کارخانه تولید پارچه مبلی ایرانی معتبر و حرفه ای زیادی در شهرهای کشورمان راه اندازی شده است. خرید پارچه مبلی ایرانی برای خریداران تضمینی بوذه، و این ضمانت برای مشتریان قدیمی ثابت شده است.

مهم ترین و قابل توجه ترین قسمت مبلمان هر خانه پارچه و طرح پارچه آن است. پارچه های مبلی در انواع کیفیت و رنگ به بازار صنعت مبلمان معرفی شده ا ند. با توجه به نوع کاربری مبل، پارچه استفاده شده در آن نیز متفاوت بوده و دکوراسیون داخلی منزل و رنگ دیوارها و کف پوش های فضا می‌تواند تعیین کننده رنگ و حتی کیفیت پارچه مورد استفاده در مبلمان باشد. صنعت نساجی ایران طی سالیان گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و تولید انواع پارچه مبلی در ایران صورت می گیرد. ویژگی های انواع پارچه های مبلی تولید شده در کارخانه های ایران چگونه است و مراحل تولید این پارچه ها به شکل می باشد. همچنین چگونه می توان به قیمت کارخانه این پارچه ها را تهیه نمود؟ در ادامه با ما باشید تا بیشتر در مورد انواع پارچه مبلی و تولید در آن در ایران اطلاعات به دست آورید.

کارخانه تولید پارچه مبلی ایرانی

تولید پارچه مبلی فوف العاده و مقرون به صرفه ایرانی

تولید پارچه مبلی فوف العاده و مقرون به صرفه ایرانی در سالهای گذشته ایران در زمینه تولید پارچه مبلی پیشرفت های بسیار چشمگیری داشت.

به گونه ای که کارخانه های بزرگی در شهرهایی مانند اصفهان، یزد، تهران و مشهد دایر هستند.

با گسترش صنایع پتروشیمی در ایران و تولید الیاف پلی استر، کارخانه های نساجی در ایران به تدریج در شهرهای مختلف ایجاد شدند.  تنوع الیاف پلی استر در کنار الیاف نخ باعث شد که محصولات بسیار مختلفی از پارچه به بازار عرضه شود. از انواع این پارچه ها می توان به پارچه های مبلی اشاره نمود. 

ورود تکنولوژی های جدید در صنایع نساجی منجر به تولید پارچه ها در رنگ ها و طرح های بسیار مختلف و متنوع برای صنعت مبلمان شد.

 در حال حاضر در چند شهر بزرگ ایران کارخانه های بزرگ نساجی مشغول به تولید انواع پارچه پارچه های مبلی زیبا و ارزان قیمت می باشند. با توجه به عدم ورود مواد اولیه این پارچه ها و تولید در داخل، استفاده از این پارچه های مبلی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

رقابت پارچه های ایرانی از نظر کیفیت با نمونه های وارداتی

رقابت پارچه های ایرانی از نظر کیفیت با نمونه های وارداتی پارچه مبلی تولید شده در شهرهایی مانند مشهد و یزد از نظر کیفیت در سطح بسیار بالا و استاندارد قرار دارند و بر خلاف تصور خریداران حتی بهتر و باکیفیت تر از بسیاری از برندهای ترک و چینی می باشند. پارچه های گل برجسته و سنتی با طرح های ایرانی که دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی نیز هستند.

بیشترین واردات پارچه های وارداتی مبلمان از کشورهای مانند ترکیه و چین انجام می شود. این کشورها در واقع  فاقد هرگونه منابع برای تولید الیاف پلی استری بوده و به طور کامل وارد کننده ماده اولیه می باشند. با گسترش تکنولوژی، صنایع نساجی کشور این تکنولوژی ها را از کشورهای دیگر وارد و برای تولید پارچه از آن استفاده کرده اند. کارخانجات نساجی ایران نیز با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از منابع اولیه در دسترس و با کیفیت به راحتی توانسته اند پارچه های مبلی با کیفیت بالا تولید کنند.

پارچه های مبلی ایرانی از نظر کیفیت با نمونه های وارداتی هیچ تفاوتی نداشته و از بسیاری جهات بهتر نیز می باشند و تنها مسئله برند سازی و تبلیغات است که باعث شده است نمونه های خارجی در میان مردم بیشتر شناخته شده باشند.

بنابراین صنایع نساجی ایران می توانند با برند سازی و معرفی تولیدات خود به بازارهای مختلف در صحنه رقابت با پارچه های وارداتی برنده مبارزه باشند و گوی سبقت را از آنان بربایند.

راز مبهم فروش باور نکردنی پارچه مبلی های ایرانی

راز مبهم فروش باور نکردنی پارچه مبلی های ایرانی خوشبختانه در زمینه تولید پارچه مبلی اکثر تولیدکنندگان از بهترین پارچه ها و جدیدترین طرح های مدرن و به روز بهره می برند که همین امر باعث افزایش تعداد خریداران و روی آوردن اکثر خانواده به خرید و انتخاب پارچه مبلی ایرانی نیز شده است.

تولیدکنندگان و فعالان صنعت مبلمان با آگاهی از سلیقه و ذائقه ایرانیان توانسته اند مبلمان هایی را به بازار عرضه کنند که نظر مشتری ها را به خود جلب می کند. راز موفقیت تولید کنندگان ایرانی  انتخاب پارچه های مناسب با توجه به نوع و شیوه دکوراسیون داخلی منازل ایرانیان می باشد.

همین امر موجب شده است که تولید کنندگان پارچه مبلی ایرانی با توجه به نیاز و خواست مردم که برگرفته از چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل آنهاست اقدام به تولید پارچه های مناسب آنان کنند. به عنوان مثال طرح های سنتی ایرانی در پارچه های مبلی توانسته نظر مشتریان را به این نوع پارچه ها جلب کنند.

علاوه بر این دسترسی همیشگی به این پارچه ها به خاطر عدم نیاز به واردات موجب شده است که در صورت نیاز به تعمیر مبلمان این پارچه ها همیشه در دسترس باشند. بنابراین به طور خلاصه راز فروش باورنکردنی پارچه های مبلی ایرانی در دسترس بودن همیشگی آنها و متناسب بودن پارچه ها با نوع دکوراسیون منازل ایرانی است.

البته در کنار همه این موارد نباید قیمت بسیار مناسب تر پارچه های ایرانی با نمونه های خارجی را فراموش کرد.

پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ انتخاب یک پارچه مبل خوب که دارای ویژگی‌های برجسته باشد نیازمند دقت فراوان می باشد. از جمله ویژگی های یک پارچه مبلی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه مبل با کیفیت و مرغوب بوده و میزان تراکم الیاف در واحد سانتی متر آن بالا باشد.
  • فرآیند تولید پارچه تحت شرایط استاندارد در صورت گرفته باشد.
  • جنس طرح های روی پارچه باید با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه باشد.
  • گاهی بالا بودن میزان فروش پارچه مبلی در سطح بالای کیفیت آن باشد.

با در نظر گرفتن شرایط بالا می توان یک پارچه خوب و با کیفیت ایده آل را انتخاب نمود برای تولید در صنعت مبلمان از آن استفاده کرد.

مراحل تولید پارچه مبل

مراحل تولید پارچه مبل

تولید پارچه مبلی می‌تواند طی مراحل مختلفی صورت بگیرد. به طور خلاصه این مراحل شامل موارد زیر می باشد:

  • انتخاب طرح و همچنین رنگ متناسب با آن
  • گزینش جنس متناسب با طرح و رنگ پارچه

مراحل تولید پارچه یک فرآیند بسیار طولانی بوده و در نهایت پارچه مبلی با کیفیت به دست می آید.

رعایت شرایط استاندارد در فرآیند تولید منجر می شود که یک پارچه با کیفیت و مرغوب که نیازهای بازار را تامین کند به دست آید. این امر موجب جلب رضایت مشتری و توسعه تجارت می شود.

طراحی مدرن پارچه مبل چگونه است؟

طراحی مدرن پارچه مبل چگونه است؟ با آگاهی از شاخصه ها و معیارهای سبک مدرن می توان به روش طراحی انواع سبک مدرن و تولید پارچه به این سبک دست یافت. برای تولید و ساخت مبلمان مدرن نیاز ویژه ای به پارچه سبک مدرن وجود دارد.

در ظاهر تولید پارچه مبل برای سبک مدرن بسیار مشکل به نظر می رسد زیرا باید طرح و ایده ای نو را اجرا کرد. علاوه بر این طرح باید بتواند ماندگاری بالایی در بازار داشته باشد. در طراحی این سبک نباید از اشکال فراوان استفاده کرده و ایجاد طرح های شلوغ مناسب این سبک مدرن نمی باشد. ذوق و سلیقه بالای تولیدکنندگان داخلی باعث شده است که در زمینه تولید این نوع پارچه مشکل خاصی وجود نداشته باشد. 

فروش پارچه مبل به قیمت کارخانه

فروش پارچه مبل به قیمت کارخانه

برای تولید کنندگان مبلمان قیمت پارچه مبل امری مهم در قیمت گذاری آن ها می باشد و در صورتی که پارچه مبل باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند قطعا در بحث فروش نیز می توانند با قیمت هایی مناسب تر ظاهر شوند.

هزینه تولید پارچه مبل متناسب با نوع آن، مبالغ مختلفی خواهد بود که در فروش پارچه مبل اثر مستقیمی دارد.

قطعا فروش اقسام مختلف پارچه مبل باکیفیت ساخت ایران و به صورت مشتقیم و با حذف واسطه ها به ما در بحث اعتماد سازی و تشویق به خرید مجدد از تولیدات ایرانی کمک خواهد کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *