کمترین قیمت پارچه مبلی شانل ترک

کارخانه تولید کننده برند پارچه مبل شانل با در اختیار داشتن بهترین پارچه های ایرانی و ترکی پاسخگوی مشتریان است.  از طریق این نمایندگی با کمترین قیمت آنها را به فروش می‌رساند.
شانل برندی درجه یک است که با خاص‎ ترین پارچه مبلی توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایران به خود اختصاص دهد.
این برند در استان اصفهان با داشتن کارخانه‌ی بزرگ به تولید انواع پارچه مبلی با طرح های متنوع و بروز می‌پردازد. برای مبلمان راحتی و سلطنتی کاربرد فراوانی دارد. مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه های خود اقدام به سفارش کنند. کارخانه تولیدی پارچه مبلی شانل تنوع زیادی را در این زمینه به خرج می‌دهند. دارای چندین طرح و رنگ های مختلف می‌باشد. می‌توان به نمونه هایی از آن اشاره کوچکی کرد تا بتوانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این برند کسب کنید. پارچه مبل شانل دارای طرح های بسیار لوکسی می‌باشد که باعث شده است خریداران زیادی به دنبال این نوع پارچه با کمترین قیمت باشند. شما خریداران عزیز می‌توانید این مدل پارچه رو مبلی را با طرح های متنوع از تگ گل گرفته تا دیگر طرح های جذاب و پر فروش را از طریق همین سایت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید. پارچه شانل مبلی ترک با رنگ های خالص و متنوع می‌تواند برای هر نوع سلیقه‌ی مناسب باشد. لازم به ذکر است بدانید که این نوع پارچه به صورت ساده و طرح دار در بازار برای فروش موجود می‌باشد.

 

کمترین قیمت پارچه مبلی شانل ترک

 

انواع پارچه مبلی شانل

طرح چهارخانه: این پارچه مبلی با طرح های چهارخانه ریز و متوسط در رنگ های تیره و روشن یکی از بهترین و شیک ترین پارچه ها برای مبلمان راحتی به حساب می‌آید.
طرح شانل ساده: همانطور که از اسم آن پیداست این پارچه از ساده ترین مدل برخوردار است و با رنگ های خالص و طبیعی تولید می‌شود. همچنین تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و می‌توانید از آن برای مبلمان کلاسیک و راحتی استفاده کنید.
طرح حصیری: این نوع پارچه های شانل به سبک های حصیری می‌باشند. در ضمن طرح هایی را روی پارچه ها ایجاد می‌کنند که همانند حصیر می‌ماند و واقعا شیک و جذاب است. این طرح یکی از جدیدترین نوع پارچه مبلی به شمار می‌رود.
شانل طرح دار: این مدل دارای طرح های بسیار شیک و زیبا می‌باشد که گاهی با گل های چشم نواز باعث می‌شود مبلمان را جلوه خاصی بخشد و دکوراسیون منزل را لوکس کند.
البته برند شانل علاوه بر جنس های ایرانی دارای بهترین مواد و الیاف درجه یک ترک هم است که به تولید انواع پارچه مبلی می‌پردازد و دارای کیفیت بالایی می‌باشد. بنابراین شما هم می‌توانید یکی از خریداران ثابت این برند با کیفیت شوید و با استفاده از راه های ارتباطی این مرکز اقدام به خرید کنید تا قیمت های کمتری را در مقابل جنس های اعلاء بپردازید.

انواع پارچه مبلی شانل به صورت طرح دار با گل های زیبا و یا به صورت ساده در بازار موجود هستند. برای زیباترین مبلمان‎ ها باید از پارچه های با کیفیت و مطلوب استفاده کرد. پارچه شانل با انواع مختلفی که دارد انتخاب را برای خریداران آسان کرده است و هر فرد با توجه به سلیقه‌ی که دارد می‌تواند مدل انتخابی خود را خریداری کند.یکی از استثنایی ترین و منحصر به فرد ترین پارچه های ترک پارچه شانل می‌باشد که با استفاده از آنها می‌توانید مبلمانی زیبا و شیک تولید کنید. شانل دارای ظاهری براق است و همین ویژگی آن موجب شده است این نوع پارچه در لیست پرفروش ترین پارچه های لوکس قرار گیرد.پارچه رو مبلی شانل از جمله پارچه های ابریشمی محسوب می‌شود. پارچه مبلی شانل تقریبا مانند پارچه مخمل می‌باشد با این تفاوت که شانل براق تر است و از هر دو طرف کرک های ریزی در پارچه وجود دارد.با توجه به رنگ دکوراسیون منزل و رنگ بدنه‌ی مبلمان باید رنگ مناسب را انتخاب کرد همچنین برای مبلمان باید این نکته را در نظر گرفت که بهتر است از رنگ های چرک تاب استفاده شود تا رنگ های روشن. در ادامه به برخی از رنگ های این پارچه رو مبلی اشاره نموده ایم:

 

  • شکلاتی
  • صورتی
  • نسکافه ای
  • قهوه ای
  • فسفری
  • نقره ای

 

انواع پارچه مبلی شانل

دانستنی هایی درباره پارچه مبل شانل

درباره پارچه مبل شانل لازم است بدانید انواع مدلها در کارخانه های پارچه بافی تولید می‌شوند که با توجه به کیفیت و مقاومت بالا خریداران زیادی داشته و به صورت عمده به فروش می‌رسند. مبلها از جمله وسایل مهم منازل هستند. برای انتخاب پارچه آنها باید دقت بالایی داشت چرا که پارچه های استفاده شده در انواع مبلمان باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و در عین حال راحت و نرم باشند. به منظور رویه کوبی انواع مبلها از پارچه های زیادی استفاده می‌شود اما نشستن طولانی مدت بر روی مبلهایی که از پارچه شانل برای رو مبلی از آنها استفاده شده است خستگی را از بدن خارج می‌کند که این به دلیل لطافت و نرم بودن پارچه می‌باشد. انواع مدل پارچه شانل نه تنها مقاومت بالایی دارند بلکه از ظاهری بسیار لوکس و زیبا نیز برخوردارند. همچنین رنگ بندی متنوع این نوع پارچه جذابیت آن را برای خریداران چند برابر نموده است. پارچه شانل ترک بسیار خاص و با کیفیت است که در بازار مبل کشور جایگاه بسیار ویژه‌ی دارد. یکی از خاص ترین و همه پسند ترین موردها برای انتخاب پارچه‌ی رو مبلی پارچه‌ی شانل می‌باشد. لازم به ذکر است تنوع طرح و رنگ پارچه های شانل به بسیار بالا است که منجر می‌شود با هر دکوراسیونی بتوان آنها را هماهنگ کرد.

 

دانستنی هایی درباره پارچه مبل شانل

 

۴ ویژگی منحصر به فرد پارچه مبل شانل

اگر به طور کلی بخواهیم چهار ویژگی منحصر به فرد پارچه های رو مبلی شانل را نام ببریم می‌توان گفت: مقاومت و استحکام بالا تنوع بسیار در رنگ و طرح کیفیت بالا در جنس پارچه و ظاهر لوکس و براق بودن آن از ویژگی های پارچه تنظیف مبل شانل می‌باشد. انواع پارچه مبل شانل ترک از با کیفیت ترین مواد اولیه و مرغوب ترین بافت تولید شدند و ضخامت و مقاومت بالایی که دارند منجر به محبوبیت آنها در بازار جهانی شده است. این پارچه با طرح های ظریفی که در انواع مدلها دارد جلوه خاصی به مبلمان سلطنتی و دکوراسیون منزل می‌دهد. پارچه مبل شانل از جمله پارچه هایی است که به دلیل داشتن لطافت خریداران بسیاری را در سراسر کشور مجذوب خود کرده است. از انواع پارچه شانل امروزه برای دوخت پرده روبالشتی کوسن و روتختی استفاده می‌شود اما بیشترین کاربرد آن به عنوان پارچه رو مبلی برای مبلمان می‌باشد. شانل ترک از مواد درجه یک تولید می‌شود.

اگر دکوراسیونی شیک و لاکچری می‌خواهید داشته باشید پیشنهاد می‌شود حتما از پارچه های شانل ترک ساده برای مبلمان خود استفاده کنید زیرا شانل طرح دار فضا را کمی شلوغ نشان می‌دهد. شانل طرح دار گلها و تصاویر چشم نوازی دارد که جلوه‌ی خاص و لوکسی به انواع مبلمان می‌بخشد. مدل طرح دار این پارچه به صورت تک گل و چهار گل می‌باشد.

 

4 ویژگی منحصر به فرد پارچه مبل شانل

 

عوامل موثر در قیمت گذاری پارچه مبل شانل

از عوامل مهم و موثر در قیمت گذاری پارچه مبل شانل کیفیت و طرح آن می‌باشد. قیمت خرید پارچه مبل کیفیت و برند آن برای خریداران بسیار حائز اهمیت است. برند های مختلف پارچه شانل شامل برند ایرانی و ترک می‌باشد که از نظر قیمت تراکم و حتی کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.  شانل ترک تراکم بافت بالایی دارد و به همین دلیل حجم فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده اند زیرا تراکم بالا آنها موجب افزایش ماندگاری این پارچه و دیرتر آسیب دیدن آن می‌شود. معمولا طرح های ساده از قیمت پایین تری نسبت به طرحها گلدار برخوردار هستند. برای تشخیص کیفیت پارچه مبلی شانل

عواملی موثر هستند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

 

  • اهمیت تراکم پارچه در تشخیص کیفیت پارچه مبل شانل
  • اهمیت مقاومت فرم پارچه

 

پارچه های رو مبلی شانل طرح دار به دلیل لاکچری و پرفروش بودن از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما ناگفته نماند که پارچه های رو مبلی شانل ساده نیز همیشه طرفداران ویژه خود را دارند. این پارچه های رو مبلی از رنگ های روشن تا تیره همگی بسیار زیبا و دلنشین هستند.این پارچه ها دارای قیمت های مختلفی می‌باشند. معمولا برای مبلمان راحتی از انواع رنگ های ساده این پارچه جین استفاده می‌شود. در مبلمان سلطنتی و استیل مدل های طرح دار کاربرد بیشتری دارند. در نهایت به طور کلی می‌توان گفت زیبایی دوام بالا و کیفیت این پارچه ها همگی در قیمت گذاری نهایی آنها موثر هستند.

 

عوامل موثر در قیمت گذاری پارچه مبل شانل

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *