نمایندگی انواع پارچه مبلی ترکیه

دسترسی به نمایندگی پارچه مبلی ترکیه چگونه امکان پذیر می باشد؟ انواع پارچه مبلی ترکیه با چه قیمتی برای مشتریان ایرانی عرضه می شود؟
با توجه به مصرف بالای پارچه مبلی در جهان، تولید کننده های مختلفی به تولید پارچه مبلی با طرح و رنگ های متنوعی پرداخته اند که از این میان یکی از صادر کنندگان این نوع پارچه، نمایندگی پارچه مبلی ترکیه می باشد.
اکنون شما می توانید پارچه مبلی ترکیه را با قیمت خوبی از فروشگاه اینترنتی خریداری کنید و از طرح و رنگ های مختلف این نوع پارچه دیدن فرمایید.

برای استعلام قیمت پارچه مبلی ترکیه ای کلیک کنید.

اولین چیزی که نظر هر بیننده ای را برای خرید مبل و صندلی جذب می کند جنس پارچه روی آن و رنگ و طرحی است که هارمونی زیبایی با دسته و پایه مبل ایجاد کرده است.

پارچه مبل ترکیه به علت رنگ بندی متفاوت و انواعی از جنس های طبیعی و مصنوعی پارچه و دوام بالایی که دارد خیلی از کارگاه های مبل سازی را برای فروش بیشتر و جلب رضایت مشتری ملزم به تهیه این نوع پارچه می کند.
که در طرح ها رنگ ها مدل ها و جنس های مختلف تولید و عرضه می شوند.

بسیاری از افراد به دلیل همین صنعت پیشرفته نساجی در ترکیه هم برای تفریح و هم برای خرید به ترکیه می روند اما نکته مهم در این خرید ها شناخت نسبت به پارچه و تولیدی هایی است که با قیمت مناسب جنس با کیفیت تولید می کنند پس اگر شناخت کافی ندارید بهتر است از نمایندگی های معتبر در ایران سفارش داده و محصول خود را به راحتی تحویل بگیرید.

نمایندگی انواع پارچه مبلی ترکیه

انواع پارچه مبل تولید شده در ایران

انواع پارچه مبل تولید شده در ایران

پارچه های رو مبلی در دسته بندی کلی به دو گروه الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم بندی می شوند:

  1.  نخی: از الیاف طبیعی ساخته شده که نرم است و بیشتر در مبل های راحتی کاربرد دارد. اثر لکه خیلی روی آن باقی نمی ماند اما در تابش مستقیم نور به مرور تغییر رنگ داده و زود چروک می شود.
  2. کتان: به خاطر رنگ بندی های زیبا و مقاومت زیاد در دکوراسیون های غیر رسمی طرفداران زیادی دارد ولی زود چروک شده و در برابر سایش مقاوم نیست.
  3. ساتن: معمولا از این نوع پارچه برای رو مبلی و کوسن استفاده می شود. اثر لکه روی آن باقی مانده و حالت لغزنده آن باعث می شود هنگام نشستن احساس راحتی نکنید
  4. پشمی: از پشم تهیه شده و نرم است و گرما را در خود نگه داشته و برای مناطق سردسیر مناسب است و مقاومت بالایی دارد.
  5.  ابریشمی:پارچه ظریفی است که برای مکان های لوکس قابل استفاده است و مقاومت کمی داشته و در برابر آفتاب تغییر رنگ می دهد پس به مراقبت زیادی احتیاج دارد
  6.  پلی استر: که از الیاف مصنوعی ساخته شده و به راحتی لکه های آن پاک می شود و مقاوم است.
  7. میکروفیبر:نرم و مقاوم به تغییر رنگ در برابر نور خورشید.
  8. الفین:شباهت زیادی به پارچه پشمی داشته اما الیافش مصنوعی است و مقاوم بوده و نسبت به آب نفوذ ناپذیر است.
  9. پلی پروپیلن: بسیار مقاوم بوده مثل موکت و نرم نیست و بیشتر در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود.

مهم ترین قابلیت پارچه مبل ترکیه چیست؟

مهم ترین قابلیت پارچه مبل ترکیه چیست؟رنگ ها در زندگی انسان ها همیشه تاثیر گذار بوده اند و می توانند روی روح و روان و افکار شما اثر بگذارند و شاید شما خیلی به این موضوع دقت نکرده باشید ولی حقیقتی غیر قابل انکار است پس انتخاب ترکیب رنگ مناسب با روحیات شما می تواند به صورت نا محسوس روی انرژی و روحیه شما تاثیر دارند.

یکی از مهم ترین قابلیت های پارچه های ترک دوام و ماندگاری پارچه و نوآوری در طراحی پارچه مبل است و همین موضوع باعث پیشرفت زیاد ترکیه در صنعت نساجی شده است.

چرا که انواعی از پارچه ها با رنگ های زیبا و متنوع چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و ترکیب طرح های مدرن و کلاسیک باعث به وجود آوردن سبک های جدیدی شده است و این سبک ها را شما در بیشتر خانه ها می بینید.

همیشه برای انتخاب پارچه رو مبلی مناسببه دو نکته دقت کنید:

  1. پارچه شما کشی نباشد چرا که پارچه های کشی زود تغییر شکل میدهند و برای مبلمان مناسب نیستند.
  2. تراکم بالای پارچه نشان دهنده کیفیت آن است.

۳ نوع پارچه که هیچ وقت از مد نمی افتد

3 نوع پارچه که هیچ وقت از مد نمی افتد

  • پارچه رو مبلی چرم: این پارچه نانو در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر است پس اگر نا خواسته لیوان آب یا آبمیوه روی آن بریزد به راحتی با یک دستمال پاک شده و به داخل مبل نفوذ نکرده و لکه ای از خود بر جا نمی گذارد اما همین موضوع باعث می شود در فصل های گرم که بدن عرق میکند به سطخ آن بچسبد زیرا هیچ منفذی برای عبور و مرور هوا وجود ندارد.
  • این جنس پارچه بیشتر در فضاهای اداری و رسمی استفاده شده و در برابر خط و خراش مقاومت نداشته و سریع بافت منسجم آن از هم جدا شده و ظاهر مبل شما را بد می کند. و اگر جنس پارچه شما چرم طبیعی است باید هر چند وقت یکبار مقداری روغن مخصوص به چرم بزنید تا ترک نخورده و خشک نشود.
  • پارچه رو مبلی مخمل: در انواع رنگ ها در بازار وجود داشته و جنس نرم و راحتی دارد و دارد هم در فضاهای لوکس و سلطنتی استفاده می شود و هم در فضاهای مدرن و امروزی طرفدار دارد.
  • این پارچه در برابر لکه مقاوم نیست و خیلی زود لکه هارا به خود جذب می کند.
  • پارچه مبلی مسکو: نرم و لطیف و راحت بوده و شباهت بسیاری با پارچه مخمل و پارچه چرم داشته و می شود گفت تلفیقی از برخی ویژگی های این دو پارچه است و رنگ بندی زیادی دارد اما رنگ کرم قهوه ای آن در بازار بیشتر شناخته شده است.
  • کلا پارچه هایی با رنگ های ساده که طرح ندارند معمولا از مد نمی افتند و در صورتی که خراب نشوند و برای سلیقه شما تکراری نشوند به مدت زیادی قابل استفاده هستند.

نمایندگی پخش پارچه مبل در تهران

نمایندگی پخش پارچه مبل در تهرانیکی از نگرانی هایی که اکثر خانوما دارند خراب شدن پارچه مبل است و به همین خاطر با خرید مبل جدید به فکر رو مبلی و کاور برای جلوگیری از آسیب دیدن آن ها و جلوگیری از لکه شدن می افتند. که بهتر است نگران نباشید چرا که پارچه های رو مبلی با طرح های بسیاری در بازار آمده است و با توجه به شرایط زندگی خود می توانید مناسب ترین پارچه را انتخاب کنید.

پخش پارچه مخمل مبل در بسیاری از مبل فروشی ها به انجام می رسد. یکی از دغدغه های خانوم ها تغییر دکوراسیون با حداقل هزینه است و یکی از چیزهایی که فضای تکراری را به صورت چشم گیری تغییر می دهد تعویض مبلمان است که هزینه بالایی دارد به همین دلیل خیلی از افراد به جای تغییر کامل مبلمان پارچه روی مبل را تغییر می دهند که با  یک انتخاب درست در انتخاب رنگی که با سایر وسایل منزل هماهنگ باشد صرفه جویی زیادی در هزینه ها می کنید و دیگر نیاز نیست سایر وسایل منزل را عوض کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *