تولید پارچه مبل چوبی به نازلترین قیمت

یکی از مهم ترین اسباب خانه که در زیبایی خانه نقش مهمی دارند میزها و مبلمان خانه هستند که تاثیر زیادی بر جلوه یک خانه دارند که نحوه چیدن مبلمان در منزل بسیار مهم است.

طرح و رنگ و مدل مبل تعیین کننده در نوع چیدمان خانه است که به دکوراسیون منزل چهره خوبی می دهد.

یکی از انواع مبلمان می توان به مبل چوبی اشاره کرد که از قدیمی ترین مبل ها می باشد که صنعت مبل سازی از همین مبل های چوبی شروع شد که دوام آن به پارچه روی مبل  ارتباط مستقیم دارد.

تولید پارچه مبل چوبی در طرح های مختلف و با رنگ های زیبا به نازل ترین قیمت در تولیدی پارچه  دوخته می شود.

تولید پارچه مبل چوبی به نازلترین قیمت

اطلاعاتی در مورد پارچه مبل چوبی

اطلاعاتی در مورد پارچه مبل چوبییکی از انواع مبلها مبل چوبی است که طرفداران زیادی دارد در تزیین خانه بسیار نقش دارند و دکور خانه را بسیار زیبا میکنند.

مهم ترین بخش ساخت یک مبل انتخاب پارچه مورد نظر برای روکش کردن مبل است. بعد از پروژه ساخت مبل که در کارگاه های چوب بری انجام می شود نوبت به انتخاب پارچه و دوخت روکش مبل است. اگر مبلی که ساخته می شود مبل چوبی باشد باید اطلاعاتی در مورد پارچه مبل چوبی داشته باشید تا متناسب با کارکرد آن پارچه درستی را انتخاب کنید که مقاومت آن بالا باشد چروک نشود و قابلیت شست و شو را داشته باشد و در مقابل سایش زیاد خراب نشود و هم چنین پارچه کشی نباشد چون به مرور کش می آید و مبل خیلی چهره بدی به خود  خواهد گرفت.

رنگ مبل چوبی معمولا قهوه ای و نارنجی می باشد و از مبلمان های قدیمی به شمار می رود.

مبل های چوبی در قدیم بیشتر از جنس چوب گردو و به رنگ خاکستری بود ولی امروزه با رنگهای متنوع در بازار عرضه می شود که تلفیقی از سنت و مدل های جدید دنیا است  که بسیار شیک و متناسب با دکورهای امروزی می باشد.

مهم ترین ویژگی های پارچه مبل چوبی

مهم ترین ویژگی های پارچه مبل چوبیاگر سری به بازار خرید پارچه زده باشید انواع پارچه ها را در طرح ها و رنگ های  مختلف خواهید دید که آنقدر تنوع زیادی دارند که نگاه هر خریدار را به خود جلب می کنند زیبایی خیره کننده این پارچه ها انتخاب را برای هر کسی سخت می کنند.

خریدار باید بداند مهم ترین ویژگی های پارچه مبل چوبی چه چیزهایی هستند یا اگر از آنها اطلاعات ندارد از فروشنده بخواهد تمام اطلاعات پارچه ها را به او بدهد تا با توجه به قیمت پارچه مبل و کیفیت بالا و رنگ و طرح و سلیقه شخصی و استاندارهای لازم بتواند پارچه مبل چوبی را انتخاب و خریداری کند و دکوراسیون خانه خود را آن طور که پسند می کند  بچیند.

از جمله پارچه های که مناسب است برای روکش کردن مبل که می توان به آنها اشاره کرد کوبلن، شانل، مخمل، چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پارچه ترک، مازراتی، ملیتا، مایا که بیشترین پارچه صادراتی از کشور چین وارد کشور می شوند.

از پارچه های داخلی کشور که مناسب با روکش مبل است پارچه های سلطنتی هستند که برای مبل های با طراحی سلطنتی که از جنس چوب هستند مناسب است. که رنگ قهوه ای و خاکستری و سفید بیشتر در این زمینه کاربرد دارد از دیگر پارچه ها میتوان به پارچه مخملی کتان و اسپورت اشاره کرد که برای  مبلهای راحتی چوبی بسیار مناسب است.

مبلمانی که به اصطلاح به آنها ال گفته می شود  پارچه های از جنس چرم طبیعی و مصنوعی و پارچه های اسپورت و کتان مناسب هستند و رنگهای روشن مانند قرمز، آبی، صورتی، سبز برای این مدل مبلها بیشتر رایج هستند و دکوراسیون را به زیبایی جلوه می دهند.

۳ نوع پارچه مبل که از مدل نمی افتند

3 نوع پارچه مبل که از مدل نمی افتنداز ویژگی پارچه مبل گراماژ و تراکم پارچه است که  اهمیت فراوانی دارد. جنس پارچه نباید کشی باشد چون بعد از مدتی استفاده کردن به علت کشی بودن شل می شود و حس می کنید پارچه اضافی آورده است. یکی دیگر از ویژگی های دیگر نرم بودن پارچه است.

استحکام و مقاومت پارچه بسیار مهم است در خانواده های که فرزند خردسال دارند چون مبل برای کودکان مانند اسباب بازی عمل می کند و با بالا و پایین پریدن از آن بازی می کنند بر اثر سایش زیاد پارچه ساییده می شود و پرز پس می دهد برای اینگونه مبلها باید پارچه های ضخیم از جنس کتان یا مازراتی یا چرم استفاده کرد.

یکی از دلایلی که گفته می شود  جنس پارچه باید مناسب باشد این است که اگر جنس آن بی کیفیت باشد و زود پاره شود دیگر قابل استفاده نمی باشد  و مجبور به خرید مبلمان جدیدی برای خانه خواهید شد که هزینه زیادی را باید پرداخت کنید که اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

٣ نوع پارچه مبل که از مدل نمی افتنند

  1. پارچه های از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی
  2. پارچه های از جنس مازراتی
  3. پارچه های مخملی

بازار خرید پارچه مبل چوبی در تهران

بازار خرید پارچه مبل چوبی در تهراناز جنس پارچه ها می توان به الیاف طبیعی مانند کتان، لینن، پشم، ابریشم، چرم، ویسکوز اشاره کرد که هر کدام برای کاربردی مناسب هستند مثلا برای کتان به  مقاومت بالای آن می شود اشاره کرد یا لینن  که زود خراب می شود و تحمل ساییده شدن را ندارد و خیلی زود کثیف می شود. یا اینکه پارچه از جنس پشم که در برابر گرما، نخ کش شدن، چروک شدن، و تغییر رنگ دادن مقاومت بالایی دارد.

پارچه های ابریشمی که بسیار خاص هستند زیبایی خیره کننده آنها مثال زدنی است و بسیار نرم هستند و همچنین درخشان هستند ولی در شست و شو آن باید دقت فراوان کرد پس برای مکان های پر رفت و آمد اصلا مناسب نیستند چون خیلی زود خراب می شوند.

الیاف های مصنوعی نیز برای روکش کردن مبل مناسب هستند از آن جمله می توان به الیاف ابریشمی و الیاف اکریلیک که به پشم شباهت دارد یا الیاف پلی استری که استحکام زیادی دارد و چروک نمی شود و بسیار پر فروش است. از میان اینها می توان به الیاف نایلونی و ریون اشاره کرد که بیشترین کاربرد را چرم مصنوعی و الیاف پلی استری دارند.

که بازار خرید پارچه مبل چوبی در تهران مملو از پارچه های زیبا هستند ولی قیمت آنها به نسبت تولیدی پارچه مبل چوبی گران تر است ولی تولیدی پارچه مبل به نسبت قیمت پارچه آن  ارزان تر است و مناسب است برای کسانی که به صورت عمده می خواهند پارچه بخرند و مقرون به صرفه تر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *