توزیع پارچه مبل ترکیه ای به سراسر کشور

توزیع پارچه مبل ترکیه ای به سراسر کشور در طرح ها و رنگ های متنوع با جنس و کیفیت عالی انجام می شود.

طرفداران پارچه مبل ترکیه ای به علت جنس مرغوب و تنوعی که دارد، بسیار زیاد می باشند. به علت درخواست زیاد این محصول، انواع آن به سراسر کشور توزیع می‌شود.

برای استعلام قیمت پارچه مبلی ترکیه ای کلیک کنید.

توزیع پارچه مبل ترکیه ای به سراسر کشور

نگاهی به صنعت پارچه در ایران

نگاهی به صنعت پارچه در ایران قبل از اینکه نگاه اختصاصی به صنعت پارچه در ایران بیندازیم، لازم است بدانیم تعریف صنعت نساجی چیست و شامل چه چیز هایی می شود؟

این صنعت شامل فرآیند ها و کارهایی است که به صورت تکمیلی بر روی پارچه انجام می شود. این فرایند ها و کار ها به تنهایی و جداگانه دارای مراحلی می باشد که از جمله این مراحل می‌توان به تولید الیاف، تبدیل همین الیاف به نخ، تبدیل نخ به پارچه، رنگرزی و چاپ پارچه اشاره کرد.

در گذشته ای نه چندان دور، این صنعت تنها محدود به فرآیند تولید نخ بود ولی با گذشت زمان انواع دیگری مانند تولید انواع پوشاک و منسوجات به آن اضافه شد و سبب تکمیل این صنعت شد.

در ایران این صنعت از مهم ترین صنایعی می باشد که کمک بسیار زیادی به اشتغال زایی جوانان کرده است و دارای قدمتی طولانی می باشد.

این صنعت نیز همانند صنایع دیگر با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند و باید به مشکلات آن رسیدگی شود.

پس از مواد غذایی و مسکن، نساجی از میان نیازهای اساسی اقتصادی در رتبه سوم قرار دارد.

افراد بسیار زیادی هستند که همواره در تلاش اند تا صنعت نساجی ایران به دوران طلایی خود برسد و دیگر هیچ نیازی به دیگر کشور ها نداشته باشد و با موفقیت در این امر می توانند، بسیاری از نیازهای پارچه، پوشاک و… را تامین کنند و ایران را در این زمینه خود کفا کنند.

صنعت پارچه مبل، روز به روز در حال پیشرفت و به روز شدن است. انواع پارچه مبلی با تنوع بسیار زیاد در این صنعت تولید و در بین مشتریان عمده و جزئی ارائه و عرضه می شود.

تنوع طرح و رنگ در پارچه مبلی به حدی زیاد است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و دیگر نیازی نیست افراد با سلیقه های گوناگون نگران خرید پارچه مبلی باشند. آنها می توانند به راحتی با توجه به سلیقه و انتخاب خود، پارچه مبلی مناسب را پیدا کرده و انتخاب کنند.

هر آنچه پیش از خرید پارچه باید بدانید

هر آنچه پیش از خرید پارچه باید بدانید قبل از اینکه پارچه را خریداری کنید لازم است به نکاتی توجه کنید، که شاید در حالت عادی از اهمیت ویژه ای برخوردار نباشد. اما بعدا به اهمیت آن پی خواهید برد.

هنگامی که می خواهید پارچه ‌ای را خریداری کنید، لازم است به برچسبی که در کنار آن در قسمت پشتی نصب شده است، توجه کنید. بر روی این پارچه نکات مهمی ذکر شده است، از جمله آنها می توان به نحوه شستشو و در صد الیافی که در آن پارچه به کار رفته است، اشاره کرد. برخی از افراد بدون توجه به این بر چسب محصول را خریداری کرده و بعد از استفاده از پارچه متوجه می شوند، این برچسب به نکات مهمی اشاره کرده است.

به خوبی این را می‌دانیم که کودکان شما قلب تپنده شما هستند. هنگام خرید پارچه به خصوص خرید پارچه مبلی اگر دارای فرزند هستید باید در انتخاب رنگ انواع ‌پارچه دقت بسیار زیادی داشته باشید و به جنس آن اهمیت ویژه‌ ای بدهید. در خانه‌ ای که  کودکان زندگی می کنند، استفاده از رنگ های روشن پارچه درست نمی باشد. پارچه ای که انتخاب می کنید باید شستشوی راحت داشته باشند و جنس آن چروک نشود. در منازلی که کودکان در آن زندگی می‌کنند، به تعداد دفعات بیشتری پارچه ها شسته می شوند.

یکی دیگر از مواردی که لازم است پیش از خرید به آن دقت داشته باشید، قیمت محصول است.

قبل از انتخاب پارچه و خرید آن به خصوص پارچه مبلی، لازم است تعدادی سوال از خود بپرسید. می خواهید چند بار از این پارچه استفاده کنید؟ اگر لک یا چربی بر روی پارچه بیفتد، به چه وسیله ای تمیز می شود؟ در زمینه پارچه مبلی هم می توانید بپرسید، آیا هر روز بر روی آن می نشینید و یا این که به مدت طولانی از آن استفاده نمی کنید؟ آیا پارچه ای که می خواهید برای مبل خود انتخاب کنید، قرار است فرزندانتان بر روی آنها بازی کنند، غذا بخورند و بخوابند؟ پرسیدن این سوال ها از خود و پاسخ دادن به آنها، شما را در انتخاب پارچه، طرح و رنگ آن کمک بسیار زیادی می کند و می توانید با پاسخ دادن به این سوال ها با دقت بیشتری پارچه خود را خریداری کنید.

حتماً از فروشنده، پیش از خرید پارچه در رابطه با دوام آن سوال کنید. در صورت با دوام و با کیفیت بودن پارچه، آن را انتخاب و خریداری کنید. گاهی مواقع دوام پارچه بیش از زیبایی آن از اهمیت برخوردار است.

چگونه پارچه مبل تولید می شود؟

چگونه پارچه مبل تولید می شود؟ تولید انواع پارچه از جمله پارچه مبلی شامل: تولید مواد خام( گوسفند و پشم آن)، تراشیدن پشم، رتبه بندی، شستن و شانه کردن پشم، تنیدن آن، به دور خود گرداندن پشم( وارد چرخه ای شده و پشم آن تنیده می شود)، رنگ کردن قسمت های مختلف پارچه، خم کردن، بافتن، مرحله نهایی و آخر که شامل شستن پارچه است، می باشد.

تولید پارچه مبلی از صنعت های نساجی می باشد که در آن انواع پارچه های مبلی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.

در خط تولید پارچه مبل، انواع گوناگون پارچه ها به وسیله دستگاه های صنعتی برش خورده و به بازار ارائه می شود.

در کارخانه تولید پارچه مبل، با اهمیت دادن به سلیقه های مختلف، در صورت نیاز مشورت گرفتن از مشتریان عمده خود در رابطه با طرح ها و رنگ انواع پارچه ها، اینکه کدام یک از آنها از فروش بیشتری برخوردار بوده است و علاقه مندان بیشتری داشته است و… سعی بر این دارند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه را در طرح و رنگ های مختلف تولید کنند.

خرید و فروش پارچه مبل ترکیه ای

خرید و فروش پارچه مبل ترکیه ای خرید و فروش پارچه مبل ترکیه ای همانند انواع دیگر محصولات و کالا ها، به صورت عمده و جزئی به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می شود.

قیمت پارچه ها گونی بافت در ایران ارزان است. ارزانترین بافت در صنعت پارچه مبلی ها بافت ترک آن می باشد. برای خریدشان لازم است با سازنده مبل ها گفتگوی داشته باشید. بازار عرضه محصول پارچه مبلی در داخل و خارج داغ است. داد و ستد های خوبی در زمینه صادرات به روسیه انجام می شود.

در خرید عمده این محصول قیمتی که فروشنده ارائه می دهد، نسبت به خرید جزئی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل است که توصیه می شود، اگر قصد خرید پارچه مبلی با قیمت مناسب دارید، آن را به صورت عمده و در انواع مختلف خریداری کنید.

در خرید و فروش انواع محصولات اعم از پارچه مبلی به صورت عمده، هر دو طرف معامله سود بیشتری می برند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه

  • پارچه های مبلی از گروه بازرگانی مستر دووک واقعا به صرفه بود و من که از خریدم بسیار خوشحالم. ببخشید من یک اسکلت مبل دارم که از بهترین چوب تهیه شده. میخوام پارچشو عوض کنم. چه پارچه ای بهم پیشنهاد میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *