گرانترین و شیک ترین پارچه مبلی ها

آیا تا به حال گرانترین و شیک ترین پارچه مبلی ها را دیده اید و می دانید چه قیمت هایی دارند؟ اگر می خواهید این پارچه مبلی ها را سفارش دهید و مدل های جدید و شیک آن را ببینید با این سایت در ارتباط باشید.
همانطور که پارچه مبلی های ارزان و مناسبی وجود دارند، بعضی ها هم هستند که با قیمت های گرانتری به فروش می رسند.
پارچه مبلی های گران دارای زیباترین طرح ها هستند و جنس های بسیار عالی و درجه یکی دارند که همه دوس دارند آن را داشته باشند.
این پارچه ها رنگ های خاص و ویژه ای دارند و در سبک های ساده و طرح دار موجود هستند که می توانید در فروشگاه های مخصوصی آن ها را دیده و تهیه کنید.
پارچه مبلی های بسیار شیک که قیمت های گرانی دارند تک و نمونه می باشند و از نظر کیفیت با هیچ پارچه ای نمی توان آن ها را برابر دانست.
این پارچه ها از رنگ های چشم نوازی برخوردارند که چشم هر ببیننده ای را به خود مات و مبهوت می دارد و نظر همه را به خود جلب می کند.
کسانی که همیشه از وسایل و دکوراسیونی استفاده می کنند که خاص و کمیاب است، می توانند از این پارچه مبلی ها هم برای مبلمان خود به کار ببرند و در بین همه از منازل لوکسی برخوردار باشند.

یکی از مهم ترین اجزای  مبل  بدون شک دپارچه  آن است، که به طور مستقیم با راحتی و آرامش مصرف کننده سرو کار دارد، نکته مهم و کلیدی در خرید مبل مدل  پارچه مبلی  است، که در این مقاله با انواع  پارچه مبلی. بیشتر آشنا می شویم.

گرانترین و شیک ترین پارچه مبلی ها

بررسی جامع انواع پارچه مبلی

بررسی جامع انواع پارچه مبلی

مبل ها وسایلی هستد که برای راحتی و آسایش انسان طراحی و تولید شده اند و اگر از جنس و مدل خوبی برخوردار نباشند، می توانند به ما آسیب بزنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید مبل باید به آن دقت کنید،  جنس پارچه مبل است  و بهتر است برای راحتی بیشتر و هزینه کمتر مبلی داری  پارچه مرغوب  خریداری کنید.

کیفیت   پارچه بنگال مبلی  بسیار مهم است زیرا از مبل ها روزانه به صورت مداوم استفاده می شود، و به مرور زمان  پارچه مبلی  مرغوبیت و کیفیت  اولیه خود را از دست میدهد، و اگر پارچه آن داری دوام خوبی نباشد باعث خرابی و کاهش عمر مبل می شود.

انواع پارچه های مبلی :

پارچه مبلی کتان (سانتوک):

یکی از با کیفیت ترین و کم یاب ترین پارچه های مبلی پارچه مبلی کتان است.به عنوان  یکی از بهترین ویژگی های این نوع پارچه می توان به قابل شستشو بودن  آن اشاره کرد، هرو وقت احساس کردید پارچه ی مبلتان کثیف شده است، و نیاز به شستشو دارد، بدون نگرانی از تغییر رنگ آن می توانید این کار را انجام دهید.

این نوع پارچه ها در کشور مان با کیفیت بسیار زیاد تولید می شوند، و به کشور های دیگر هم صادر می شوند.

این نوع پارچه پتویی برای انواع  مبلمان راحتی  و  ال  و… استفاده می شوند.

از معایب پارچه مبلی کتان می توان به کمی خشک بودن پارچه کتان اشاره کرد.

پارچه مبلی مخمل :

به عنوان یکی از  چشم نواز ترین و زیبا ترین  پارچه های مبلی  می توان به  پارچه مبلی مخمل  اشاره کرد، که داری تنوع طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیادی می باشد در خرید  مبل با پارچه مخمل  مهم ترین نکته تراکم در پارچه است هرچه  تراکم  و. فشردگی بافت. در  پارچه مبلی مخمل  بیشتر باشد کیفیت و دوام آن بیشتر است.

پارچه مبلی ساتن :

به عنوان یکی از کم طرفدار ترین  پارچه های مبلی  می توان به  پارچه مبلی ساتن  اشاره کرد شاید تنها مزیت آن ها تنوع رنگ بالا باشد.

این نوع پارچه ها دارای معایب بسیار زیادی می باشند، از جمله معایب آن ها می توان به  چروک شدن، لک شدن و سخت پاک شدن لکه ها  اشاره کرد.

بهتر است برای خرید مبل خوب با  پارچه مرغوب  مبل با  پارچه مبلی  ساتن  را آخرین گزینه برای خرید قرار دهید

پارچه مبلی چرم :

اگر به دنبال مبلی هستید که  تمیز کردن آن راحت باشد، و زیبایی خاص و منحصر به فردی  داشته باشد، می توانید  مبلی با پارچه چرم  خریداری کنید، تمیز کردن این نوع مبل ها بسیار راحت است، ولی در صورتی که لکه ای از مواد دارای چربی روی آن ها بریزد کار تمیز کردن سخت می شود، و باید مواظب باشید از این اتفاق جلو گیری شود، یکی دیگر از معایب این نوع پارچه عرق کردن محل تماس بدن با  پارچه چرم  است، که در استفاده طولانی مدت از آن اتفاق می افتد. از ویژگی های خوب  مبلمان با پارچه چرم  می توان به این اشاره کرد که هر جا که این مبلمان قرار گیرند آن مکان رسمی تر به نظر می رسد، و به همین علت از  مبلمان با پارچه چرم  در ادارات شرکت ها و سازمان ها استفاده می شود.

پارچه مبلی گلیم و یا جا جیم :

گلیم و جاجیم  نوعی نسبتا جدید از  پارچه های مبلی  است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، این نوع پارچه مبلی داری جنسی  سفت  و محکم‌  است، و  مقاموت  و  دوام  آن نسبت به انواع دیگر پارچه بیشتر است، در این رنگ آمیزی این نوع پارچه بیشتر از رنگ های گرم مانند  نارنجی و قرمز  استفاده شده است، و همین امر باعث شده است زمانی که  لک یا کثیفی ‌ روی آن ها ایجاد شود کمتر جلب توجه کند.

استان کرمان  که یکی از قطب های قالی بافی کشور است، و توانسته محصولاتی همچون  مبل فرش  و  مبل قالی  را به بازار مصرف ارائه دهد، که این نوع مبل ها حاصل در هم آمیختگی هنر این مردمان با اصالت در  صنعت چوب  و قالیبافی  است.

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی  نوعی  پارچه مبلی  است، که داری  بافت های برجسته  و  پستی بلندی  می باشد این نوع  پارچه مبلمان  داری معایب زیادی هستند، از معایب آن ها می توان به  از بین رفتن برجستگی آن ها بعد از مدتی استفاده،  فرو رفتن کامل مایعات در بافت و جنس پارچه  و  گرمای زیاد هنگام استفاده از آن ها در فصل تابستان  اشاره کرد.

از ویژگی های مثبت این نوع پارچه می توان به  تنوع بالا در رنگ بندی  اشاره کرد.

معیار های انتخاب پارچه مبلی مرغوب

معیار های انتخاب پارچه مبلی مرغوب

برای انتخاب  پارچه مبلی مرغوب  باید معیار های زیادی در نظر گرفته شود که مهم ترین آن ها  تراکم،  استحکام  و کیفیت پارچه مبلی  است، و اگر خودتان تجربه ای در این زمینه ندارید، برای جلو گیری از  بروز  خسارت می توانید از افراد خبره در این کار  نیز کمک بگیرید، زیرا مبل علاوه بر دخیل بودن در  افزایش راحتی  و  آسایش افراد از قیمت بالایی نیز بر خوردار می باشد، توجه نکردن به تمام جزئیات مبل در هنگام خرید می تواند از نظر مالی به شما ضربه جدی وارد نماید.

چگونه پارچه مبلی با دوام بخریم؟

چگونه پارچه مبلی با دوام بخریم؟

برای خرید  پارچه مبلی  با دوام بالا  باید از  جنس پارچه  گرفته تا  تراکم  و استحکام  آن را دقیق برسی کنید، یکی از  نکات قابل توجه این است که از خریدن مبل هایی با جنس  پارچه کشی  خوداری کنید، زیرا بعد از مدتی استفاده  خاصیت کشی  آن از بین می رود و  مبل  حالت خوبی بخود نمی گیرد، برای خرید مبل با  پارچه با دوام  پیشنهاد می شود مبل هایی با پارچه ای از جنس  کتان  یا  گلیم  خریداری کنید.

فروش پارچه مبلی به صورت عمده

فروش پارچه مبلی به صورت عمده

فروش پارچه مبلی: انواع  پارچه مبلی با کیفیت بالا در کشور عزیزمان تولید و عرضه می شود اگه فروشنده یا تولید کننده هستید می توانید با حضور در  درب کار خانه  و  بدون واسطه  به صورت عمده این نوع کلا را خریداری نمیایید و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش  پارچه مبلی  به سایت www.sofafabric.ir مراجعه فرمایید. قیمت انواع پارچه مبلی از جمله قیمت انواع پارچه مبلی گونی بافت به صورت اینترنتی قابل استعلام است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه

  • سلام‌و وقتتون بخیر باشه عذرخواهی میکنم جنس این نوع پارچه ها چی هستش و میشه لطفا فرق پارچه ی خارجی و ایرانی رو توضیح بدین و‌بگین که برای خرید کدوم نوع میتونه مقرون به صرفه تر باشه و ایا ارسال به سراسر کشورم براتون مقدور هست یا خیر لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون از شما

    • سلام خانم مبینا گودرزی فرد
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل گروه را پر کرده و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *