صادرات پارچه مبلی مسکو توسط ایران که قبلا خود وارد کننده پارچه مبلی بود انجام می‌گیرد. برای خرید بهترین پارچه مبلی مسکو از ایران برای صادرات می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. صادرات پارچه مبلی در ایران در سال‌های گذشته یک فکر ناممکن بود. اما در حال حاضر از سال ۹۷ ایران با راه اندازی کارخانه تولیدی جدید خود نه تنها کشور را از این نظر به خود کفایی رساند بلکه برای صادرات نیز برنامه‌هایی دارد. در حال حاضر صادرات پارچه مبلی از ایران به کشور‌های همسایه انجام می‌گیرد. اگر این واحد تولیدی به سرعت تکمیل گردد ایران جزو صادرکنندگان اصلی پارچه رومبلی در جهان خواهد شد. امروزه کشور ایران علاوه بر تولید این محصول بی نظیر و زیبا در بخش صادرات آن توانسته جز کشور‌های برتر باشد. هم چنین عرضه این محصول با کیفیت برتر بر میزان تولید و فروش سایر پارچه مبلی تاثیر گذاشته و توجه سایر کشورها را به واردات پارچه مبلی ایرانی جلب کرده است.

 

مراحل تولید پارچه مبلی مسکو

 

نکات مهم انتخاب پارچه مبلی

بیشتر خریداران وقتی اسم برند ایرانی را می‌شنوند احساس می‌کنند که کیفیت آن پایین است. در مورد پارچه مبلی نیز این موضوع صحت دارد. یعنی بیش از ۸۰ درصد پارچه‌های مبلی موجود در بازار ایران محصولات خارجی هستند. با توجه به اینکه ایران از جمله بهترین تولید کنندگان انواع پارچه مبلی باکیفیت است. اما خریداران هیچ توجهی به آن نمی کنند. در سال ۹۷ با افتتاح کارخانه تولیدی پارچه مبلی در ایران می‌توان گفت که ایران از جمله صادر کنندگان بزرگ پارچه مبلی در خاورمیانه است. که باکیفیت ترین پارچه‌های مبلی را برای مدل‌های مختلف تولید می‌کند. در هنگام خرید پارچه مبلی باید به تولید کننده نوع جنس کیفیت رنگ برند تناسب قیمت کاربرد پارچه طرز نگهداری و غیره توجه ویژه‌ای کرد. همه این‌ها ملاک یک‌ پارچه مبلی مناسب می‌باشد تولید کنندگان پارچه مبلی مسکو برای به دست آوردن کیفیت بالا نیاز به مواد اولیه مرغوب دارند. امروزه مصرف کنندگان داخلی رقبت بیشتری به خرید کالای ایرانی نشان می‌دهند. زیرا علاوه بر ارزان بودن باعث رونق چرخ تولید کارخانه‌ها و اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم شده اند.

 

همه چیز درباره ویژگی های پارچه مبلی مسکو

 

راهکار‌های تشخیص کیفیت پارچه مبل

نام برند نمی تواند تضمین کیفیت آن باشد. برای مثال برخی از افراد بر این باورند که تمامی پارچه‌های مبلی ترک دارای کیفیت بالایی هستند. در صورتی که چنین نیست. شرکت‌های ترکی‌ی هم وجود دارند که محصولات بی کیفیت تولید می‌کنند. سپس در بازار ایران به فروش می‌رسانند.

نکات زیر شما را در انتخاب پارچه مبل بسیار کمک خواهد کرد.

 

  • قسمت دوخته شده پارچه‌های مبل در صورتی که دارای سوراخ‌های بزرگی باشد بی کیفیت است.
  • پارچه‌های مخمل رومبلی که پرز زیادی دارند و بعد از بهم ریختگی به حالت اولیه خود برنمی گردند.
  • جدا شدن پرز‌های پارچه مبلی از تار و پود پارچه

 

البته اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شایان ذکر است علاوه بر نوع و کیفیت پارچه مبل باید به تناسب نقش و نگار و نیز رنگ مبل در دیزاین محیط مورد مصرف و هم چنین اندازه سایز و مدل مبل دقت لازم را داشت. مثلا برای محیط‌های کوچک از پارچه‌های طرح دار و رنگ تیره استفاده نکرد. در ضمت بر اساس دکوراسیون منزل رنگ را انتخاب کرد تا با هم تطبیق داشته باشند. تولید کنندگان با به کارگیری نیروی متخصص و با تجربه و هم چنین دستگاه‌های مدرن گامی مهم در تهیه این محصول بر داشته اند. در جهت توسعه آن روز به روز بر دانش علمی و تجربی خود می‌افزایند تا بتوانند به رقابتی سالم تر و پایدار تر با سایر کشور‌ها بپردازند.

کیفیت پارچه مبلی مسکو به چه عواملی بستگی دارد؟

 

صادرات پارچه مبلی مسکو در کشور

پارچه مبلی مسکو از پارچه‌هایی است که جنس ساده و براقی دارد. بیشتر برای مبل‌های راحتی استفاده می‌شود. همچنین این نوع پارچه دارای بافتی نرم و لطیف و ظاهری بسیار شیک است. شایان ذکر است پارچه مبلی مسکو از جمله پارچه‌های مخمل به شمار می‌رود. ایران صادرات پارچه مبلی مسکو را که دارای ویژگی‌های فوق است به کشور‌های مختلف انجام می‌دهد. در سال‌های آینده نیز به تعداد این کشور‌ها افزوده خواهد شد. کشور‌های تولید کننده این محصول ترکیه چین فرانسه و ایران می‌باشند. ایران توانسته با این تولید کنندگان سر سخت به رقابت بپردازد. تولید کنندگان داخلی در شهر‌های یزد اصفهان تبریز ورامین و مشهد توانسته اند با بالا بردن درجه کیفی محصول ایجاد تنوع رنگ در نظر گرفتن خواسته مشتریان و تناسب قیمت گام مهمی در جلوگیری از واردات بی رویه این محصول به کشور بردارند و نیز صادرات این محصول را به کشور‌های دیگر به ویژه عراق ترکیه افغانستان کشور‌های حوزه خلیج فارس و حتی اروپا را آغاز کنند. بعضی کشور‌ها با تبلیغ نا صحیح از محصول درجه دو خود به جای محصول با کیفیت و درجه یک آن را به کشور‌های در حال توسعه صادر می‌کنند. این محصولات باعث شده اند که تولید کنندگان برتر این محصول دچار خسارت شوند.

مرکز خرید پارچه مبلی مسکو در تهران

 

فروش پارچه مبلی مسکو در بازار

اگر به بازار یافت آباد تهران رفته باشید حتما مبل‌های بسیاری را می‌بینید که از پارچه مبلی مسکو برای دوخت آن‌ها استفاده کرده اند. به غیر از بازار یافت آباد سایت‌ها امروزه مرکز فروش پارچه‌های مبلی بسیار خوبی هستند. زیرا با قیمت بسیار پایین بهترین پارچه‌های مبلی مسکو و سایر پارچه‌ها را عرضه می‌کنند. پارچه مبلی مسکو‌ با کیفیت پس از تولید برای عرضه و صادرات به بازار‌های داخلی و خارجی ارائه می‌شوند از آنجا که قیمت تولید این محصول در کارخانه‌های داخلی مقرون به صرفه تر و ارزان تر از نوع وارداتی این محصول از خارج کشور است. تولید کنندگان داخلی سعی بر افزایش بهتر کیفیت و کمیت پارچه مبلی خود کرده اند. بدین شکل در تلاش هستند بتوانند سهم بیشتری از صادرات را به دست آورند. نیز کشور از واردات آن بی نیاز شود. تولید کنندگان اصلی مبل برای این که بتوانند به راحتی و آسانی مبل مورد نظر مشتری را تحویل بدهند و هم چنین برای پیشرفت کار از پارچه‌هایی با دوخت و دوز آسان استفاده می‌کنند که پارچه مبلی مسکو این گونه است.

صادرات پارچه مبلی مسکو باکیفیت

همه چیز درباره ویژگی‌های پارچه مبلی مسکو

از ویژگی‌های پارچه مسکو می‌توان به خاصیت‌های ضد لک و ضد چروک و هم چنین مخملی بودن آن اشاره کرد. مخملی بودن جزء بارز ترین اولویت‌ها در دیدگاه مشتریان است. نیز بیست و پنج رنگ متنوع دارد. طیف رنگی آن از روشن تا تیره را شامل می‌شود. رنگ‌هایی مثل کرم قهوه‌ی آبی سورمه‌ی خاکستری زرشکی و غیره می‌باشد. دیگر خصوصیت آن تناسب قیمت این محصول به دلیل تهیه شدن از مواد اولیه تولید داخل و بافته شدن در کارخانه‌های داخلی و حذف دلالان است. نیز پارچه‌های با کیفیت مبلی از نظر وزن سنگین تر هستند و بیشتر از الیاف طبیعی مثل ابریشم در آن استفاده می‌شود. در نگهداری این پارچه باید دقت شود که از مواد شوینده قوی استفاده نشود. از پارگی و خراشیدگی سطح پارچه جلو گیری شود. در معرض نور خورشید قرار نگیرد.

مراحل تولید پارچه مبلی مسکو

تولید محصول با کیفیت خود به مراحل تولید بستگی دارد. از مراحل تولید پارچه مبلی به نوع الیاف به کار رفته در آن می‌توان اشاره کرد. این الیاف به سه نوع تقسیم می‌شوند. الیاف طبیعی مانند ابریشم و پشم. الیاف مصنوعی مانند پلی استر. حالت سوم ترکیبی از این دو می‌باشد. در تمامی مراحل تولید همه ویژگی‌های مد نظر مشتریان در نظر گرفته می‌شود.

کیفیت پارچه مبلی مسکو به چه عواملی بستگی دارد؟

با وجود استفاده زیاد از مبل به عنوان وسیله زندگی نیاز به پارچه مبل برای تعمیر یا تامین مبل بر کسی پوشیده نیست. افراد بر حسب نوع نیاز خود باید آگاهی کافی و مناسب از این محصول را برای استفاده بهتر داشته باشند. از آنجا که کیفیت و نوع پارچه در زیبایی آن حائز اهمیت است. تنوع در رنگ دوام و ماندگاری بالا در تثبیت رنگ و جنس الیاف از خصوصیات بارز آن می‌باشد. همه این ویژگی‌ها را پارچه مبلی مسکو دارا می‌باشد. همچنین این نوع محصول عمده از لحاظ کیفی نوع برند شرکت تولیدی نوع جنس نوع الیاف به کار رفته در محصول از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت آن می‌باشند.

 

مرکز خرید پارچه مبلی مسکو در تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم برای برطرف کردن نیاز‌های خود و سهولت در دسترسی و خرید هر محصولی ابتدا به کسب اطلاعات در مورد محصولات می‌پردازند. تا با کسب آگهی‌های لازم درباره کالای مورد نیاز خود آن را به آسانی و با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. مرکز خرید پارچه مبلی مسکو در ایران متفاوت است. در بازار فروش این محصول در سر تا سر ایران می‌توان علاوه بر بررسی کیفیت از بهترین و زیبا ترین پارچه مبلی دیدن کرد و آن را در لیست خرید خود بر اساس سلیقه و کاربرد آن قرار داد. در هر صورت مراکز فروش زیادی در کشور وجود دارند. این مراکز توانسته اند این نوع پارچه را با درجه کیفی عالی با قیمت مناسب عرضه کنند. همچنین رضایت مشتری خود را جلب نمایند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *