگ و بافت، لطافت، چروک ناپذیری و… که پارچه مبلی مایا تمامی این ویژگی ها را دارا می باشد.
به دلیل استفاده از دستگاه های تخصصی کنترل کیفی محصولات مجموعه ایاز از جمله پارچه رومبلی مایا تحت تست های کیفی ثبات رنگ، ثبات سایش، ثبات در برابر نور و ثبات ابعادی بعد از شستشو قرار گرفته و پس از اخذ تاییدیه های لازم به همراه گزارش هایی کیفی توسط نمایندگی های مجموعه به بازار عرضه می گردد.

مجموعه مستر دوک توانسته است سهم محصولات شرکت‌های خارجی در بازار را با اشتغال زایی و تولید ملی توسط به روزترین دستگاه های نساجی دنیا با کارکنان مجرب و خلاق در سراسر ایران را به صفر برساند. در نتیجه از خروج ارز جلوگیری کند و با تمرکز بر شعار رونق تولید متنوع ترین محصولات رقابت‌پذیری را به بازار داخلی تزریق کند.

با حمایت از محصولات مجموعه ایرانی به یاری در اشتغال زایی جوانان ایرانی شتافته و همچنین موجب بهره وری از دانش متخصصین داخلی می شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *