مبل از المان های مهمی است که در دکوراتیو منزل نقش اساسی ایفا می کند. روکش و پارچه ای که بر روی مبل کشیده می شود نقش مهمی در زیبایی خانه دارد. پارچه مبلی ملیتا یکی از بهترین نوع پارچه برای دوخت می باشد که استفاده از آن در این دهه گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. خوشبختانه تولید کنندگان پارچه مبلی ملیتا در کشور رنگ بندی زیادی را در طیف های گسترده در نظر گرفته اند که با سلایق همه متناسب است.

تولیدکنندگان پارچه مبلی ملیتا در کشور

تفاوت پارچه مبلی ملیتا اعلا با پارچه های دیگر

تفاوت پارچه مبلی ملیتا اعلا با پارچه های دیگر از نوع معروفی که در پارچه مبلی وجود دارد مدل ملیتا را می توانیم نام ببریم چون ظاهری بسیار شیک دارد و از پارچه های خصوص مبلی می باشد که خیلی شیک بر روی مبل می نشیند. تفاوت زیادی را می توان برای پارچه ملیتا با دیگر پارچه های موجود در نظر گرفت. بهتر است اول با این پارچه کمی آشنا شویم تا به تفاوت های آن با مدل های دیگر بپردازیم.

  • این پارچه شباهت خیلی زیادی به چرم دارد ولی خیلی نرم تر از چرم است و دارای خواب کمی می باشد که در زیبایی آن نقش دارد. این پارچه را می توان در رنگ بندی های مختلفی خریداری نمود.
  • کیفیت این محصول به قدری زیاد است که تا ده سال نیز می توان آن را به کار برد بدون آنکه نخ کشی پیدا کند یا رنگ آن عوض شد.
  • پرز کمی دارد ولی تقریبا می توان گفت نفوذ پذیری آب در آن بسیار کم است و برای افرادی که فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارند بهترین گزینه است.

با کمی دقت می توان گفت این پارچه از نظر کیفی و میزان مقاومت در برابر سایش با پارچه های مختلفی که در بازار موجود می باشد تفاوت دارد. اینکه رنگ بندی های مختلفی دارد نیز اهمیت خیلی بالایی دارد.

نمایندگی پخش پارچه مبلی ملیتا درجه یک

نمایندگی پخش پارچه مبلی ملیتا درجه یک فروش پارچه مبلی در کشور در مدل ملیتا به صورت عمده در شهرهای مختلفی انجام می شود زیرا دارای نمایندگی های مختلفی در شهرهای متفاوتی می باشد. این نمایندگی ها چون از خود نساجی پارچه را تحویل می گیرند با قیمت واقعی این کالا را به دست مشتریان می رسانند.برای خرید پارچه مبلی اقدام از طریق نمایندگی ها بهترین گزینه می باشد چون از مزیت های بالایی برخوردار می باشد که به بیان آن می پردازیم.

  • مهمترین مسئله پشتیبانی آنلاین است که مردم در هر ساعت از شبانه روز در بستر اینترنتی می توانند کار مورد نظر را سفارش دهند.
  • جوابگویی بیست و چهار ساعته برای مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند. مشتری مداری و اخلاق مداری از اصول اولیه کار در این نمایندگی ها می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *