بهترین پارچه مبلی ناپولی

قطعا پارچه مبلی ناپولی یکی از بهترین نمونه مخمل های موجود در بازار پارچه مبل محسوب میشود که در ابعاد عمده و خرده بفروش می رسد و در دو طرح ساده و گلدار موجود می باشد و باید گفت که از نظر قیمتی طرح گلدار ان کمی بالاتر از طرح ساده می باشد و با وجود دو طرح در پارچه مبلی ناپولی میشود ترکیب جالبی ازان بدست اورد که دیزاین مبل شما را خاص تر می کند و باعث میشود بیشتر به چشم بیاید و همچنین طرح ساده ان را با پارچه های گلدار رنگی می توان ست کرد و همینک فروش این محصول فوق العاده فقط در بازرگانی پارچه مبلی شانیل امکان پذیر می باشد با مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار میگیرد.

ایران یکی از کشور هایی است که در تولید پارچه بسیار فعال می باشد و یکی از پارچه هایی که دارای ارزش بالایی می باشد و در مبل سازی مورد استفاده واقع شده است پارچه مبلی ناپولی می باشد که امروزه بهترین نوع پارچه برای مبل محسوب می شود و بسیار پر فروش می باشد.  پارچه مبلی ناپولی دارای دو نوع ساده و گلدار می باشد امروزه پارچه ناپولی بسیار پر کاربرد بوده و در مصارف زیادی کاربرد دارد و نوعی از پرفروش ترین نوع پارچه می باشد و پارچه ناپولی از خانواده پارچه های مخمل ها می باشد.

فروش بهترین پارچه مبلی ناپولی

معرفی و شناخت پارچه مبلی ناپولی

معرفی و شناخت پارچه مبلی ناپولی امروزه بسیاری از پارچه ها در بازار وجود دارند که دارای طرح ها، رنگ ها و مدل های گوناگون می باشند و بسیاری از پارچه ها در بازار وجود دارد یکی از پارچه ها که برای مبل مورد قبول می باشد پارچه مبل ناپولی می باشد که دارای کیفیت بالایی است و مخملی می باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای مبل پارچه ناپولی است که یکی از پارچه های پرفروش در زمینه پارچه مبل می باشد و دارای تنوع رنگی و طرحی می باشد و همچنین قیمت پارچه مبلی ناپولی بسیار مناسب و مرقوم به صرفه می باشد پارچه مبلی ناپولی دارای دو طرح ساده و گل دار می باشد که از طرح ساده آن بیشتر استفاده می شود چون دارای زیبایی بیشتری می باشد. پارچه ناپولی دارای کیفیت بالایی نسبت به دیگر پارچه ها می باشد و این نوع پارچه در بازار های کشور دارای طرفداران خاص خود می باشد علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مطبوع می باشد و نوعی پارچه مخمل است.

پارچه مبلی ناپولی دارای مزایا و ویژگی هایی بسیاری می باشد که عبارت است از:

  • دارای طرح های بسیار زیبا.
  • دارای قیمت مناسب.
  • برخورداری از تراکم بسیار عالی.
  • مناسب برای استفاده مبل های راحتی.
  • قابل شستشو بودن.
  • دارای زیبایی و لطافت خاص.
  • کیفیت و مقاومت بالا.
  • برخورداری از کیفیت درجه یک.
  • دارای دوام بالا.
  • نوعی پارچه درجه یک.
  • متنوع در رنگ و طرح.

از پارچه مبلی ناپولی ساده در زمینه های گوناگون استفاده می شود چون جعبه جواهرات، کوسن، مبلمان، یقه حوله لباس و….استفاده کرد.

 

همان طور که گفته شد پارچه مبلی ناپولی دارای انواع مختلفی می باشد که عبارت است از:

 

  • پارچه مبلی ناپولی قهوه ای.
  • پارچه مبلی ناپولی کرم.
  • پارچه مبلی ناپولی سفید.
  • پارچه مبلی ناپولی قرمز.
  • پارچه مبلی ناپولی فیروزه ای.

۳ ویژگی منحصر به فرد پارچه مبلی ناپولی

3 ویژگی منحصر به فرد پارچه مبلی ناپولی

امروزه در کشورمان بسیاری از شرکت ها در حال تولید انواع پارچه ها در طرح ها و جنس های متفاوت می باشند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و یکی از پارچه هایی که دارای طرفداران زیادی می باشد و پر فروش ترین نوع پارچه می باشد پارچه مبلی ناپولی است که مانند دیگر پارچه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد یکی از این ویژگی هایی که پارچه ناپولی دارد این است که دارای مقاومت و استحکام بالا می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه مبلی ناپولی می باشد یکی دیگر از ویژگی هایی که پارچه مبلی ناپولی دارد قیمت مرقوم به صرفه آن می باش که بسیار مناسب می باشد و همچین پارچه مبلی ناپولی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد و می تواند باب میل بسیاری از سلیقه ها باشد و پارچه مبلی ناپولی دارای تراکم بالایی است. پارچه مبلی ناپولی دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی می باشد که سه نمونه از ویژگی هایی که منحصر به فرد این نوع پارچه ها می باشد در بالا ذکر شد.

هر آنچه پیش از خرید پارچه باید بدانید

هر آنچه پیش از خرید پارچه باید بدانید به دلیل پیشرفت در زمینه پارچه سازی تنوع در پارچه نیز زیاد شده است و در همه ی زمینه ها چه در رنگ و چه در جنس دارای انواع زیادی می باشند برای خرید پارچه مبلی و شناخت پارچه مبلی  باید به نکات زیادی توجه کنید مانند:

۱= نوع پارچه مبل:

  • پارچه با الیاف طبیعی:پارچه های طبیعی مانند کتان، پشم، ابریشم، چرم می باشند که دارای مقاومت بالا هستند و تمیز کردن آن ها راحت تر می باشد.
  • پارچه با الیاف مصنوعی: پارچه های مصنوعی مانند نایلون، ریون، اکریلیک می باشند که خاصیت کشسانی دارند و دارای استقامت و استحکام بالا می باشد.

۲=انتخاب سبو و رنگ پارچه مبل:

  • هیچوقت برای اتاق بزرگ پارچه های شلوغ انتخاب نکنید.
  • رنگ های روشن برای سبک های کلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بهتر از از رنگ های خنثی استفاده شود.

پارچه ها دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارد برای خرید پارچه باید به کیفیت، جنس، مقاومت و استحکام پارچه توجه شود و حتی باید به طرح و رنگ پارچه توجه شود و پارچه ای که خریداری می کنید باید با دکوراسیون منزلتان ترکیب شود و منظره ای دلپذیر را رقم بزند.

صادرکننده پارچه مبلی ناپولی در تهران

صادرکننده پارچه مبلی ناپولی در تهران

همان طور که گفته شد پارچه دارای کاربرد های زیادی می باشد و در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد. بسیاری از کارخانه ها به وجود آمده اند که در حال تولید پارچه ناپولی با دستگاه های مدرن می باشند و بسیار از این بخش تولید صادر می شود  و همیشه فروش عمده هر کالایی به علاوه پارچه ناپولی دارای سود برای صادر کننده و حتی خریدار می باشد صادر کنندگان پارچه مبلی ناپولی به دنبال صادر کردن پارچه ای هستند که دارای کیفیت بالا می باشد.‌صادرکننده پارچه مبلی در تهران وجود دارند که همه ساله نیمی از تولیدات پارچه را صادر کرده و باعث رونق اقتصادی می شود. بعد از گذر سالیان انسانها به فکر تعامل  و داد و ستد افتادند و شروع به تبادل کالا به کالا کردند امروزه محصولات زیادی بین کشورها داد و ستد می شود و محصولات  و کالاهای زیادی وارد یا از کشوری به کشور دیگر صادر می شود با گذر زمان افراد صادر کننده در زمینه های مختلف افزایش پیدا کردند و امروزه بسیاری از چیزهایی که به ذهن انسان خطور می کند وارد یا به کشورهای همجوار صادر می شوند. پارچه مبلی ناپولی در صادرات نیز مورد توجه زیادی واقع شده است و دارای ارزش بالایی می باشد. صادر کنندگان پارچه مبلی ناپولی امروزه بسیار زیاد شده است آن هم به دلیل مزایا و ویژگی هایی که این نوع پارچه دارا است و برای خرید این نوع پارچه می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *