بازار فروش پارچه مبل تبریز در کرج

یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون؛ مبلمان می باشند که انتخاب پارچه مناسب آن به ما کمک می کند تا نقش بسیار مهمی در تکامل و زیباسازی آن داشته باشیم، در صورتی که یک انتخاب صحیح با قیمت مناسب داشته باشیم خود را از تحمل هزینه های جانبی و تغییر بعدی مبلمان رها کرده ایم. برای این کار می توان سری به بازار فروش پارچه مبل تبریز در کرج زده و خرید نمود.

بازار فروش پارچه مبل تبریز در کرج

مطالب اختصاصی در مورد پارچه مبل

مطالب اختصاصی در مورد پارچه مبل

برای انتخاب پارچه مبل می توان نکات زیر را در نظر داشت:

  • تماشای انواع عکس های موجود در اینترنت و گرفتن ایده از آن ها، می توان با تحقیق و تقویت حس بصری و داشتن اطلاعات کامل درباره پارچه ها یک انتخاب منحصر به فرد و عالی داشت که تا سالیان سال ارزش خود را حفظ نماید.
  • توجه به مدل مبل؛ مطمئنا فرق بسیاری مابین پارچه های مورد استفاده برای مبل های استیل و کلاسیک و مبلمان مدرن وجود دارد، مبلمان استیل اغلب پارچه مبل های ظریف و بسیار خوش بافت با تصاویر خاص هستند و اغلب نیز براق می باشند، انواع برجسته نیز بسیار مناسب این مبلمان می باشند در حالی که برای مبلمان راحتی و مدرن از پارچه های ساده و تقریبا تک رنگ استفاده شده و اغلب از پارچه های طرح دار برای انواع کوسن ها بهره می برند.
  • می توان از میان پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی و چرم، انواع مصنوعی و انواع ترکیبی انتخاب خود را نسبت به بودجه انجام داد، مطمئنا انواع طبیعی و چرم ها قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • بهتر است در انتخاب پارچه مبلمان زیاد دنبال مد روز نباشید چون مدهای روز به سرعت تغییر کرده و ممکن است باعث شوند مبلمان شما زود از مد و چشم بیفتد، در این صورت بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که رنگ ها و مدل های ساده تری داشته باشند و تقریبا همیشه مد روز باقی بمانند.
  • نسبت به جا و مدل مبل پارچه انتخاب کنید، مبل های راحتی که دم دست و دایما استفاده می شوند بهتر است مقاوم ترین و پر رنگ ترین پارچه ها را داشته باشند در حالی که مبل های مهمان ها بهتر است پارچه هایی پر زرق و برق و لطیف داشته باشند.
  • از برند ترین و معروف ترین پارچه های موجود در بازار می توان به پارچه مبلی مازراتی، بوگاتی، ایپک، آدریانا، ساتن، موسکو و… اشاره نمود.

هر آنچه پیش از فروش پارچه مبل باید بدانید

هر آنچه پیش از فروش پارچه مبل باید بدانید

بهتر است یک لیست کامل از نمونه های جنس های مختلف پارچه های مبلی را در مغازه و یا در سایت فروشقرار داشته باشد تا مشتری ها بتوانند به راحتی از میان آن ها انتخاب کنند، این لیست ها می توانند بهترین معرف از اجناسی که می توان به فروش رساند نشان دهند، می توان نمونه این لیست ها را در اغلب پارچه مبل فروشی ها مشاهده کرد، یک تکه کوچک از تمام رنگ های جنس مورد نظر بر روی یک صفحه چسبانده شده و کد مربوط به آن نیز در کنار درج شده است تا بتوان به راحتی و از روی کد سفارش را ثبت نمود.

فروشنده باید اطلاعات کاملی درباره نوع جنس، کارایی، دوام و کیفیت پارچه و مناسبت آن داشته باشد تا بتواند بهترین مشاوره را در اختیار خریداران پارچه قرار دهد، همین طور با این اطلاعات می تواند در جلب نظر مشتری تاثیر بالاتری داشته و مشتری را ترغیب به خرید از خود نماید، این اطلاعات می تواند مشتری را ترغیب کند تا نظر دوستان خود را نیز برای خرید از آن مرکز جلب نماید و این به معنی سود و فروش بیشتر خواهد بود.

این قسمتی از هر آنچه است که باید پیش از فروش پارچه مبل بهتر است بدانید.

چگونه پارچه مبل تولید می شود؟

چگونه پارچه مبل تولید می شود؟ در پاسخ به سوال چگونه پارچه مبل تولید می شود باید گفت که این پارچه ها نیز مانند انواع دیگر پارچه توسط ماشین آلات مخصوص بافندگی بافته می شوند با این تفاوت که کیفیت متفاوت تر و بافت نسبتا کلف تری نسبت به انواع لباسی دارند.

تولید پارچه مبل از نظر نقشینه و طرح نیز متفاوت بوده و مناسب برای دوخت و روکوبی بر روی انواع مبلمان تهیه می شوند. این پارچه ها در خط تولید انواع پارچه های مبلی توسط دستگاههای بسیار مجهز و با قابلیت نرم افزاری طراحی پارچه و دست یابی به بهترین نوع نخ درجه یک با کمک ماشین آلات مدرن بافندگی تولید وی شوند. می توان گت چنان این صنعت مورد توجه و بسیار پر تقاضا می باشد که تعدادی از بافندگان این عرصه تمامی قسمت های مربوط به رنگرزی نخ و پارچه را خود انجام داده و با استفاده از دستگاه استنتر در جهت بهبود کیفیت پارچه های خود بهره می برند.

نحوه تولید پارچه مبل بر مبنای نیاز روز و همراه با تغییرات در مدل های انواع مبلمان در حال تغییر بوده و همه روزه شاهد انواع و مدل های جدیدتری از آن ها در بازار هستیم که هر نوع سلیقه را می توان با آن ها اقناع نموده و نیازهای بازار را رفع نمود.

برای بافت این محصول از انواع نخ های پشمی، پلی استری، ابریشم، کتان، پنبه، ساتن، مخمل و جیر و… استفاده می شود که طیف وسیعی از محصولات را شامل شده و بافت های مختلف ساده و طرح دار و همین طور برجسته و یا ترکیبی می توانند داشته باشند.

البته انواع وارداتی این کالا نیز در بازار بسیار می باشد که بیشتر بافت کشورهای ترکیه و چین بوده و کیفیت و طیف قیمت بسیار متفاوتی دارند.

قیمت پارچه مبل در بازار جهانی

قیمت پارچه مبل در بازار جهانی قیمت پارچه مبل در بازار جهانی متغیر می باشد ولی در داخل کشور وابستگی زیادی به قیمت ارز و عوامل دیگری مانند:

  • میزان عرضه
  • میزان تقاضا
  • جنس
  • برند
  • مدل
  • طرح و بافت
  • و…

داشته و بر اساس میزان مصرف و متراژ نیز محاسبه می گردد.

قیمت به روز این اجناس را می توان به صورت تلفنی و یا آنلاین به راحتی استعلام نمود، این مجموعه به عنوان یک عرضه کننده مستقیم برای انواع پارچه های رومبلی در خدمت متقاضیان محترم می باشد، خریداران می توانند به راحتی انواع پارچه های مورد نظر را به صورت عمده و خرده از کلکسیون بسیار متنوع این مجموعه انتخاب و خریداری نمایند، ما محصولات خود را با گارانتی اصالت، دوام و کیفیت درجه یک و قیمت های بسیار مقرون به صرفه عرضه کرده و خواهیم کرد، با شماره های موجود در پایین صفحه با کارشناسان ما به صورت شبانه روزی در در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *