پارچه مبلی ترکیه ای توسط وارد کننده انواع پارچه مبلی در بازار پخش می شود. یکی از بهترین پارچه های مبلی در بازار ایران، انواع پارچه مبلی ترکیه می باشد.

اگر در بازار پارچه مبلی ایران کمی به جستجو بپردازید با حقیقتی رو به رو خواهید شد. در واقع بخش قابل توجهی از پارچه های مبلی بازار ایران را پارچه مبلی ترکیه ای و یا چینی به خود اختصاص داده اند. دلایل مختلفی نیز برای آن وجود دارد. در این قسمت به ذکر چند دلیل می پردازیم:

  • هزینه گمرک کم
  • تنوع بالا
  • قیمت ارزان
  • قدیمی بودن تجهیزات داخلی
  • کمبود تولیدات داخلی
  • هزینه بالا تولید در داخل

پخش کننده پارچه مبلی همواره می داند که باید بهترین جنس را در اختیار مردم بگذارد تا در بازار اعتبار کسب کند. پارچه های مبلی سود خوبی برای واردکنندگان دارند و قیمت مناسبی برای مصرف کننده نیز به همراه خواهند داشت.

وارد کننده پارچه مبلی ترکیه ای

بهترین پارچه مبلی خارجی

بهترین پارچه مبلی خارجی حال که با عمده دلایل واردات پارچه مبلی خارجی به ایران آشنا شدیم، بهتر است درباره بهترین پارچه مبلی خارجی که در ایران به فروش می رسد نیز توضیحاتی را بیان کنیم. از نظر متخصصان علم نساجی یکی از مرغوب ترین و بهترین پارچه های مبلی، مربوط به تولیدات کشور ترکیه می باشد. برای مثال شما پارچه مبلی سرتکس را می توانید در نظر داشته و کیفیت آن را با دیگر پارچه های مبلی مقایسه نمایید.

پارچه های مبلی وارداتی با توجه به کیفیت بالایی که دارند تولید کنندگان داخلی را اجبار به تولید پارچه های بسیار با کیفیت و مناسب می کنند تا در این رقابت حساس عقب نمانند و مشتریان خود را از دست ندهند.

پارچه مبلی ترکیه ای

پارچه مبلی ترکیه ای در قسمت قبل گفتیم که یکی از بهترین پارچه های مبلی درجه یک خارجی، پارچه مبلی ترکیه ای می باشد. در این قسمت به دلایل پر فروش بودن این پارچه مبلی در ایران می پردازیم:

  • کیفیت پارچه مبلی ترکیه ای در بازار پارچه مبلی کم نظیر است.
  • دوام این نوع پارچه مبلی بسیار مناسب است.
  • کشور ترکیه همواره اقدام به تولید پارچه مبلی جدید همچون پارچه مبلی ضد لک می نماید.
  • زیبایی ظاهری پارچه علاوه بر کیفیت و دوام مورد توجه تولید کنندگان پارچه مبلی ترکیه قرار دارد.
  • قیمت پارچه های مبلی تولید کشور ترکیه در مقایسه با کیفیت و دوام آن ها مناسب است.

با کمی جستجو در بازارها کشور مشاهده می کنید که بخش بسیار زیادی از بازار پارچه های مبلی را پارچه های چینی و ترکیه ای فرا گرفته است.
ترکیه به دلیل همسایه بودن و گرفتن گمرک کمتر، از کشور هایی می باشد که با واردات پارچه مبلی به ایران اعتبار زیادی کسب کرده است و این پارچه ها به دلیل کیفیت های خیلی بالا و قیمت های بسیار مناسبشان  محصول بسیار مناسبی برای خریداران پارچه مبلی خواهند بود.
کشور ترکیه به طور کلی در صنعت پارچه بسیار پر رونق و با کیفیت عمل کرده است به شکلی که در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و حتی خرید های عمده ی زیادی در این کشور صورت می گیرد که در ایران نیز از محبوب ترین محصولات در بین مردم می باشد و همواره رضایت آن ها را در پی داشته است.

وارد کننده انواع پارچه مبلی

در حفیقیت در سال های اخیر، نیاز ما به پارچه مبلی خارجی نیازی اساسی بوده است. این رو شرکت های بازرگانی جهت تامین این نیاز اقدام به واردات انواع پارچه مبلی به کشور می نمایند. می دانیم که وارد کننده انواع پارچه مبلی از طریق گمرک محصولات خود را به کشور وارد می کند. اما از کدام گمرک ها می توان پارچه را ترخیص نمود؟ در این قسمت به معرفی چند گمرگ که ترخیص پارچه از آن ها به صورت سالانه با حجم زیادی صورت می گیرد، می پردازیم:

  • گمرگ فرودگاه امام خمینی
  • گمرک سمنان
  • گمرک ارومیه
  • گمرک بازرگان
  • گمرگ سهلان
  • گمرگ بوشهر
  • گمرگ آبادان
  • گمرگ مشهد

وارد کننده های پارچه های مبلی همواره در تلاش اند برند ترین پارچه های مبلی را تهییه و  وارد کشور کنند، اگرچه تولیدات داخل کشور نیز محصولات با کیفیت و مرغوبی به حساب می آیند که به کشور های زیادی صادر می شوند.

تاریخچه استفاده از پارچه مبلی در ایران

تاریخچه استفاده از پارچه مبلی در ایران مبلمان از گذشته دور در ایران مورد استفاده قرار می گرفته، مانند: مبلمان شاهان و درباریان
در آغاز که مبلمان های مدرن و جدید به ایران وارد شدند به عنوان یک کالای لوکس و شیک استفاده می شدند و بعد از آن انواع مبلمان های سلطنتی با طرح های خاص مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
به مرور زمان علاوه بر مبلمان های سلطنتی  گران قیمت، مبلمان های ساده تر و کوچک تری در تولیدی ها ساخته شدند که مردم عادی  نیز توانایی خرید این مبلمان ها را پیدا کردند.
امروزه انواع مختلف مبلمان ها تولید شده اند که در قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند، مانند: مبلمان های راحتی برای نشیمن و مبلمان های سلطنتی برای پذیرایی و در بخش اداری نیز مبلمان های زیادی با پارچه ها و چرم های مختلف تهییه شده اند که توسط تولید کنندگان عرضه می شود.

سوالات متداول در خصوص پارچه مبلی

سوالات متداول در خصوص پارچه مبلی خریداران باید حتما قبل از خرید پارچه مبلی به مواردی مثل طرح و رنگی که می خواهد انتخاب کنند و اینکه پارچه را برای چه نوع مبلی می خواهند توجه کنند.
و همینطور باید بدانند نسبت به گرمی یا رطوبت هوا کدام پارچه ها مناسب ترند؟ پارچه های نخی یا چرمی؟ در هنگام خرید همچنین باید تراکم پارچه انتخابی تعیین شود.
مهم ترین مسئله هزینه ای است که می خواهیم برای آن انجام بدهیم که باید اطلاعات دقیقی از قیمت ها داشته باشیم.
تمامی این موارد از نکاتی می باشند که حتما باید به آن ها توجه کنیم، حال فرقی نمی کند که این خرید را برای خانه انجام می دهیم یا محل کار و یا برای خرید و فروش پارچه مبلی باکیفیت.
تمامی پارچه ها با جنس و بافت مختلف، عملکرد متفاوتی نسبت به رطوبت و گرمی هوا دارند، برای مثال چرم به شدت گرما را به خود جذب می کند و ممکن است در فصل های گرم سال تولید حرارت کند، با تمام این تفاسیر پارچه های چرمی از محبوب ترین پارچه ها برای فضا های اداری می باشند، پارچه های چرمی در کیفیت های مختلفی وجود دارند.
علاوه بر تولیدات داخلی بسیاری از پارچه های چرمی با کیفیت در سراسر دنیا نیز وارد کشور می شوند که خریداران با پرداخت هزینه نسبتا زیادی به پارچه های چرمی ویژه و خاص دسترسی پیدا خواهند کرد.

۳ نکته مهم ویژه خرید پارچه مبلی

3 نکته مهم ویژه خرید پارچه مبلی پارچه های مبلی دارای انواع مختلفی می باشند که  حتما باید به جنس پارچه توجه کرد، پارچه نخی یکی از انواع این پارچه ها می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده و با بدن انسان سازگاری دارد، اما به دلیل ظرافت و جنس آن ممکن است زودتر آسیب ببیند.
برای نگهداری پارچه های چرم حتما باید مراقبت های لازم صورت بگیرد تا ترک نخورد و اگر دچار پوسیدگی در قسمتی شد،چرم تمامی آن قسمت را باید عوض کرد و از ویژگی های این پارچه زیبایی و نظم دادن به محیط و فضا های تجاری می باشد.
 نوع دیگر، پارچه ی ریون یا نایلون است که از الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای مقاومت بالا و قیمت مناسب می باشند که در صورت کثیف شدن راحت تر تمیز می شوند.
و آخرین مورد پارچه نانو می باشد  که به تازگی ساخته شده و دارای ویژگی های بسیار خوب و زیادی است که با جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات تولید می شود و این پارچه در برابر آتش مقاوم است و به آسانی تمیز می شود و همچنین آلودگی کمتری را به خود جذب می کند و در مدت زمان طولانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
پارچه مبلی با کیفیت توسط کارخانه ها و پخش کننده پارچه مبلی  به دست مردم می رسد تا نسبت به نیاز های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

عرضه پارچه مبلی در سراسر کشور

عرضه پارچه مبلی در سراسر کشور با توجه به تقاضای زیاد مردم برای مبلمان، پارچه های مبلی هم به این ترتیب، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و نمایندگی ها و مراکز فروش همواره آماده همکاری با خریداران می باشند.
 خرید بدون واسطه این محصول از تولید کنندگان  یک خرید با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب می باشد.
خرید آنلاین می تواند کمک بسیار خوبی به جامعه باشد و خریداران پارچه های مبلی می توانند از طریق همین سایت با اطمینان خاطر، یک خرید خوب و باکیفیت را داشته باشند و از هدر رفتن زمانشان در خرید های حضوری جلوگیری نمایند.
استفاده از پارچه مبلی در تمامی کارگاه های مبل سازی یک امر عادی می باشد که این کارگاه ها برای خرید با قیمت مناسب می توانند به تولیدکننده ها و فروشندگان پارچه مبلی مراجعه کنند.
عرضه پارچه مبلی بستگی به میزان تقاضای مردم دارد،.
اگر پارچه های مبلی باکیفیت و جنس مرغوب توسط تولید کنندگان با قیمت های پایین عرضه شود افراد زیادی می توانند آن را تهییه کنند و با افزایش تقاضا قطعا سود خوبی به تولید کنندگان می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *