چرم پارچه رو مبلی آدرینا با برترین تولیدات خود، به جایگاه ممتازی در بازار این نوع محصولات دست یافته است. با گسترش عرضه و تقاضا در زمینه محصول مورد نظر، بازار خرید آن نیز رونق چشم گیری را به خود می بیند.

رو مبلی که در نمونه هایی مانند پارچه و چرم می باشد، از گزینه های موجود در بازار این محصول می باشد. پارچه و چرم، هر یک از طراحی های فوق العاده ای برخوردار می باشند. اما مزیت عمده چرم نسبت به پارچه برای استفاده در رو مبلی، در این موارد است:

  • در ایجاد دکوری شیک، کمک شایانی می کند
  • گزینه برتر لوکس پسندان محسوب می شود
  • در مکان های رسمی و اداری، نمای موجه تری دارد
  • قابل نظافت و شستشوی راحت می باشد

در میان انواع رو مبلی، چرم پارچه یکی از با دوام ترین و زیبا ترین انواع پارچه های رومبلی است. جنس این نوع پارچه های رومبلی بگونه ای است که در برابر ایجاد لکه و سایش هنگام نشست و برخاست مقاوم بوده و به این دلیل که هیچ تار و پودی ندارد مواد و اشیاء ریز در آن نفوذ نکرده و در نهایت، تمیز کردن آن ها نسبت به سایر پارچه های رومبلی آسان تر می باشد. در واقع شرایط نگهداری از چرم پارچه با شرایط مربوط به نگهداری انواع چرم یکسان است. 

بازار خرید چرم پارچه رو مبلی آدرینا

بازار چرم پارچه رو مبلی آدرینا

بازار چرم پارچه رو مبلی آدرینا گروه تولیدی آدرینا، با تجارب برجسته و نمونه های تولیدی ممتاز در عرصه چرم پارچه رو مبلی، بسیار خوش درخشیده است. عرضه چرم پارچه رو مبلی آدرینا در بازار، از بهترین محصولات کاربردی برای انواع مبلمان خانگی و اداری، محسوب می شود. هم چنین چرم پارچه رو مبلی آدرینا از سایر رقیبان تولیدی، عقب نمانده و هم چنان موفق و درخشان در زمینه تولید رو مبلی، می تازد. به علاوه این که، چرم پارچه رو مبلی آدرینا از این دو گروه در تولیدات خود، بهره می برد:

  • چرم مصنوعی
  • چرم طبیعی

بازار چرم آدرینا ارائه کننده انواع چرم پارچه در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریدی راحت و مطمئن را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. 

از میان انواع مختلف پارچه های رومبلی که در این بازار عرضه می شود چرم پارچه های ارائه شده با تنوع رنگ و طرحی که دارند پر فروش ترین نوع پارچه رومبلی می باشد. 

این نوع پارچه رومبلی از قدیم الایام در اقصی نقاط دنیا طرفداران منحصر به خود را داشته و مورد پسند گروه های مختلف مردم با سلیقه های متفاوت واقع شده است. 

یکی از مرغوب ترین انواع چرم پارچه که در بازار چرم پارچه عرضه می شود گونه هایی هستند که از جنس چرم طبیعی گاو و گوسفند تهیه شده و با طرح های شگفت انگیزی که دارند می توانند زیبایی بخش محیط های مختلف اداری یا مسکونی باشند. 

خریداران دائمی چرم پارچه های رومبلی معمولا سازندگان مبلمان و تخت خواب ها هستند که عمدتا این محصولات را بصورت کلی خریداری می کنند. 

این گروه از خریداران، چرم پارچه را برای ساخت مبلمان های چرم راحتی استفاده می کنند و این بعلت دوام و ماندگاری و عدم لکه پذیری آن ها است که نگهداری از آن ها را نیز بسیار آسان می کند. 

این بازار علاوه بر اینکه یک مرکز فروش جهت ارائه چرم پارچه رومبلی می باشد نمایشگاهی از ذوق و هنر صنعتگران ایرانی است که توانسته اند با تلفیقی از چرم طبیعی و مصنوعی با انواع پارچه های صنعتی محصولاتی چنین با کیفیت را به جهانیان عرضه نمایند. 

عرضه پارچه رو مبلی وارداتی

عرضه پارچه رو مبلی وارداتی پارچه رو مبلی، ضمن بهره گیری از تولید کنندگان داخلی توانمند در عرصه تولید پارچه رو مبلی، محصولاتی وارداتی را در این زمینه به بازار ارائه می دارد. هر چند تولیدات داخلی نیز با ارائه محصولاتی با کیفیت در کنار محصولات وارداتی، به فعالیت می پردازند و قابل رقابت برتر با محصولات خارجی می باشند. از پارچه های رو مبلی وارداتی، می توان این نمونه ها را مثال زد:

  • پارچه رو مبلی ترک
  • پارچه رو مبلی ایتالیایی
  • پارچه رو مبلی چینی

با توجه به گرایش صنعتگران و طراحان ساختمان در زمینه دیزاین فضای داخلی ادارات و منازل به سمت استفاده از محصولات چرمی و طرح های مشابه چرم، بسیاری از وارد کنندگان انواع پارچه رومبلی علاوه بر اینکه پارچه های بسیار ضخیم و با کیفیت را که جهت استفاده در کارخانجات و کارگاه های کوچک و بزرگ مبلمان سازی از کشور های خارجی وارد می کنند، واردات انواع چرم پارچه را نیز در سر خط کالاهای وارداتی خود قرار داده و با عرضه این نوع از پارچه های رومبلی در بازار داخلی، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. 

بازار خرید پارچه رو مبلی

با توجه به اینکه مبلمان به ابزاری اساسی در هر خانه تبدیل شده است، و به اهمیت به سزایی در میان مصرف کنندگان دست یافته است، وسایل ابزاری دیگری نیز در کنار آن و به عنوان مکمل مبلمان مورد استفاده، به بازار روی آورده اند. مانند پارچه رو مبلی که به عنوان ابزار محافظتی مبل محسوب می شود. با توجه به اهمیت این موضوع، بازار خرید پارچه رو مبلی، از رونق به سزایی برخوردار گشته است. در بازار خرید پارچه رو مبلی، پارچه هایی مانند نمونه های زیر، بسیار مورد عرضه و تقاضا قرار می گیرند:

  • چرم پارچه رو مبلی
  • پارچه رو مبلی تک گل
  • پارچه رو مبلی فانتزی
  • پارچه رو مبلی ساده
  • پارچه رو مبلی راه راه
  • پارچه رو مبلی پیکسلی
  • پارچه رو مبلی شطرنجی

در بازار خرید و فروش چرم پارچه های رومبلی، انواع پارچه هایی که در صنعت مبل سازی برای استفاده بعنوان پوشش مبلمان و انواع تخت خواب بکار گرفته می شود شامل پارچه های مبلی مازراتی، پارچه های مبلی مخمل، پارچه های مبلی از جنس کتان، نخی، پشمی، ابریشمی، پنبه ای و …،  پارچه های رومبلی از جنس الیاف مصنوعی مثل ویسکوز، نایلون، پلی استر و مانند اینها می باشد. 

برخی دیگر ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی هستند و زیبایی خاص خود را دارند، اما از میان این همه، فروش چرم پارچه رونق و گرمی خاصی به این بازار بخشیده و مشتریان زیادی را از دور و نزدیک روانه این بازار کرده است. 

بسیاری از خریداران علت انتخاب خود را، راحتی ترکیب چرم پارچه با سایر انواع پارچه های رومبلی می دانند. 

مطالب اختصاصی در مورد چرم پارچه رو مبلی

مطالب اختصاصی در مورد چرم پارچه رو مبلی

چرم پارچه های رومبلی معمولا دارای خاصیت ضد لک، ضد آلرژی، واتر پروف و آنتی باکتریال می باشند بگونه ای که هنگام برخورد با انواع لکه و آلودگی هیچ اثری از مواد خوراکی و غیر خوراکی روی مبل دیده نمی شود. 

تولیدکننده چرم پارچه تمامی این خصوصیات را با استفاده از فناوری نانو و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته به این نوع پارچه بخشیده است. 

مهم ترین معیار انتخاب چرم پارچه رو مبلی

مهم ترین معیار انتخاب چرم پارچه رو مبلی

یکی از انگیزه هایی که افراد را به تغییر دکوراسیون منازل یا مغازه ها و تعویض وسایلی مثل مبلمان، میز و صندلی و …می نمایند زیبا سازی محیط منزل یا محیط کار می باشد.

در کنار معیار هایی چون دوام، جنس، برند و بسیاری عوامل کیفی دیگر، می توان زیبایی را بعنوان مهم ترین معیار در انتخاب چرم پارچه رومبلی معرفی کرد. 

اگر چرم پارچه ای تمام ویژگی‌های کیفی یک محصول را داشته باشد اما هنگام استفاده هیچ زیبایی به محیط اطراف خود ندهد مثل این است که هرگز از آن در ترکیب مبلمان استفاده نشده است.

مراحل تولید چرم پارچه رو مبلی آدرینا

مراحل تولید چرم پارچه رو مبلی آدرینا

در شرکت تولید رومبلی آدرینا، پارچه های چرم را به این ترتیب تهیه می کنند که ابتدا یک ورقه پارچه ای چند لایه تهیه می نمایند که شامل سه لایه زیرین، میانی و آستری می باشد. 

لایه زیرین و میانی معمولا از جنس تریکو ضخیم هستند که با لایه ای از مواد شیمیایی پر کننده ترکیب شده اند، لایه آستری نیز از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی بوده و مهمترین لایه این نوع پارچه است که هم به آن دوام و مقاومت بالایی می دهد و هم در زیبایی آن ها موثر است. 

چرم هایی که در لایه آستری استفاده می شوند معمولا از بادوام ترین و با کیفیت ترین نوع چرم انتخاب می شوند تا براحتی سوراخ نشده و در برابر هر گونه کشیدگی، ساییدگی و فرسایش مقاوم باشد. 

فروش چرم پارچه رو مبلی آدرینا ارزان

فروش چرم پارچه رو مبلی آدرینا ارزان

این محصول بصورت عمده و خرده در نمایندگی های انحصاری فروش محصولات این شرکت که در اقصی نقاط کشور راه اندازی شده اند انجام می شود. 

خرید عمده معمولا از سوی صاحبان کارخانه ها و کارگاه های مبل سازی صورت می گیرد که این پارچه ها نیاز اساسی و اولیه آن ها در ساخت و ساز انواع مبلمان، تخت خواب، صندلی های غذا خوری، صندلی های راحتی، صندلی های اوپن با نشیمن چرم، کاناپه، انواع کوسن مبلمان  و … می باشد. خرید جزئی نیز ممکن است از طرف هر یک از خریداران بعمل آید. 

همچنین مشتریان چرم پارچه های رو مبلی که امکان مراجعه مستقیم به نمایندگی های فروش این شرکت را ندارند می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی این شرکت، از میان دنیایی از طرح و رنگ و زیبایی، چرم پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنند و از خدمات مشاوره ای رایگان کارشناسان و متخصصان کنترل کیفیت، استفاده نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *